Cash 63
Æresmedlem
Big Science, har du noen som er bedre? bytte mot mere JanssonHar du noen skiver med Laurie Anderson btw?
Sist redigert:
Big Science, har du noen som er bedre? bytte mot mere JanssonHar du noen skiver med Laurie Anderson btw?
Like halvgammel som deg Karmis som også likte pønk den gangen, men du stod vel ikke og skrek og sang TotalvägraEn halvgammel svensk pønker endte opp som svorsk med stålpeiling på Sade! Jaja, sånn kan det gå
Nope, men jeg har vært på en del stygge fester hvor vi skrek av full hals at vi fryser ihjel pga litt mer enn lunken temperatur på 800 graderLike halvgammel som deg Karmis som også likte pønk den gangen, men du stod vel ikke og skrek og sang Totalvägra
Äntligen på ski.Finfin start på året
Vis vedlegget 686281
Fin träningsdress. Varm och skön.De har noen voksne manualer og pumpe med disse Isjentene
Vis vedlegget 687605
Men så pass bør man vel klare noen rep med om man nå skall drive med tung hifi også
Vis vedlegget 687609
Prøver og konvertere kroppen mellom ski og sykkel/løp sesong du vet hur det er! hornen vokser ut og man må prøveDu må ikke trene med så tunge vekter Roger! Da får du store muskler på overkropp som utgjør større luftmotstand på sykkel
Jeg sitter i skråningen til venstrePå den omtalte Hamar Festivalen 1981 Rock mot Droger spillte Ebba Grön det var vel derfor vi kjørte dit ca 50mil i en Fiat 127 med 5pers og telt pakking Ebba hade tidligere samme år sluppit Kärlek&Uppror, mener de spillte på Lørdagen? da var det fint vær igen etter masse regn og allt var en stor gjørme grop.
Festivalen hade allt av problemer som var att oppnå Ebba drog igang med 800g og leverte en konsert som jeg husker som en av de bedre jeg såg med dem, vi tok opp konserten det bandet skall visst fortsatt finnes
Vis vedlegget 685605
Javisst er den det Nå fikk du ikke med deg stroboskop plata i retur daGod helg, Roger! Håper ZYX er mottatt i god behold
Da har vi en unnskyldning for å møtes så snart innstrammingene løsnes litt oppJavisst er den det Nå fikk du ikke med deg stroboskop plata i retur da
God helg
Syns selv tiden med Robert Strängen Dahlqvist på gitar er best RIP, Dregen blir lite for mye han passer bedre inn i Backyard Babies syns jeg!The Hellacopters er jævlig bra - har fortsatt en signert knekt trommestikke fra en konsert i 2003(?) liggende ett eller annet sted.
Det är helt ok, de skall härdas. Har en polare som fick en tilltänkt svärson med sig i pisten, han stannade 3 gånger i en backe som tar 30-45 sekunder att åka.Og der kom jule bestillingen fra Platekompaniet når det väl kommer frem så er ivf innpakning ikke noe og utsette på
Gleder meg og lytte til denne MOV pressen
Vis vedlegget 689773
Idag blev kjæresten til minste jenta med ut på ski, irriterende god spørs om han får bli med flere ganger
Vis vedlegget 689784
Att blande svenske og norske kroppsvetsker er imo en god oppskriftPen jente og kjæreste! Der gikk Grebbestad glipp av litt kvalitetsfornying av den lokale genpolen
Har tidligere brukt RCA men Pass likte ikke det fra riaa, fikk støy den gangen jeg hade ASR riaa.XLR har jeg aldri testet ulike typer mot hverandre. Har kun ett par, og eneste referanse er de mot RCA