heheheHadde de ligget der litt lengre hadde de vært dekket med mose og snegler?![]()

heheheHadde de ligget der litt lengre hadde de vært dekket med mose og snegler?![]()
Har nettopp destruert et par tilsvarende esker, for det første så er det DOBLE esker og av meget tykk og solid materiale. Det formstøpte skuminnlegget er også ekstremt solid og hardt/kompakt. Et helvete å få fra hverandre. Og en gir seg vel heller ikke til å riste på en slik stor kartong med noen titalls kilo inni akkurat. Selve kartongen med avstivninger etc. veier flere kg. alene.Ei steinhelle på 40*40*5cm veier ca 20kg. 2-3 sånne som slenger litt rundt i en pappeske og skuminnlegg tilpasset en ganske mye større forsterker skulle man tro gjorde litt mer skade.
Skal vel godt gjøres at denne esken hadde sett så hel og fin ut om disse steine hadde vært i den stablet slik på langtur...
Det finnes ikke i media og det finnes ikke i politilogg. Det er altså da mest sannsynlig ikke anmeldt. Rart, da produktene har en veil utsalgspris på nær 300` Og enda rarere om man tar en titt i regnskapene til Lyric som bokfører under 2 mill i totale inntekter for 2019. Dette tyveriet beløper seg altså til over 10% av deres totale årlige omsetning...det blir bare spekulasjoner... Men ta en titt på postene "varelager" og "kundefordringer", se utvikling fra 2018 til 2019...det er noe som ikke rimer og jeg tror de kan være glade for at de kvittet seg med revisor høsten 2019. At selskapet i tillegg bokfører omlag 3 mill i negativ egenkapital gjør jo forhåndsbetaling til en riskosport for å si det forsiktig.Nei da.. vi har finni Facebook innlegget "vi" (les: J.Rasmussen ) . Men syns det er ekstremt rart at det her ikke har kommet frem i media, så kunde må da være relativt tilfreds. Er jo snakk om over 200.000kr. Noen her som kjenner kundene dette gjelder?
Final for Prez!Just a thought - HFS burde kanskje ha en tråd der serienummer på stjålne produkter fra alle merker publiseres?
De kvittet seg med revisor 2019 skriver du..men regskapsfører har de vel? Forstår jeg reglene riktig at evnt regskapsfører sitter med et selvstendig ansvar for regnskapet når han/hun har skrevet under på regnskapet? Omfatter evnt slikt ansvar også ansvar for ikke å sende ut fiktive fakturaer med truende tekst?Det finnes ikke i media og det finnes ikke i politilogg. Det er altså da mest sannsynlig ikke anmeldt. Rart, da produktene har en veil utsalgspris på nær 300` Og enda rarere om man tar en titt i regnskapene til Lyric som bokfører under 2 mill i totale inntekter for 2019. Dette tyveriet beløper seg altså til over 10% av deres totale årlige omsetning...det blir bare spekulasjoner... Men ta en titt på postene "varelager" og "kundefordringer", se utvikling fra 2018 til 2019...det er noe som ikke rimer og jeg tror de kan være glade for at de kvittet seg med revisor høsten 2019. At selskapet i tillegg bokfører omlag 3 mill i negativ egenkapital gjør jo forhåndsbetaling til en riskosport for å si det forsiktig.
Hedersmannen Tor Aa. Haug døde i 2016, han siste hele driftsår var dermed 2015. Frem til da ser regnskapene fornuftige ut. Utviklingen etter hans bortgang er skremmende slik selskapet selv velger å fremlegge sine tall for det offentlige.
Alle selskap er regnskapspliktige, men man har full anledning til å føre regnskapet selv. Velger man å benytte ekstern regnskapsfører, skal denne være autorisert med det dette innebærer.De kvittet seg med revisor 2019 skriver du..men regskapsfører har de vel? Forstår jeg reglene riktig at evnt regskapsfører sitter med et selvstendig ansvar for regnskapet når han/hun har skrevet under på regnskapet? Omfatter evnt slikt ansvar også ansvar for ikke å sende ut fiktive fakturaer med truende tekst?
Og "faktisk info" ville en ha fått ved å spørre dem påstår du? javel-nei.
...og bedre for deg er ”ville" spekulasjoner fra hvermansen, jamvel-nei....Og "faktisk info" ville en ha fått ved å spørre dem påstår du? javel-nei.
Man trenger nok ikke være overdrevent skeptisk av natur for å vokte seg litt for en bransjeaktør med 3 mill i negativ egenkapital...;-)Må bare spørre, er du en av kundene som mistet amp? Du virker ekstremt på for å ta Lyric på noe her.Eller er du skeptisk av natur
![]()
Ingen problem så lenge folk forhåndsbetaler...;-)Sant nok. Men dem holder det da gående.![]()
Problemene begynner når din forhåndsbetaling går med til å dekke forriges kundes leverandørfaktura.Ingen problem så lenge folk forhåndsbetaler...;-)
Lyric har hatt en lojal kundebase med en for kundene god innbyttepolitikk. Tror det hadde vært mindre gunstig om agenturet var i andre hender.Tipper det er mange hauker i Norge som vil ta over det agenturet, var vel noen runder rundt det merket da Tor gikk bort også mener jeg å ha hørt. Men syns denne saken har fått lovlig sen oppmerksomhet her.. det blussa bare skikkelig opp nå liksom....
Skulle bare mangle når du sikrer 15% av årsomsetningen med det ene kjøpet...!Hmm.. må er det en stund siden jeg har brukt penger der.. men aldri opplevd noe trøbbel med få gå tinga mine.Siste var c-3850 for noen år tilbake.
Hei! Svar:nei jeg er ikke en av dem.Ekstremt på? jeg vet ikke det -Jeg har oppfordret repr. for Lyric å komme med sin versjon.Må bare spørre, er du en av kundene som mistet amp? Du virker ekstremt på for å ta Lyric på noe her.Eller er du skeptisk av natur
![]()
Nei-nettopp derfor har jeg oppfordret forhandleren om å komme med fortsettelsen og forklaringen på disses opprinnelige post...og bedre for deg er ”ville" spekulasjoner fra hvermansen, jamvel-nei....
Som sagt, en telefon til forhandler ville nok gitt deg ett bedre utgangspunkt for hva som faktisk har hendt...enn denne tråden har tendert mot, så enkelt men dog så vanskelig..tydeligvis!Nei-nettopp derfor har jeg oppfordret forhandleren om å komme med fortsettelsen og forklaringen på disses opprinnelige post
ang tyveri av 2 amper....
Hva har forhandler gjort ang.politianmeldelse av det av dem påståtte tyveriet? Hva er gjort ovenfor toll og avgiftsdirektoratet
forhandleren har jo betalt både moms og evnt toll på oppgitt verdi (bare det burde jo tilsi at de anmelder noe som vel er en for-
utsetning for en evnt.ettergivels av urettmessige avgifter?
Og så har de vel kommet med en løsning ovenfor sine betalende kunder som ellers helt uforutsatt har kommet i en evnt skvis?
Som de fleste her er jeg ute etter fakta så min oppfordring til forhandler står: la oss høre dette rett fra the horses mouth så og si