Cash 63
Æresmedlem
Vinyl og øl klokken har slagit
Kos deg med lang fri nå det er fortjent etter ett langt skift. Tux og Res er nok helt i din gate BjørnOfine plater du har funnet. Savner å reise på platesjapper. Er ikkje så mykje av det på Voss.. Men det er nokon som har starta opp med bruktmarked annenhver helg her. Blant annet bruker han som hadde musikk forretning på Voss for mange år siden å stå der med nokre kasser. Og når man finner både Tuxedomoon og The Residents i kassene hans så veit man att man har kommet til riktig sted
God helg Cash 63!
Takk for detKos deg med lang fri nå det er fortjent etter ett langt skift. Tux og Res er nok helt i din gate BjørnO
Klippe Tuja?Godt at du er hjemme igjen!
Dugnad venter...
Og att Peter Perrett fortsatt er i livet er en gåteThe Only Ones
En klassiker. Energisk og tight.
En favoritt fra epoken i sin sjanger.
JeppDet visste jeg ikke, men det er vel bra.
Den til høyre (Nina Hagen Band) er slett og rett aldeles fantastisk.Nina Hagen er rett og slett galet bra hun blander fra opera til punk med fingerspiss känsla, litt som en kvinnelig Zappa og sang på tysk forsterker det hele.
Unbehagen anbefales man får itilleg meget god lyd
Vis vedlegget 740996
Smekk på kulepåsen ptb hun blev en virkelig flott dame Jeg skall ivf fortelle alle dette har jeg vært med på^ Temmelig pelsfri lengst ned nå registrerer jeg.
Var du litt ivrig med poleringen der
Fett Roger, men med armene bundet slik som på bildet så er det lett å tenke en eller annen fetish
Vi kjørte inn på rådhusplassen idag ikke lett hade garantert blitt mye bot men inn i garasjen der vi stempla opp dekket (tåle kranbil) kom Raymond også denne gangen med privat sjåfør kjørende så langt inn det gikk, resten av melodi de grønne kom med batteri sykler, sløvfokker hele gjengenNice Tits though..... Var på Rådhuset tilfeldigvis på tirsdag, gikk forbi på sjøsiden og ble praiet av en vakt som truet meg på harde livet til å forhåndsstemme!!! Kollosal oppslutning - det var meg pluss en kar til som foresto borgerplikten... Effektivt som bare det - fire minutter tok prossesssen.
Satan som de støyet på utsiden, bensindrevet sag som kappet til ny granitt rundt trikkeskinnene.
Den rørpipa ut av fasaden fra Dårhuset var helt djævligdette var ivf ikke miljødiselKlart at PimpRaymond må kjøres til døra! Skulle bare mangle!!
Grønne sløfokker på sykkel... det er så man formelig gleder seg til snøstormer og uker med minus 15..
Sto han stakkaren der bøyd over bensinsaga enda? Eller var han allerede hos kiropraktoren?