Det stemmer dette. Man kan også studere mye teori.Har aldri prøvd dette med delay med DSPeaker.
Ja jeg trenger helt sikkert hjelp en dag av deg eller Thomas, dere er mye mer drevene på dette en meg.
Men som det heter, prøve og feile er det man blir mester av.
Steinar.
Selger antimoden, Burson dac og Cary slp 05.Stenar, selg Antimoden og skaff deg skikkelig DSP.
Tårnå dine (og du) fortjener det.
B
Setter pris på dette Bergfinn, må ta dette ut på sen sen høst en gang.Jeg kan tilføye at det er mulig å test låne mitt flunkende nye hardware oppsett med mini viftefri htpc m/Audiolense og eksternt mini lydinterface fra RME/6 kanaler ut. Enkelt og portabelt. Du må hente og bringe selv, jeg har ikke bil.
Men først skal jeg teste det selv.![]()
Har ventet lenge og utålmodig med å få testet ut den digitale delingen i Audiolense. Gleder meg som det skulle vært julekvelden.
Har en REL T5 stående i kjellerboden. Gidder ikke bære opp. Den når ikke 7 tommerne mine til knærne.
Må kjøpe en billig test sub som spec'er ned under 20 hz med 12" eller større.
B
Dette blir ikke billig akkurat.Jeg har sagt det før og sier det igjen, en ny pc med et skikkelig bra lydkort med mange kanaler og en lisens på Audiolense XO (og en del nye forsterkere).