|
Sant nok. Å importere en indisk lege er lønnsomt, svensk skiløper, inte så micket...
Man får vara i godt sellskap her på sentralen blandt heltids bloggare noen dager daOg når svenskefaen nå blir sytmeldt for noen stakkars fingre så stopper vel hele prosjektet opp![]()
Ligge med beina høyt og fingrene i en bolle lunkent vannMan får vara i godt sellskap her på sentralen blandt heltids bloggare noen dager daTa det med ro! får lite tilrettelagt sysselsettning spisse blyanter koke kaffe prate tull... Aktiv sykemeldn kalles det
![]()
Høyre er treige i å kvitte seg med Olemic, men til gjengjeld ønsker de å få inn noen utenfra for å se på smellen og gjøre den enda større. Så her er det bare å vise trynet, Cash, så håver du inn de neste hundre millionene smellen økes med.Foreslår at du straks tar over for han Thommesen duden og får skikk på prosjektet!![]()
Då får man bruke folk som ikke er i arbeide daOrganisert galskap det der Vasatullet.Slite ut gode arbeidssoldater på den måten.
Det ser ut som "damekneiken" på Seljestad en rekorddag i påsken.Då får man bruke folk som ikke er i arbeide daOrganisert galskap det der Vasatullet.Slite ut gode arbeidssoldater på den måten.
Trur dette er danskene som er på vei utfor her?
Var visst siste åpen dagen for sesongen idag dessverre! Prøv igen til høstenTror jeg må sjekke åpningstidene til platebutikken på Ammerud snartLenge siden jeg var innom der.
Idag var det ju mild værTrudde du gikk Birken i dag - for å forfryse et par fingre til![]()
Dette blev mye verre enn jeg trudde? Det kom veldig fort også etter 25-30km blev sen bedre som det føltes men da var det gjort og allerede forfryset og følelsene borteDet værste er vel at du til våren, om det er litt kjørlig og fuktig, må sykle med en hånd i lomma
Seriøs forfrysning er noe dritt. Det blir aldri helt bra igjen![]()
Kanske lange handsker med 4 fingrer på venstre håndHadde en mistanke om det der, Roger. Kjipt. At det blir 'bedre' er det klassiske symptomet på at det blir verre. Jeg frykter at du kommer til å trenge lange hansker til sykkelsesongen. Håper det kommer seg sånn skapelig tross alt.