Accuphase's venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    5.554
    Antall liker
    3.746
    Torget vurderinger
    96
    Oi... her har du gjort noe feil. Men ser ikke hvordan du har koblet høyttalere. Men du skal ikke ha den y-kabelen inn på begge XLR inngangene. Skal prøve å forklare brokobling, men det står forsåvidt greit forklart i manualen også.

    Ved brokobling, eller bridged på engelsk, bruker du EN forsterker til hver høyttaler.

    For venstre høyttaler gjør du følgende:
    Du setter bryteren til bridge, og bryteren for BAL. / UNBAL. til valgt kabel. Ved XLR setter du til BAL, ved RCA til UNBAL.
    Så tar du signalkabelen fra LEFT utgang fra forforsterker, og plugger den inn i KUN LEFT input på effektforsterkeren.
    Så tar du plussleder på høyttalerkabel og kobler til LEFT + terminalen. Så tar du minusleder på høyttalerkabel og kobler til RIGHT + terminal. Ingenting skal kobles til de sorte minuspolene.

    For høyre høyttaler gjør du nøyaktig det samme, selvsagt med den forskjell at du tar signalet ut fra RIGHT utgang på forforsterker. Ellers er det helt det samme.
    Ingen innganger merket RIGHT på effektforsterkeren skal brukes ved brokobling.

    Det er riktig at begge VU-meterne skal fungere ved brokobling. De viser da det samme begge to.

    Lykke til. Les også manualen, alt står der.
     
    Sist redigert:

    presten

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    06.12.2009
    Innlegg
    75
    Antall liker
    113
    Sted
    Stryken
    Torget vurderinger
    14
    Oi... her har du gjort noe feil. Men ser ikke hvordan du har koblet høyttalere. Men du skal ikke ha den y-kabelen inn på begge XLR inngangene. Skal prøve å forklare brokobling, men det står forsåvidt greit forklart i manualen også.

    Ved brokobling, eller bridged på engelsk, bruker du EN forsterker til hver høyttaler.

    For venstre høyttaler gjør du følgende:
    Du setter bryteren til bridge, og bryteren for BAL. / UNBAL. til valgt kabel. Ved XLR setter du til BAL, ved RCA til UNBAL.
    Så tar du signalkabelen fra LEFT utgang fra forforsterker, og plugger den inn i KUN LEFT input på effektforsterkeren.
    Så tar du plussleder på høyttalerkabel og kobler til LEFT + terminalen. Så tar du minusleder på høyttalerkabel og kobler til RIGHT + terminal. Ingenting skal kobles til de sorte minuspolene.

    For høyre høyttaler gjør du nøyaktig det samme, selvsagt med den forskjell at du tar signalet ut fra RIGHT utgang på forforsterker. Ellers er det helt det samme.
    Ingen innganger merket RIGHT på effektforsterkeren skal brukes ved brokobling.

    Det er riktig at begge VU-meterne skal fungere ved brokobling. De viser da det samme begge to.

    Lykke til. Les også manualen, alt står der.
    Takk for at du har brukt sene nattetimer for å veilede en fersking, Åsmund! Jeg kan love at jeg studerte manualen opp og ned da jeg skulle koble opp, men....
    Det er disse y-kablene som har lurt meg. Holder det at jeg napper ut den delen som er koblet på "right" eller må jeg bytte til std. XLR-kabler?
    Htkablene er koblet riktig, sånn som du beskriver her.
    Har jeg klart å gjøre noe skade med denne feilkoblingen? Vet jo at amper aldri skal drives uten at ht er koblet til, men her har jo begge utgangene vært tilkoblet på + terminalen. Blir spennende å høre om dette har noen innvirkning på lyd/ kraft.
     

    Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    5.554
    Antall liker
    3.746
    Torget vurderinger
    96
    Hyggelig å kunne hjelpe. Ja, det holder å bare nappe ut den pluggen som ikke er i bruk. Kanskje du har hatt alt riktig bortsett fra den da... ikke sikkert det er kritisk om den har vært tilkoblet.
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.790
    Antall liker
    1.993
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Stille på Accuphase "folket" for tiden? Eller er dem opptatte av å jekke opp igjen haka etter at den gang på gang faller ned på bakken pga Accuphase lyden ;).

    Hos meg spiller det iallefall fortsatt eksepsjonelt (i mine ører) :).

    Merkelig lite fuzz rundt den nye E-370, samt den fantastiske E-470...

    Enda til gode å høre på noe klasse A ifra Accuphase... men det tørr jeg nok ikke på en stund heller ;).
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.790
    Antall liker
    1.993
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Accuphase C-2850 er på vei ut på markedet :). Spennende sak, men som vanlig ifra Accuphase... rimelig dyre greier (spesielt utenfor Japan).

    Z324015034.jpg


    EDI: Ordla meg veldig "feil" :p.
     
    Sist redigert:

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Usikker på om jeg skjønner. C-17 er som en step-up (for MC PU) før en MM riaa?
    Jeg skal kjøpe ett eldre Accuphase anlegg i morgen og han lurte på om jeg ville ha med denne. Usikker på hvilken verdi denne da har for meg. Ser det ligger en på ebay til nesten 20k (!). For en Step-Up?!
    Ja, slik var verden en gang. Alle vi som har drevet på med denne hobbyen i 30++ år har hatt dyre MC-trafoer en gang i tiden. Jeg har riktignok ikke hatt noe så dyrt som denne, men det å legge noen tusenlapper i bordet for en god step up var ikke ukjent for tenåringsbaluba heller. :rolleyes:

    Accuphase C-2850 er på vei :). Spennende sak, men som vanlig ifra Accuphase... rimelig dyre greier (spesielt utenfor Japan).
    Gratulerer med ny fantastisk preamp. De fleste kjenner meg som et svorent rørhode, men jeg har alltid hatt en svakhet for japanske high end-storheter med transistor som Luxman og Accuphase, som jeg solgte (nytt og brukt) i min tid bak disken på Boahs Hifi & Musikk Kopervik. Eneste skjær i sjøen er vel nettopp det med pris, det er rimelig dyre greier. Jeg husker en tid da det var betalbart å få seg sin første entry level Accuphase-forsterker. I likhet med Luxman har de virkelig siktet for stjernene for å overleve i markedet. :D

    Uansett, jeg er en Accuphase-venn, selv om jeg aldri har eid noe derfra.
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.790
    Antall liker
    1.993
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Usikker på om jeg skjønner. C-17 er som en step-up (for MC PU) før en MM riaa?
    Jeg skal kjøpe ett eldre Accuphase anlegg i morgen og han lurte på om jeg ville ha med denne. Usikker på hvilken verdi denne da har for meg. Ser det ligger en på ebay til nesten 20k (!). For en Step-Up?!
    Ja, slik var verden en gang. Alle vi som har drevet på med denne hobbyen i 30++ år har hatt dyre MC-trafoer en gang i tiden. Jeg har riktignok ikke hatt noe så dyrt som denne, men det å legge noen tusenlapper i bordet for en god step up var ikke ukjent for tenåringsbaluba heller. :rolleyes:

    Accuphase C-2850 er på vei :). Spennende sak, men som vanlig ifra Accuphase... rimelig dyre greier (spesielt utenfor Japan).
    Gratulerer med ny fantastisk preamp. De fleste kjenner meg som et svorent rørhode, men jeg har alltid hatt en svakhet for japanske high end-storheter med transistor som Luxman og Accuphase, som jeg solgte (nytt og brukt) i min tid bak disken på Boahs Hifi & Musikk Kopervik. Eneste skjær i sjøen er vel nettopp det med pris, det er rimelig dyre greier. Jeg husker en tid da det var betalbart å få seg sin første entry level Accuphase-forsterker. I likhet med Luxman har de virkelig siktet for stjernene for å overleve i markedet. :D

    Uansett, jeg er en Accuphase-venn, selv om jeg aldri har eid noe derfra.

    OI.. ordla meg feil.... den er på vei inn på markedet :). Jeg har ikke råd til noe sånt nå ;).
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Accuphase C-2850 er på vei :). Spennende sak, men som vanlig ifra Accuphase... rimelig dyre greier (spesielt utenfor Japan).
    Gratulerer med ny fantastisk preamp. De fleste kjenner meg som et svorent rørhode, men jeg har alltid hatt en svakhet for japanske high end-storheter med transistor som Luxman og Accuphase, som jeg solgte (nytt og brukt) i min tid bak disken på Boahs Hifi & Musikk Kopervik. Eneste skjær i sjøen er vel nettopp det med pris, det er rimelig dyre greier. Jeg husker en tid da det var betalbart å få seg sin første entry level Accuphase-forsterker. I likhet med Luxman har de virkelig siktet for stjernene for å overleve i markedet. :D

    Uansett, jeg er en Accuphase-venn, selv om jeg aldri har eid noe derfra.

    OI.. ordla meg feil.... den er på vei inn på markedet :). Jeg har ikke råd til noe sånt nå ;).[/QUOTE]

    Da må jeg bare kondolere. :p
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.790
    Antall liker
    1.993
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Fredags stemning på Accuphase tråden :). Omsider fått opp "midbass/mellomtone" felle ved vindu og.... Syns det pokker'n meg hjalp også. Har også tatt tidligere målinger i området.. da rettet en ca dipp rundt 50 og 160hz seg opp voldsomt når jeg pressa 2 glava ruller inn i vindu (noe som ikke ble en permanent løsning ;)).

    Ikke tatt målinger nå... har ikke tid til sånt i varmen :).

    DSC03226.jpg
     

    okalles

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    383
    Antall liker
    32
    Sted
    Hordaland
    Hvilke Ht mener dere passer best til Accuphase i tilfelle et bytte. Bruker idag SA Explorer.
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.790
    Antall liker
    1.993
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Jeg er kjempefornøyd med Cornwall, men sirkler litt rundt tannoy definition 10ti. :)
     

    Valfy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2011
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    2.577
    Torget vurderinger
    30
    Nå er visst jeg blitt venn igjen med en forsterker jeg har hatt tidligere. :D
    88_2092991960.jpg


    Etter mye prøving med blant annet denne og Accuphase E-360 på mine Cornwal, syntes jeg Teac AI-3000 passa disse høyttalerene, mitt rom og mine ører bedre.

    Likevel kjenner jeg et lite savn mot den fantastiske klangen og eiergleden denne lille E-213 klarte å prestere sist jeg hadde den, så nå blir det en runde med Accuphase og Spendor. :D
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.790
    Antall liker
    1.993
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Fornuften seirer ;).
    Hehe, det vil jo vise seg. ;D

    Aldeles nydelig frontrekke du har der, skorob! 8)

    Takk. Jeg er vanvittig fornøyd. For 1.5år siden hadde jeg ikke hørt Accuphase engang, ble nyfrelst da, og fikk en helt ny start på Hifi som "hobby".

    Mcintosh skal jeg nok ha igjen, da eiergleden der er kjempestor, og lyden er rimelig olalala den også :). Men det som imponerer meg mest oppi dette, er Cornwall.. makan til gledesspreder og musikkformidler har jeg ikke hørt... driver å snuser veldig på Tannoy Defention serien, men jeg føler pr nå at Cornwall "eier" dem på de viktigste områdene.. men har ikke prøvd dem i eget rom... har veldig lyst :p.

    Cornwall selger jeg nok ikke uansett utfall! :).
     

    Holmium

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    3.444
    Antall liker
    784
    Torget vurderinger
    5
    Kan noen av Accuphase-effekttrinnene sammenlignes med effektdelen i E-470?
     

    ArildD

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2008
    Innlegg
    1.369
    Antall liker
    740
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    22
    Rimelig lite aktivitet på denne tråden.
    Jeg er overbevist om at det er fordi accuphase er det dummeste kjøpet man kan gjøre. Etter e 470 med riaa kom i hus for 1.5 år siden så har jeg knapt sett eller tenkt tanken på å følge med på brukt børsen etter endringer. Lyden sitter fra første minuttene. Og kona sier fremdeles ukentlig. Dæven den er fin å se på.
    Lurer selvfølgelig på hvor sinnsykt mye bedre det blir om man parrer accu med 6 sifret pris på htt.
    For min del så har jeg kun jobbet med akustikk siden kjøpet.
    Vet ikke om hva som matcher effekt del i 470, men det kan garantert Tor hos Lyric svare på.
    Sommer hilsen fra Accuphased fortsatt fornøyd eier.
     

    Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    5.554
    Antall liker
    3.746
    Torget vurderinger
    96
    Er veldig fornøyd med mine Accuphase bokser. Siklet veldig på den C-2810 som lå ute til 65k. Ligger fortsatt på finn, men vet ikke om den er solgt.
    Min glede med Accuphase er todelt; Det ene er lyd og design, det andre er at det virker å være svært høy driftsikkerhet på det de lager. Jeg har til sammen eid 9 komponenter fra Accuphase, med alder fra 1974 til 2014. Et par slukkede dioder og lyspærer er det eneste jeg kan komme på av feil.
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.790
    Antall liker
    1.993
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Rimelig lite aktivitet på denne tråden.
    Jeg er overbevist om at det er fordi accuphase er det dummeste kjøpet man kan gjøre. Etter e 470 med riaa kom i hus for 1.5 år siden så har jeg knapt sett eller tenkt tanken på å følge med på brukt børsen etter endringer. Lyden sitter fra første minuttene. Og kona sier fremdeles ukentlig. Dæven den er fin å se på.
    Lurer selvfølgelig på hvor sinnsykt mye bedre det blir om man parrer accu med 6 sifret pris på htt.
    For min del så har jeg kun jobbet med akustikk siden kjøpet.
    Vet ikke om hva som matcher effekt del i 470, men det kan garantert Tor hos Lyric svare på.
    Sommer hilsen fra Accuphased fortsatt fornøyd eier.
    Vi med accuphase sitter å hører på musikk.. Ikke på forum. ;)
     

    trosse1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    2.646
    Antall liker
    2.343
    Torget vurderinger
    75
    E-202 er en flott forsterker Gismo-

    Jeg tok min inn fra Danmark i fjor etter å ha lest diverse lovord og anbefalinger fra deg,jeg angrer ikke.
    Har brukt den på diverse,nå i kombinasjon med en vintage elektrostat hybrid - det spiller veldig flott synes jeg.

    Har vurdert å kjøpe meg en nyere Accuphase modell, men jeg vet ikke om det er noe vits, tror disse eldre modellene er vel så gode som de nyere ? Det er også byttet samtlige lytter i min E-202 - jeg er definitivt venn.

    image.jpg
    image.jpg
     

    sven43

    Medlem
    Ble medlem
    11.10.2013
    Innlegg
    7
    Antall liker
    19
    Sted
    Kristiansand
    Hei.
    trenger litt råd og tips.
    har nå B&W 805D.
    så har jeg kikket på en Accuphase E-213
    vil det passe godt i sammen ?
     

    sven43

    Medlem
    Ble medlem
    11.10.2013
    Innlegg
    7
    Antall liker
    19
    Sted
    Kristiansand
    Hei. Ser det er en E-213:) har en på gang selv.Vil den passe godt til mine B&W 805D

    :):)
    Nå er visst jeg blitt venn igjen med en forsterker jeg har hatt tidligere. :D
    Vis vedlegget 383865

    Etter mye prøving med blant annet denne og Accuphase E-360 på mine Cornwal, syntes jeg Teac AI-3000 passa disse høyttalerene, mitt rom og mine ører bedre.

    Likevel kjenner jeg et lite savn mot den fantastiske klangen og eiergleden denne lille E-213 klarte å prestere sist jeg hadde den, så nå blir det en runde med Accuphase og Spendor. :D
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.690
    Antall liker
    32.788
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    E-202 er en flott forsterker Gismo-

    Jeg tok min inn fra Danmark i fjor etter å ha lest diverse lovord og anbefalinger fra deg,jeg angrer ikke.
    Har brukt den på diverse,nå i kombinasjon med en vintage elektrostat hybrid - det spiller veldig flott synes jeg.

    Har vurdert å kjøpe meg en nyere Accuphase modell, men jeg vet ikke om det er noe vits, tror disse eldre modellene er vel så gode som de nyere ? Det er også byttet samtlige lytter i min E-202 - jeg er definitivt venn.

    Vis vedlegget 389225 Vis vedlegget 389226
    Så herlig å se en E-202 i fullt vigør, den er velspillende det skal sies, angrer den dag i dag at jeg lot min fare langt tilbake i tid.
    Den var hos meg i drøye 10 år, sviktet aldri;)
    Kos deg videre med denne flotte ampen trosse1, tror ikke det er allverden å hente i en nyere type:)

    gismo
     

    audiom

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.11.2004
    Innlegg
    935
    Antall liker
    1.366
    Sted
    Indre Enfold
    Torget vurderinger
    15
    E-202 er en flott forsterker Gismo-

    Jeg tok min inn fra Danmark i fjor etter å ha lest diverse lovord og anbefalinger fra deg,jeg angrer ikke.
    Har brukt den på diverse,nå i kombinasjon med en vintage elektrostat hybrid - det spiller veldig flott synes jeg.

    Har vurdert å kjøpe meg en nyere Accuphase modell, men jeg vet ikke om det er noe vits, tror disse eldre modellene er vel så gode som de nyere ? Det er også byttet samtlige lytter i min E-202 - jeg er definitivt venn.

    Vis vedlegget 389225 Vis vedlegget 389226
    Er det Janszen Z-2 jeg skimter i bakgrunnen?
     

    trosse1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    2.646
    Antall liker
    2.343
    Torget vurderinger
    75
    Audiom- Ja det er en Z-2

    gamle minner fra den?
     

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Lyset i det høyre VU-meteret på min kjære E-450 er gått, og jeg vurderte et øyeblikk å benytte anledningen til å bytte til E-470, men så tok den hersens fornuften overhånd. Hehe.

    Jeg liker å ha symmetri, så jeg får se å få fikset det. Jeg regner med at det kan skje på et eller annet elektrisk verksted, slik at jeg slipper å reise inn til Tor?
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.790
    Antall liker
    1.993
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Så blev Accuphase DC-37 en del af setuppet :)

    Vis vedlegget 390199
    Det der er bare en helt fantastisk DAC.. Men så koster den også deretter :). Det som er skummelt med å handle en så dyr DAC, er at det er nettopp i denne komponentbiten jeg syns ting begynner å bli svimlende bra for en rimelig penge.

    Uansett, jeg er fortsatt vanvittig fornøyd med min, og den blir ikke dårligere, selv om det skulle dukke opp en bedre til en langt lavere pris under en demonstrasjon :).
     

    Trond_B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.08.2004
    Innlegg
    791
    Antall liker
    206
    Torget vurderinger
    19
    Lyset i det høyre VU-meteret på min kjære E-450 er gått, og jeg vurderte et øyeblikk å benytte anledningen til å bytte til E-470, men så tok den hersens fornuften overhånd. Hehe.

    Jeg liker å ha symmetri, så jeg får se å få fikset det. Jeg regner med at det kan skje på et eller annet elektrisk verksted, slik at jeg slipper å reise inn til Tor?
    Har alltid lyset av jeg for å unngå slike problemer. ;)

    Er det forresten liv i Tor? Sendte en mail for tre uker siden uten å få svar.
     

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Lyset i det høyre VU-meteret på min kjære E-450 er gått, og jeg vurderte et øyeblikk å benytte anledningen til å bytte til E-470, men så tok den hersens fornuften overhånd. Hehe.

    Jeg liker å ha symmetri, så jeg får se å få fikset det. Jeg regner med at det kan skje på et eller annet elektrisk verksted, slik at jeg slipper å reise inn til Tor?
    Har alltid lyset av jeg for å unngå slike problemer. ;)

    Er det forresten liv i Tor? Sendte en mail for tre uker siden uten å få svar.
    Hehe. Ja, jeg kan selvsagt slå av lyset, men jeg synes det er en del av det lekre designet.

    Jeg håper da det er liv i Tor! Kanskje han har ferie.
     

    jonas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.12.2004
    Innlegg
    2.981
    Antall liker
    1.227
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    21
    Om det er noen som vurderer å selge Accuphase C-2120 eller C-2110, så send meg en PM. Takk :)
     

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Lyset i det høyre VU-meteret på min kjære E-450 er gått, og jeg vurderte et øyeblikk å benytte anledningen til å bytte til E-470, men så tok den hersens fornuften overhånd. Hehe.

    Jeg liker å ha symmetri, så jeg får se å få fikset det. Jeg regner med at det kan skje på et eller annet elektrisk verksted, slik at jeg slipper å reise inn til Tor?
    Har alltid lyset av jeg for å unngå slike problemer. ;)

    Er det forresten liv i Tor? Sendte en mail for tre uker siden uten å få svar.
    Hehe. Ja, jeg kan selvsagt slå av lyset, men jeg synes det er en del av det lekre designet.

    Jeg håper da det er liv i Tor! Kanskje han har ferie.
    Jeg tok med meg forsterkeren til et serviceverksted på Vettre i Asker. Der tok de ikke i mot den fordi de nesten ikke hadde audiofolk igjen og fordi de ikke kjente til merket.

    Så da lurer jeg på om noen vet om et dertil egnet verksted i Asker/Bærum/Oslo som kunne tenkes å fikse sånt? Vi har jo Dalens Elektronikkservice hvor jeg har fått hjelp endel ganger, men kanskje det er noen som ligger litt nærmere?
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.790
    Antall liker
    1.993
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    SACD og CD plater er fortsatt veldig stort i japan og asia. tror faktisk ikke streaming har tatt helt av der enda!
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.790
    Antall liker
    1.993
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Ikke like explosiv lyd som med Cornwall III, men du verden å silkemykt det spiller :). Accuphase M-6200'ene viser at GRF 90 krever endel mer krutt enn hva Cornwall III gjorde på UV meteret, men ikke noe tegn til svakheter da :).

    DSC03304.jpg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn