Håpet er å få malt 2 strøk på en side på alle i morgen.
Steinar.
Steinar.
Dette kommer til å bli helt rått, sånn er det bare, når fokus er på de rette oppgavene.Rekker ikke helt opp til deg tror jeg, men jeg fikk blod på tann etter besøket i Lillesand.
Men jeg kommer til å jobbe mye med rommet etter att de er på plass, slik som du har gjort.
Steinar.
Da må jeg jo ta alle,så de blir like.Har du hørt med OB-BB for mulighet for spraylakkering
Så ut som ei bjelle, men det er en sopp ja.Osten, når du vil teste litt trøkk. Sett på låten Never ever land med de ������ vettu... Ikke helt din sjanger, men her trøkker det godt.
Hehe... Grattis Steinar. Endelig. Der kom tårnene på plass.Vis vedlegget 331294 Litt om hvor store de ble.
Jeg er 185 cm
Er usikker på hvor jeg kommer til å dele.Hehe... Grattis Steinar. Endelig. Der kom tårnene på plass.Vis vedlegget 331294 Litt om hvor store de ble.
Jeg er 185 cm
Hvilke justeringsmuligheter har du? Hvor høyt kommer du til å dele?
Tror vi må prøve en DEQX 4 en dag det skulle passe på sensommeren.Da er de endelig oppe - gratulerer
Ble ikke små akkurat - Ascoltanene ser jo ut som stativhøyttalere og må få egne stativer snart....
Snakk for deg selv.Kan det virkelig være nødvendig med slik gigantomani?
Det må vi få til, holder på å flytte, shine og selge det gamle huset, så blir en stund før jeg er tilgjengelig ogsåTror vi må prøve en DEQX 4 en dag det skulle passe på sensommeren.Da er de endelig oppe - gratulerer
Ble ikke små akkurat - Ascoltanene ser jo ut som stativhøyttalere og må få egne stativer snart....
Må igjennom en konfirmasjon først.
Steinar.
det brede gliset med tilhørende smale smileøyne lover godt. ;DVis vedlegget 331294 Litt om hvor store de ble.
Jeg er 185 cm
Det trykker godt er vel en enkel forklaringdet brede gliset med tilhørende smale smileøyne lover godt. ;DVis vedlegget 331294 Litt om hvor store de ble.
Jeg er 185 cm
førsteinntrykk?
hvis mellomtonen har eget kammer, noe jeg regner med at den har, så holder det å koble av elementet.Lurer nå på om jeg skal kutte ut 10" i Ascolta og stenge hullet.
Få delt 8" litt høyere, da vil jo denne få mye bedre arbeidsbetingelser.
Skulle ikke være noe behov for 10" med 8 stk 15"
Bare tanker, men ikke dumt tror jeg.
Er jo bare å lage et lokk til hullet.
Steinar.
hvis de sitter i samme kammer, så vil det dessverre påvirke, ja. da må du lage lokk eventuelt, men det kan nok være lurt å vurdere det som blir nevnt over her med aktiv deling. dessverre vil det gi noen flere utfordringer ifb. gainstruktur, potensielt støy og en ekstra ad/da-konvertering i kjeden.Men da vill vell 10 " virke som en slave?
8" og 10" har felles kammer.
Steinar.