KanonskiveIkke lyttet så mye på Killers Atle, mest det man hørt på radio.
Dagens anbefaling
Vis vedlegget 681710
Litt av ett mannskap han samla til denne plattan
Vis vedlegget 681711
|
KanonskiveIkke lyttet så mye på Killers Atle, mest det man hørt på radio.
Dagens anbefaling
Vis vedlegget 681710
Litt av ett mannskap han samla til denne plattan
Vis vedlegget 681711
Noe av det fine med tråden din er at den ofte handler om selve fundamentet for denne hobbyen, musikk!Rotar man runt i egen platesamlingen og en kombinasjon med dårlig minne🦧 så finner man gullkorn
62.90kr i 1986
Vis vedlegget 678742
Hvor jobber du?En uke på jobb med store spenningsmoment ang fremtidenmange kollegaer som trekkt nitloddet
Permittering med meget usikker fremtid venter. Denne helvetes sosialadumpingen som er satt i system
Pistols hade en gang rett! No Future
Roer ned med cd jazz av beste merke
Vis vedlegget 682771
For Antonia Ax Johnson.Hvor jobber du?
En ekte analog man, selv på jobbAhh med mitt favvo Snikki belteSvensk lærkvalitet holdt i 25år nå
Fyllt opp med flere kilo 3"/4" dobbelhodet spikerIkke noe elektriker stuk med masse batteri dingser
![]()
Hei. Har ikke denne, men den skal sjekkes ut når jeg kommer hjem etterpåTung funky groove på denne JTB platahar du den Bartis? God lyd
master jobb fra Rosenborg Studio.
70kr hos Imerslund 1980 plater er billige idag!
Vis vedlegget 683282
Hmmmm, det navnet husker jeg. Her må det til botanisering i platehyllene...Fant ut at jeg har to LP`r av Tasavallan Presidentti hjemme på repress fra Svart. Husker de som meget bra. Jukka Tolonen var i dette bandet![]()
Selvsagt skall vi sykle på det nye året igenGod jul RogerHåper vi kan ta noen sykkelturer snart når vi kommer over nyttår
![]()
Husk å planlegge karantenetid i etterkant da, for denne driten som har plaget samfunnet i år er jeg redd vi må slite med laaaangt ut i neste år ogsåPlanen er Västkusten opp/ner og räkmacka i Smögen![]()
Vært mye på Mylla fra Tverrsjøstallen mot Sinnerdalen begynner eventyr marka^ Et vennepar var på Mylla i går, og det var visstnok helt ok forhold.
Detsamme til deg og dineGod jul, Roger!