Aktuell Rapport hos Cash 63

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Like halvgammel som deg Karmis;) som også likte pønk den gangen, men du stod vel ikke og skrek og sang Totalvägra:whistle:
    Nope, men jeg har vært på en del stygge fester hvor vi skrek av full hals at vi fryser ihjel pga litt mer enn lunken temperatur på 800 grader 😊
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    På den omtalte Hamar Festivalen 1981 Rock mot Droger :rolleyes: :unsure::LOL: spillte Ebba Grön det var vel derfor vi kjørte dit ca 50mil i en Fiat 127 med 5pers og telt pakking:oops: Ebba hade tidligere samme år sluppit Kärlek&Uppror, mener de spillte på Lørdagen? da var det fint vær igen etter masse regn og allt var en stor gjørme grop.
    Festivalen hade allt av problemer som var att oppnå:p Ebba drog igang med 800g og leverte en konsert som jeg husker som en av de bedre jeg såg med dem, vi tok opp konserten det bandet skall visst fortsatt finnes:)
    last ned.jpg
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Jepp🙂 og det var like dårlige spor som på Vasaloppet ettersom folk må tråkke dem i stykker😡 så utforkjøringene kunne fort gått gærnt igen🙄
    Bare og gønne på som Linn Svahn😁
    20210102_142139.jpg
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Omplassert til nye Jordal Amfi gå rundt og fikse noen småting/etterarbeid passer meg meget fint😁
    Etter mye styr med Oslo kommune blev dette en meget fin ishall.
    20210107_135322.jpg

    Ute på glattisen
    20210107_135229.jpg


    Trening dagen for kamp, Martin Røymark fikk ett skudd/puck i kjeften der røyk 5 tenner og en del sying🤓
    20210107_135257.jpg


    Men han var klar igen til kamp mot Stavanger dagen etter👊
    20210106_220529.jpg
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Nye Jordal Amfi blev vel nesten dobbelt så dyr fra anbudspris! Hovinbekken som skulle ledes gjenom/under arenan i kulvert viste sig og ligge mye høyere enn så, dette blev meget kostbart og projektere om til en ny nivå gjenom hallen under tribunen. Oslo komune fikk av min arbeidsgiver ett forslag som innebar att dra Hovin bekken utenfor stadion til en extra kostnad på ca 55mill og da kunne man fortsette bygge stadion som planlagt, nå blev det store forsinkelser
    og Hovin bekken ca 4ggr dyrere, så kan det gå:oops::p
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Du må ikke trene med så tunge vekter Roger! Da får du store muskler på overkropp som utgjør større luftmotstand på sykkel:LOL:
    Prøver og konvertere kroppen mellom ski og sykkel/løp sesong:rolleyes: du vet hur det er! hornen vokser ut og man må prøve:devilish:
     
    Sist redigert:

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.383
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    På den omtalte Hamar Festivalen 1981 Rock mot Droger :rolleyes: :unsure::LOL: spillte Ebba Grön det var vel derfor vi kjørte dit ca 50mil i en Fiat 127 med 5pers og telt pakking:oops: Ebba hade tidligere samme år sluppit Kärlek&Uppror, mener de spillte på Lørdagen? da var det fint vær igen etter masse regn og allt var en stor gjørme grop.
    Festivalen hade allt av problemer som var att oppnå:p Ebba drog igang med 800g og leverte en konsert som jeg husker som en av de bedre jeg såg med dem, vi tok opp konserten det bandet skall visst fortsatt finnes:)
    Vis vedlegget 685605
    Jeg sitter i skråningen til venstre 😊

    Anbefaler boka om Hamar festivalen.
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Herlig blusern😁 husker du uværet som kom inn på Fredagen var det vel? telt blev revet av gårde og opp i luften, husker vi såg på andre telt som dro avgårde når vi snudde oss om var våres 4-mans telt på vei rett opp😂
    Sveriges MSB sjef Dan Eliasson var med på den resan, gjorde mye dumt på den tiden også🙄
     
    Sist redigert:

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.383
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Nei, jeg husker ikke noe uvær, men jeg bodde hjemme hos mine foreldre på Hamar, så jeg syklet hjem for overnatting.
    Jeg har likevel hørt om folk som brukte utallige doruller for å prøve å suge opp alt vannet som samlet seg i teltet!

    Jeg husker likevel en del andre ting.
    Bl.a. Veslefrikk som jeg så for første gang. Med Anne Grete Preuss i front framstod bandet som friskt og energisk. Selv om Veslefrikk var et slags Folkrockband, forsøkte de å skape liv blant publikum og viste nærmest punk-attitude. De var tydelige på venstreradikale holdninger og utsagn.
    Preuss var uredd og rå. Hun skrek til publikum :Riv ned gjerdet!
    Noe som skjedde umiddelbart. 😄

    Det jeg husker best var Dexys Midnight Runners. De hadde sin beste besetning på det tidspunktet, og Rowland var på sitt kreative peak. Hadde jo selvfølgelig albumet "Searching For The Young Soul Rebels", men ellers hadde vi aldri hørt eller sett makan.
    Ikke var det rock, og ikke var det pønk.
    Med blåsere. Jeg ble nærmest blåst av banen, og er fremdeles fan av DMR.
    At festivalen hyrte inn et band med det navnet, på et statsstøtte arrangement "mot rus", sier litt om hvor lite kontroll det var.
    På den annen side var det vel ikke så mange som hadde hørt om Dexidrine eller Deksamfetamin. Heldigvis får vi vel si.
    Per Vestby (Veslefrikk) sa visstnok til Rowland at dere får ikke noe penger her.
    "I don't give a shit we are playing anyway.
    There are kids out there that want us to play, svarte Rowland.
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Morro att man gjør det litt annerledes og velger att dekorere med vegger med innslag av Norsk historie/kultur isteden for reklame på Jordal Amfi, her er det noen meter med tema musikk🙂
    20210113_122228.jpg


    20210113_122251.jpg


    Ellers ha en fin alene party helg:D
     
    Sist redigert:

    bjarnetv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2008
    Innlegg
    3.777
    Antall liker
    5.270
    Sted
    oslo
    The Hellacopters er jævlig bra - har fortsatt en signert knekt trommestikke fra en konsert i 2003(?) liggende ett eller annet sted. :geek:
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    The Hellacopters er jævlig bra - har fortsatt en signert knekt trommestikke fra en konsert i 2003(?) liggende ett eller annet sted. :geek:
    (y):cool: Syns selv tiden med Robert Strängen Dahlqvist på gitar er best RIP, Dregen blir lite for mye han passer bedre inn i Backyard Babies syns jeg!
    Vi tåler en til:)
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Og der kom jule bestillingen fra Platekompaniet😛 når det väl kommer frem så er ivf innpakning ikke noe og utsette på👍
    Gleder meg og lytte til denne MOV pressen🙂
    20210114_192059.jpg


    Idag blev kjæresten til minste jenta med ut på ski, irriterende god😛 spørs om han får bli med flere ganger🤔😆
    20210115_164656.jpg
     
    Sist redigert:

    Figge

    Generalkonsul OVK i Svealand
    Ble medlem
    20.11.2004
    Innlegg
    3.604
    Antall liker
    3.949
    Sted
    Stockholm/Västerås
    Torget vurderinger
    2
    Og der kom jule bestillingen fra Platekompaniet😛 når det väl kommer frem så er ivf innpakning ikke noe og utsette på👍
    Gleder meg og lytte til denne MOV pressen🙂
    Vis vedlegget 689773

    Idag blev kjæresten til minste jenta med ut på ski, irriterende god😛 spørs om han får bli med flere ganger🤔😆
    Vis vedlegget 689784
    Det är helt ok, de skall härdas. Har en polare som fick en tilltänkt svärson med sig i pisten, han stannade 3 gånger i en backe som tar 30-45 sekunder att åka.
    Ingen stake i ungdomarna idag.😉
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.383
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med ei av de beste platene.
    Warren Zevon. Håper den svarer til forventningene og at MOV pressingen er god. Er bra lyd også på denne.
    God helg. 🙂
     
    Sist redigert:

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    En skulle bort! Og det var uten tvil den her grønne, må være noe forstoppelse for den klarer ikke og slippe igenom musikken fullt ut, noe som blir igen ett sted der inne🤔
    20210116_164932.jpg


    Det blev kjøpt en Wireworld Gold Eclipse som erstatter den har fri flyt rett igenom🙂 meget gjennomsiktig og luftig men likevel med ett godt fundament dette fremgår tydligest i signal veien fra riaa-pre, min tidligere Transparent mm2 Ultra minner mye om det samme.
    Etter og roteret rundt mellom mine 3st Xlr så endte WW mellom pre-eff Analysis Plus Silver Oval riaa-pre og Chapter Audio Verse tok plassen inn i Meridian G08.2🙂
    Dette blev plasseringene som alle blev fornøyde med😊 klart att WW imponerer mere fra riaa men den totale synergieffekten blev avgjørende

    Dette handler ikke om noen voldsomme utslag men når man kjenner sitt anlegg så godt så merkes disse tuningene deretter.
    Ferdig snakket👊
     
    Sist redigert:

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.310
    Antall liker
    16.930
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    XLR har jeg aldri testet ulike typer mot hverandre. Har kun ett par, og eneste referanse er de mot RCA
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Litt spesielle arbeids oppgaver om dagen.
    20210119_115413.jpg

    Fra fasaden på Rådhuset 30m opp skulle dama ner, vi anhuket rundt skrevet og under puppa, grep som funker😀
    20210120_120608.jpg


    20210120_121145.jpg


    Og der var hun nede og like hel🙂 tilskurer fra Oslo kommune som var lette og imponere🤑
    IMG_13761.jpg


    Man fikk også med sig Raymond sin pressekonferanse live igår:rolleyes:🍻👎
    20210120_130338.jpg


    Avslutter uken vid rinkside på morgon treningen, jobbe i båsen når pøkkene smeller i sargen blev ikke langvarig🤔 blir nok ikke bedre av og få en pøkk i nøtta🤪
    20210121_104834.jpg
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn