HasseBasse
OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
- Ble medlem
- 29.10.2016
- Antall liker
- 24.580
- Sted
- Hjortshøj, Danmark.
- Torget vurderinger
- 2
Fin plate med Dansk inspiration........"Roskilde Rosie"
Fin plate med Dansk inspiration........"Roskilde Rosie"
Miles Davis skal visstnok ha sagt til Coltrane en gang "hvorfor spiller du så lange soli?" - Vanskelig å stoppe sa Coltrane.Jeg begynner å bli en fan av (relativt) rolig Coltrane, men når han skal vise hvor flink og eksperimentell han kan være......detter jeg av lasset
Det bør du syns selv det blev bedre etter D&W. Finn Black Sea, English Settlement og Orange&Lemons.Vet jo du liker XTC. Av en eller annen grunn mistet jeg interessen etter, Drums and Wires. Bør kanskje forsøke igjen Kjenner jeg fremdeles kan nynne til Making Plans for Nigel og ikke ikke minst, Statue of Liberty
Takk for tipset Cash. Har mange minner om Schous. Husker godt de flotte kobberkjelene vi så fra trikkevinduet på tur mot byen med mormor. 5-6 år gammel tipper jeg. Noen år senere hadde vi møtelokale der i bydelsutvalget, og da var det bare Schoushallen igjen. Hendte vi droppet innom en tur der også etter møtene.Schous mannen bærer igen ut pilsner
Testet en i forrige uke og jeg var positivt overrasket Mild og fin pilsner som ikke gjør noe galt! Ypperlig ved siden av en whiskySchous mannen bærer igen ut pilsner
Vis vedlegget 709532
Jepp måtte kjøpe flere idag og en flaska stänkare (Talisker)Testet en i forrige uke og jeg var positivt overrasket Mild og fin pilsner som ikke gjør noe galt! Ypperlig ved siden av en whisky
Vis vedlegget 709811
Fant den på RemaMå sjekke ut den Schous pilsen til lørdag. Har selv jobbet på Ringnes Bryggeri som tapperimekaniker i 15 år
Var nok mere humle i Schous pilsen som er bitterstoffer.....Det jeg husker fra Schous i gamle dager, var at det var den sureste og mest bitre ølen å få kjøpt. Fryktelig å få servert som nybegynner-øl. -Samme oppskrift nå?
Likte ikke Schous når de eksisterte på ordentlig jeg heller, men den nye var god, så gi den en sjanseDet jeg husker fra Schous i gamle dager, var at det var den sureste og mest bitre ølen å få kjøpt. Fryktelig å få servert som nybegynner-øl. -Samme oppskrift nå?
Er du fortsatt nybegynnerDet jeg husker fra Schous i gamle dager, var at det var den sureste og mest bitre ølen å få kjøpt. Fryktelig å få servert som nybegynner-øl. -Samme oppskrift nå?
Den nye Schous har ikke noe med den opprinnelige å gjøre! Hvis jeg velger å fremstå som en ølsnobb så er det mest negative med den nye Schous at den tappes av Ringnes (bananøl) , men det gjør snart det meste av norsk industriøl, phøy!Det jeg husker fra Schous i gamle dager, var at det var den sureste og mest bitre ølen å få kjøpt. Fryktelig å få servert som nybegynner-øl. -Samme oppskrift nå?
Me too. Mange gode minner fra Kalvøya.Etter dagens trampe økt fortsettes det og spille N.Young Crazy Horse perioden i fremste rekke her Såg han på Kalvøya -93 da med Booket T& MG's
Vis vedlegget 710485