Salamander
Overivrig entusiast
Naboer asso!Nå er det fest i heimen, det et ikke forsterkeren som setter begrensningen, men naboen.....
Vis vedlegget 1018816
Naboer asso!Nå er det fest i heimen, det et ikke forsterkeren som setter begrensningen, men naboen.....
Vis vedlegget 1018816
Jeg har de brune i XLR, men har ikke fått rotet meg til å koble de opp enda. Hadde tenkt å koble om når jeg fikk hjul på racket…men det hjelper jo ikke deg noeTil venner av Accuphase: Bruker dere de blå RCA signalkablene som følger med eller har dere etter hvert valgt å oppgradere til de gråbrune? Hva er i så fall erfaringen med disse, kontra de blå standardkablene?
Nei, det gjør jo ikke det, men jeg har nå uansett besluttet å kjøpe ett sett av de brune og sammenligne med mine blå. Har vanligvis ikke veldig tro på kabelforskjeller, men når jeg ser hvordan de brune er oppbygget i forhold til de blå, får jeg lyst å prøve likevel.Jeg har de brune i XLR, men har ikke fått rotet meg til å koble de opp enda. Hadde tenkt å koble om når jeg fikk hjul på racket…men det hjelper jo ikke deg noe
Har ikke veldig tro på kabelforskjeller jeg heller. Det forklarer kanskje hvorfor kablene fortsatt ligger i eskene og venter på at jeg skal få hjul på benken. Kjøpte de mest for å roe en nevrose. Siden Accuphase har satt navnet sitt på kablene, så vet jeg ihvertfall at lyden ikke vil bli noe dårligereNei, det gjør jo ikke det, men jeg har nå uansett besluttet å kjøpe ett sett av de brune og sammenligne med mine blå. Har vanligvis ikke veldig tro på kabelforskjeller, men når jeg ser hvordan de brune er oppbygget i forhold til de blå, får jeg lyst å prøve likevel.
Digg! Har vurdert å ofre ferien for en slik selvny eske ifrå Accuphase, håper jobbdagen går fort og ingen overtid.
Jeg har benyttet 2x400w 8ohm på Cornwall(DPA 6.5), så trenger ikke være redd for kreftene. De spiller bra med både fleawatt og mastodontforsterkere.Tenker på å melde overgang til Accuphase, det som er vanskelig er at jeg ikke har ubegrenset tilgang på midler dessverre.
Hva er en ok pris for både selger og kjøper på en 5 år gammel E-480?
2x 180w er sikkert overkill på Klipsch Cornwall... E-280 passer kanskje bedre ?
E470 var helt fenomenal på cw3Tenker på å melde overgang til Accuphase, det som er vanskelig er at jeg ikke har ubegrenset tilgang på midler dessverre.
Ikke tenk så mye på watt, E-480 er en fantastisk amp.Tenker på å melde overgang til Accuphase, det som er vanskelig er at jeg ikke har ubegrenset tilgang på midler dessverre.
Vel....jeg handlet og e-480 spiller i stuenIkke tenk så mye på watt, E-480 er en fantastisk amp.
GratulererVel....jeg handlet og e-480 spiller i stuen
Synes det låter helt herlig !
GratulererVel....jeg handlet og e-480 spiller i stuen
Synes det låter helt herlig !
Takk takk...for meg er dette drømme forsterkeren som har blitt virkelighet...hadde ikke trodd på muligheten å få prioritert noe sånt ...helt utroligGratulerer
Det skjønner jeg godt! Accuphase er rett og slett fantastisk. Eierglede og lyd er 10 av 10 Post gjerne opp noen bilder etterhvertTakk takk...for meg er dette drømme forsterkeren som har blitt virkelighet...hadde ikke trodd på muligheten å få prioritert noe sånt ...helt utrolig
Trivelig når noen blir så begeistret og fornøyd med en nyinnkjøpt Accuphase.Takk takk...for meg er dette drømme forsterkeren som har blitt virkelighet...hadde ikke trodd på muligheten å få prioritert noe sånt ...helt utrolig
Igjen: gratulerer! Samme opplevelse hadde jeg når jeg gikk over til Accuphase. Bass, mellomtone og diskant balansert akkurat slik jeg liker det. Ser du spiller på Klipsch Cornwall…BILDE?!!Har hatt E-480 halvannen uke nå...men langhelg i Krakow er inni der (en prøvelse med "ny" forsterker
Har begynt den lange veien å høre alle plater på nytt....for dette er bare helt fantastisk !
Hatt gode forsterkere i mange år...Conrad Johnson...Anthem...AudioAero og Quad...alle rør forsterkere...men dette er noe helt annet !!
Bilder må til...men jeg er ganske ydmyk når jeg ser hva som finnes av utstyr i denne tråden....så er mitt ikke all verdenIgjen: gratulerer! Samme opplevelse hadde jeg når jeg gikk over til Accuphase. Bass, mellomtone og diskant balansert akkurat slik jeg liker det. Ser du spiller på Klipsch Cornwall…BILDE?!!
Ikke mye å være ydmyk for her. Kan tenke meg det spiller som ei kuleBilder må til...men jeg er ganske ydmyk når jeg ser hva som finnes av utstyr i denne tråden....så er mitt ikke all verden
Cornwallene blomstrer virkelig med e-480
Riaa er Rega mm...PU er ortofon black, AD 50 eller 60 kort blir det neste.
....hører med at min fru virkelig hater Cornwallene....utseende, ikke lyden.
Jeg har ødelgt stuen hennes osv.....men jeg holder stand
Tusen takk...ja jeg er skikkelig happy !Ikke mye å være ydmyk for her. Kan tenke meg det spiller som ei kule
Gratulerer! Blir spennende å høre utfallet av duellenHei,,,det skal bli ineresant og og teste ut forskjellene med påventende ny E-800 mot LFD sin integrerte 60 watter.gitt..
Dette blir det tredje produktet fra Accuphase jeg skal bruke,,,holdbart,fint,fin byggekvalitert som mye fra Japan,Luxmann,Yamaha osv,cadilakk look a like hifi
Kvaliteten på Accuphase er nok ganske så stabilTja. Accu er jo endgame for mange.. set and forget. Og det selges nesten aldri noe brukt Accu på finn. Da blir det ikke mye prat her.
Jeg har en snikende mistanke om at prisene på Accu øker litt mer enn kvaliteten øker (fra år til år/modell til modell). Men det skal jeg ikke være så bombastisk på..
Er noe nytt på vei her også, så får vi høre hvordan det blir.
SpennendeFår vel innrømme at jeg har rotet meg bort i noe nytt, jeg også, som forhåpentligvis dukker opp snart.