Vellagret heter det Vidar:=)Grattis med gårsdagen osten, ikke gammelost enda, bare fin årgang![]()
|
Vellagret heter det Vidar:=)Grattis med gårsdagen osten, ikke gammelost enda, bare fin årgang![]()
Takk Vestbreddens lille sønn, nei beklager store sønn:=)VelteOst..................... sier vel sitt om alderen.
Eller var det fordi han ble så starstrucked da jeg ankom ? 8)
Grattis... selvom det er litt cheezy![]()
Du gjorde en ny kalibrering for tre dager siden, så flyttet du ut isolasjonen 10cm? I så fall synes jeg du tok det i feil rekkefølge.Tror det har skjedd en endring her.
Det har jo i flere andre sammenhenger hvert snakket om nullpunktet ang masse isolasjon mot yttervegg.
Dette er jo noe jeg har hvert klar over i veldig mange år.
Er såpass god ventilasjon og isolasjon fra før så jeg tror ikke det hadde noen særlig betydning.
Men tok nå for sikkerhets skyld å trakk frem isolasjonen fra veggen med ca 10 cm.
Tror det skjedde noe med bassen, i positiv retning.
Bassen vi jo nå "se" 70 cm istedet for 60.
Det er faktisk ganske mye isolasjon det er snakk om.
Jada, ble feil rekkefølge dette, helt enig:=)Du gjorde en ny kalibrering for tre dager siden, så flyttet du ut isolasjonen 10cm? I så fall synes jeg du tok det i feil rekkefølge.Tror det har skjedd en endring her.
Det har jo i flere andre sammenhenger hvert snakket om nullpunktet ang masse isolasjon mot yttervegg.
Dette er jo noe jeg har hvert klar over i veldig mange år.
Er såpass god ventilasjon og isolasjon fra før så jeg tror ikke det hadde noen særlig betydning.
Men tok nå for sikkerhets skyld å trakk frem isolasjonen fra veggen med ca 10 cm.
Tror det skjedde noe med bassen, i positiv retning.
Bassen vi jo nå "se" 70 cm istedet for 60.
Det er faktisk ganske mye isolasjon det er snakk om.![]()
Glemte å lage slik, men som Thomas sier er rimelig lav harmonisk forvrengning.Dette er for å vise harmonisk forvrengning og vises gjerne med 10 db mellom strekene.
?? svaret mitt var til VidarjeGlemte å lage slik, men som Thomas sier er rimelig lav harmonisk forvrengning.Dette er for å vise harmonisk forvrengning og vises gjerne med 10 db mellom strekene.
Er litt for basstung for deg tror jeg, men har tatt feil før:=)
Her er råmåling av hytteanlegget (Beolab 6000)Og til vidarje og retep, det blir automatisk 10 mellom strekene når en strekker digrammet over 70 db topp/bunn. Det må gjerne til for å få med forvrengningen på store og kapable systemer. Dere får nok all info inne i diagrammet med 5 mellom strekene![]()
Har jo 4 stk bak fra før.Du kan nok sette opp et arrey med en eller flere subber bak som kun skal drepe tiden på den bølgen.
Jo, de som er der idag er nok satt opp til å ta en annen del. Med mot fase bass så må man sette opp et array for hver bølge.Har jo 4 stk bak fra før.Du kan nok sette opp et arrey med en eller flere subber bak som kun skal drepe tiden på den bølgen.
Men har tilgang til 4 til.
De som er der idag tar en del, men som jeg sier mye vil ha mer:>)
Ja dempingen blir jo som før, men langt mindre.Veggen din vil nok bli borte ja. Evnt så kan sba bygges på utsiden, men ser ikke helt poenget med det. Du kan bruke demping mellom arrayene.
Vi kaller det en sikkerhetskopi.HD som fyller seg opp-.... fra ?
Da er det bare å nyte fullfrekvent lydDa er alt oppe å går igjen uten noen form for problemer.
Ingen støy som kommer å går. Livet er herlig dere :=)