Antonsen
Hi-Fi freak
Jesus, eller autografen?
Etter 9års total dominanse i år kunne det faktisk være muligheterKl. 07:35 i morgen; Vasaloppet - siste sjanse for svensk selvtillitt
Ja, og en norskHvordan gikk Vasaloppet? Ble det svensk seier?
Säger du så hemma också?Kjerringer gjelder ikke!
Det kom en boks også med div plater bla denne.Det kom en remaster i 2020 i 24/96, men jeg vet ikke om den er gitt ut på vinyl!
Det var boksen jeg mente, men trenger bare Lp'nSe her https://www.discogs.com/Lou-Reed-New-York/release/15973554
Jeg har en original som er helt grei, men kunne med fordel ha blitt gitt ut som dobbel LP på grunn av spillelengden.
Den er utgitt av Rhino så en vanlig utgivelse kommer sikkert.Det var boksen jeg mente, men trenger bare Lp'n
Det enda som svensk media er opptatt av er den forbannede MellofestivalenOch det er final i Melodifestivalen i kväld.....
Det regner jeg med at du har fått med deg. Får dessverre ikke sett det selv.
Ja jeg ser på Nyhetsmorgon og later som om jeg er i Sverige. Var der jeg så detDet enda som svensk media er opptatt av er den forbannede Mellofestivalen
Du kanskje liker Arvingarna Noen som ikke gjorde det og sa det i direkte sendning var Indie bandet Popsicle i -93Ja jeg ser på Nyhetsmorgon og later som om jeg er i Sverige. Var der jeg så det
Synd vi dessverre ikke får sett det
Helvetin HyväVirker kjent....
BTW, liker det coveret, veldig bra grafisk design.
Nå rører du fært er det pga svenske sprøytaHvordan gikk det på femmila i går? Følger ikke særlig med, men regner med at både Wassberg og Svan var på pallen?
Er han flink og eksperimentell på Love Supreme? Jeg liker da denJeg begynner å bli en fan av (relativt) rolig Coltrane, men når han skal vise hvor flink og eksperimentell han kan være......detter jeg av lasset