steinost
Æresmedlem
Oppfinnsomhet er gøy.
Fantastisk god ide! Dette skal jeg lage selv til egen fres, har nemlig mistanke om at i hvertfall minst en av mine tolv nybygde kasser er litt trang i forsenkingen...Vis vedlegget 293311
Oppfinnsomhet er gøy.
Kassene er laget av samme man som du har dine fraFantastisk god ide! Dette skal jeg lage selv til egen fres, har nemlig mistanke om at i hvertfall minst en av mine tolv nybygde kasser er litt trang i forsenkingen...Vis vedlegget 293311
Oppfinnsomhet er gøy.
Er dette noe du selv har kommet på, eller noe alle kyndige med overfres vet om?
Alternativet for meg var å montere en platebit under hullet, finne senter, og så forhåpentligvis frese ut like mye rundt hele veien. Patenten vist her forenkler alt veldig mye. Samtidig er betingelsen at innerhullet også er frest ut pent, og ikke saget på frihånd.
Se det, ja! Verden er ikke så stor. Håper du er fornøyd med kassene, mine ble kjempebra!Kassene er laget av samme man som du har dine fra
Du og Dansken er jo et kjempeteam. Ta patent!Kom på denne ideen sammen med en Dansk kollega på jobben, den var først uten kulelager.
Vi liker å tenke ut ting sammen, jeg og Dansken.
"Grøsser..." En glipp her er helt utilgivelig. "Hold godt i håndtakene, fest blikket" er vel mottoet her. Det hjelper vel også med finerplata som støtte i hullet?Må bare passe på så kulelageret ikke hopper over kanten,da er helvete løs
Steinar.
Tenker at det går raskt unna med denne patenten, ja!4stk fronter var frest på ca 10 minutter.
Steinar.
Da er sikker bra at han har arvet din sindighet og ro. Regne Jean Claude Van Damme joRolig nå
Er ikke kommet lengre en det du ser på bilde.
Ting tar tid med 4 barn. En unge med hestdilla og en som bare sparker å slår.
Vis vedlegget 294611
Når han har den positur er det natta for han som står nærmest.Hmm... vil ikke.. eh. nøttene være ille utsatt i den posituren der..? Ouch.
Hi-hiBare vent
kan det hvere deg, dansker kan dette med øl.Gjett hvem som akkurat nå sitter å nyter en flaske med "Jacobsen Golden Naked Christmas Ale" ?
Mvh
Lars
Vi venter i spenning Du får ta en runde med OB-BB til sommeren og få på noe flammebjørk el. på både suber og Ascoltaene!