Aktuell Rapport hos Cash 63

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.631
    Antall liker
    15.455
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer, jeg er overraskende over innsatsen til SWE. De var jo ikke mer enn 2 min. bak i mål. Flott innsats!
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.865
    Antall liker
    26.615
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Det finnes ingen i svensk media som kan si ett skarpt kritiskt ord! "Detta gick inte så bra", helt i stil med vanlig svensk menlöshet😝😝😝 dom bør slaktes fullstendigt. Ellers er det vel ingen svenske som skjønt hvorfor Perry er sendt tilbake som smører i Swe.
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.611
    Antall liker
    58.243
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg skjønner hva du mener om svenske medier. Det gikk månedsvis før noen stilte spørsmål om koronastrategien.
    Når det gjelder stafetten i dag synes jeg det er trist at de taper på elendige ski.
    Og mest sympati har jeg for Kalla.
    Det er synd på utøverne som blir nødt til å gå på skandaleski.
    Det er klart at svensk journalistkorps burde ta i litt mer enn å konstatere at "det gick inte så bra".
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.865
    Antall liker
    26.615
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Jeg skjønner hva du mener om svenske medier. Det gikk månedsvis før noen stilte spørsmål om koronastrategien.
    Når det gjelder stafetten i dag synes jeg det er trist at de taper på elendige ski.
    Og mest sympati har jeg for Kalla.
    Det er synd på utøverne som blir nødt til å gå på skandaleski.
    Det er klart at svensk journalistkorps burde ta i litt mer enn å konstatere at "det gick inte så bra".
    Kalla gjør en Brink etter 5meter:confused:
     
    Sist redigert:

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.419
    Antall liker
    17.115
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Det er kanskje det siste mesterskapet vi ser Kalla i?
     

    duc916

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    2.283
    Antall liker
    2.475
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    3
    Håper Kalla er med til neste år også. For meg så det ut som om hun slet med helt forferdelig dårlig ski (?) Og Brink, hadde / har ikke han hjerteflimmer eller noe slikt (?)
     

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    8.866
    Antall liker
    4.294
    Håper Kalla er med til neste år også. For meg så det ut som om hun slet med helt forferdelig dårlig ski (?) Og Brink, hadde / har ikke han hjerteflimmer eller noe slikt (?)
    Jo, han fikk et anfall av hjerteflimmer mot slutten av etappen, og det var nok derfor Sverige ikke vant. Han virker ikke å være typen som liker å komme med unnskyldninger, det tok mange år før det ble kjent.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.384
    Antall liker
    102.346
    Torget vurderinger
    23
    Hvordan gikk det på stafetten i dag? Klarte svenskene biffen eller ble det Russland?
     

    Jon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2014
    Innlegg
    1.530
    Antall liker
    6.704
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    2
    Tror det gikk bedre enn forventet Sluket :unsure: Førsteplass av de uten medalje er da en forbedring?
    Tror jammen jeg setter på Kungarna från Broadway
     

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    8.866
    Antall liker
    4.294
    Tur att det är friidrotts em och ishockey vm snart.
    Annars går det rätt bra i skiskyting för Sverige nu.😉
    Sverige er på gang, både i langrenn og skiskyting. Det som slår meg er hvor mye økonomi betyr. Da jeg vokste opp var Sverige rikere enn Norge, og svenskene var best i det meste. Oljen har satt familier i stand til å satse på poden eller pud’en ... og så har vi klubber og Olympiatoppen osv som er godt bemidlet til å skape prestasjonsmiljøer. Nå er Sverige på vei opp ... Finland ligger noen knepp bak, men kommer sterkt om 10-20 år.... trur eg.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.313
    Antall liker
    63.009
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Dette har da ingenting med økonomi å gjøre, kun genetikk! 🤪 Nå er det jo ingen oppegående folk som bryr seg om tennis og golf, men tror egentlig det svir mer for svenskene at vi har mannlige utøvere som gruser dem i begge disse idrettene. Må bare få myglet svenskene i ishockey så er fornedrelsen komplett 😊
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.865
    Antall liker
    26.615
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Dette har da ingenting med økonomi å gjøre, kun genetikk! 🤪 Nå er det jo ingen oppegående folk som bryr seg om tennis og golf, men tror egentlig det svir mer for svenskene at vi har mannlige utøvere som gruser dem i begge disse idrettene. Må bare få myglet svenskene i ishockey så er fornedrelsen komplett 😊
    Det er visst nesten bare pensjonister som interesserer seg for langrenn på television nå? Du er helt rett i tiden😁
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.313
    Antall liker
    63.009
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det er visst nesten bare pensjonister som interesserer seg for langrenn på television nå? Du er helt rett i tiden😁
    Det kan jeg leve med 😃 Verre er det at du ikke er i nærheten av å være pensjonist, men likevel levende opptatt av langrenn 😎
     

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    8.866
    Antall liker
    4.294
    Jeg er fortsatt lei meg for at Oddvar Brå ikke fikk mer uttelling. Hver gang det var mesterskap ble han syk, mens konkurrenter fra en del land (ikke Sverige) ble usannsynlig gode. Medisinske årsaker begge deler. I tillegg ble Brå presset til å gå på et norsk skimerke som nøkternt sett var rævva i forhold til Fisher. Norge var amatører og da hjalp det bare litt at Brå og Formo kanskje var to av verdens 5 best trente mennesker.

    Da ‘n Oddvar endelig vant VM i Kollen på 15 km var han langt over toppen. Han hadde vunnet 5-mila også - hvis ikke været hadde slått om & han gikk på de rævva norske skiene.

    Folk spør: Hvor var du da Brå brakk staven? Men det store høydepunktet var et par dager før da han vant 15 km. Det er og blir mitt største sports-TV-øyeblikk.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.313
    Antall liker
    63.009
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jeg er fortsatt lei meg for at Oddvar Brå ikke fikk mer uttelling. Hver gang det var mesterskap ble han syk, mens konkurrenter fra en del land (ikke Sverige) ble usannsynlig gode. Medisinske årsaker begge deler. I tillegg ble Brå presset til å gå på et norsk skimerke som nøkternt sett var rævva i forhold til Fisher. Norge var amatører og da hjalp det bare litt at Brå og Formo kanskje var to av verdens 5 best trente mennesker.

    Da ‘n Oddvar endelig vant VM i Kollen på 15 km var han langt over toppen. Han hadde vunnet 5-mila også - hvis ikke været hadde slått om & han gikk på de rævva norske skiene.

    Folk spør: Hvor var du da Brå brakk staven? Men det store høydepunktet var et par dager før da han vant 15 km. Det er og blir mitt største sports-TV-øyeblikk.
    Der ser du! Økonomi hadde ingen betydning, kun genetikk 😄
     

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    8.866
    Antall liker
    4.294
    Ja, de gutta der klarte å slå nedenfra!
     

    Jon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2014
    Innlegg
    1.530
    Antall liker
    6.704
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    2
    Mye svenskegnål her nå..... 🤔 🤔
    Fikk denne fra et bekymret medlem i tråden min Cash. Med en så diskret formulert antydning måtte jeg tenke litt :unsure:
    Enten ta på rustningen, eller lese mellom linjene og begynne å spille mer japansk jazz. Må nok love å ikke være så slepphendt med de svenske sviskene fremover kanskje.

    Og om det åpnes opp for å få besøk fra GGG på sykkel til Sverige en gang lover jeg å ta på gullskoene og begrense den svenske musikken.
    Det eneste svenske som tåles er kanskje tårtan og utsikten. Lykke til på 30 km(y)
    512EA3A2-7673-49F7-A5D6-CDCB8078C37A.jpeg
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.384
    Antall liker
    102.346
    Torget vurderinger
    23
    Det ble 3 min. nesten ja, skremmende. Synd at sølvet glapp for Sverige - unte henne faktisk det.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn