Cash 63
Æresmedlem
Ribbe og riskrem til ett helt kompani hos svigersvi var i undertall iår.
Sist redigert:
En riktig God jul til deg også TomGod jul Roger
Drikk nå ikke cola med Sill&JanssonSillen tjyvsmakad. Smaskens!
Det skall du få Atle! har vel det meste fra dem på 33&45rpm fantastiska popsnekkere som ikke går ur tiden disse nyutgivelsene fra Apehouse er gode presser, det var ifs original også.XTC er det lenge siden jeg har hørt! Den vil jeg høre neste gang
Dere må ha en fortsatt fin Jul hade gjerne tatt imot ett avgångsvederlag og tidlig pensjon tilværelse Du har fått inn så mye spennende nå så tar gjerne en tur når det passer/funker.Gledelig jul gamle venn. Jeg håper det går riktig vei hva gjelder jobb, og så gleder jeg meg stort til å sees igjen.
Hei, jeg husker faktisk ikke Hvilken var det?Det skall du få Atle! har vel det meste fra dem på 33&45rpm fantastiska popsnekkere som ikke går ur tiden disse nyutgivelsene fra Apehouse er gode presser, det var ifs original også.
Du husker den grønne kabelen som vi snakket om du hade haft den selv, den er historie her nå! Makan til forstoppelse
Endelig fikk du tak i Emmylou Harris skiva. Kjøpte originalen for noen år siden pluss den første repressen. Meget braDet var noen plater til meg igår, hade faktisk glemt vad jeg selv bestillt🦧for att Platekompaniet er så trege og levere
XTC Black Sea er fra Andy Partridge egne plateselskap Apehouse Records nymasteret fra org tape. Blue Øyster C fra Speakers Corner og endelig Emmylou H Wrecking Ball på vinyl
Vis vedlegget 684566
Jeg kjøpte en RSD trippel vinyl utgave med endel ekstra out takes på for noen år siden. Håper en utgave av Falling from grace også kommer på vinyl etterhvert.Endelig fikk du tak i Emmylou Harris skiva. Kjøpte originalen for noen år siden pluss den første repressen. Meget bra
Gikk glipp av den utgaven Har lånt Bartis orginal press tidligere Er det ikke Stumble Into Grace du tenker på?Jeg kjøpte en RSD trippel vinyl utgave med endel ekstra out takes på for noen år siden. Håper en utgave av Falling from grace også kommer på vinyl etterhvert.
Jo seff, my badGikk glipp av den utgaven Har lånt Bartis orginal press tidligere Er det ikke Stumble Into Grace du tenker på?
Fall from Grace da får det bli PoguesJo seff, my bad
Har den bare digitaltAll I Intended To Be fra 2008 er også bra. Kjøpte den da den kom ut. Begynner å bli dyr
Koster fra 125-135 Euro her i Europa hos DiscogsHar den bare digitalt
Den kjøpte jeg også når den kom ut våres gamle formann i OVK lånte noen plater bla den da, siden har jeg ikke sett den har kun cd igen som følgte med albumet.All I Intended To Be fra 2008 er også bra. Kjøpte den da den kom ut. Begynner å bli dyr
Har alle LP`ne av Sadè på sort gull. Har de tre første på Japan press med OBI/shrink med sticker. Har ikke denne på førstepress, men på MOV. De har meget god lyd og gode pressingerDamenes ikveld.
Ser att det ønskes mange hundre € for Sade plata -92.
Imo hennes beste og god lydproduksjon! finnes i MOV press fra 2010
Har du den Bartis?
Vis vedlegget 685052
Hæ, prater vi om denne skiva??Lover`s Rock med Sadè er heller ikke billig på MOV. Koster fra 80 Euro og oppover
Det kan se ut som att 2016 press og 2020 er den samme utgitt av Nonesuch, orginal press er det vel bare Bartis som eier og koster mange penger.God jul til Cash. Kjøpte også wrecking ball som en ekstra gave til kona som faktisk var på konserten med Lanois og EH her I Oslo den gangen.
Spørsmål til gjengen, hva er den beste vinyl utgaven av denne og hvor får man tak på den
Stronger than Pride synes jeg også er bra. Jeg har 2014 utgaven fra Audio Fidelity og den er riktig så trivelig.Damenes ikveld.
Ser att det ønskes mange hundre € for Sade plata -92.
Imo hennes beste og god lydproduksjon! finnes i MOV press fra 2010
Har du den Bartis?
For og gjøre det enkelt med Sade er disse samlingsplatene veldig godeStronger than Pride synes jeg også er bra. Jeg har 2014 utgaven fra Audio Fidelity og den er riktig så trivelig.
Jo jag vet! Blev jagd over hit var när på att få tjära&fjädrarAt du var en sånn jævel på brudar......