Bruker du AE TD15M for mid-bass?Ja, emo hadde GPA 515, jeg bruker som du sikkert vet, AE TD15M. Ikke helt ulike kvaliteterGPA 515 ?
Og sub i tillegg?
Bruker du AE TD15M for mid-bass?Ja, emo hadde GPA 515, jeg bruker som du sikkert vet, AE TD15M. Ikke helt ulike kvaliteterGPA 515 ?
Tror du må ta en titt i tråden hans:=)Bruker du AE TD15M for mid-bass?Ja, emo hadde GPA 515, jeg bruker som du sikkert vet, AE TD15M. Ikke helt ulike kvaliteterGPA 515 ?
Og sub i tillegg?
Tok ingen sjanser og bygde en subb i tillegg. Har alltid vært opptatt av siste oktaven nedover.Bruker du AE TD15M for mid-bass?Ja, emo hadde GPA 515, jeg bruker som du sikkert vet, AE TD15M. Ikke helt ulike kvaliteterGPA 515 ?
Og sub i tillegg?
Har ikke sub elementene til TC sounds generelt relativt tunge membraner?Jeg har 10 tommere fra TC Sounds i mine 3 veis høyttalere. De spiller fra ca 20hz til ca 350 Hz.Det er selvfølgelig pinglete ift shy og en del andre,her på hfs, men det er kanskje de beste høyttalerelementene jeg vet om. Og helt annen spec enn senere generasjoner. Lav qs, høy qm, høy resonnansfrekvens, stor slaglengde, god linearitet, lav harmonisk forvrengning med litt pådrag. Så jeg tenker høy mekanisk a, høy resonnansfrekvens, lite HD og nok spl kapasitet.
Kule høyttalere.Her brukes AE LO15 i open baffle, opp til 1 KHz
Vis vedlegget 549380
OZ by Ozone Design with Acoustic Elegance LO15's
Sett deg i bilen før snøen kommerMå ærlig innrømme at jeg er utrolig nysgjerrig på hvordan et oppsett som dette låter. Inspirerende og gøy å følge med her
Kunn en løsning. FLYTT ;=)Faan, skulle hatt en sånn jævel til å justere i midtnorge også....
Fått litt mer av det vi kaller "smekk"Moro at strikken strammes litt til. Får ta meg en tur igjen snart.
Mangler bare to fluer da! Jeg kommer plutselig innom en dag.Fått litt mer av det vi kaller "smekk"Moro at strikken strammes litt til. Får ta meg en tur igjen snart.
Tror lyden er i din gate tonalt nå anbefales en ny tur herfra.Moro at strikken strammes litt til. Får ta meg en tur igjen snart.
Det tror jeg på og tur blir det. Osten vet vel sånn omtrent hvordan jeg liker det. Et par små, små knepp videre mot mitt ideal har det også blitt her siden Steinar var her, og vi gir oss ikke med det. Det er noe som heter "keep up the good Work"Tror lyden er i din gate tonalt nå anbefales en ny tur herfra.Moro at strikken strammes litt til. Får ta meg en tur igjen snart.
Nå har han jo vært så lur og ikke montere eksosrør bak da.Håper du setter bremser på hjulene når du guffer opp, Osten
Grattis med nytt tv! Men tror det er sånn ca 150 tommer for lite for de som liker ting propellsjonalt
Er tilbake i min egen triste lydløse hule nå. Men kommer gjerne en stille kveld og hører på hva for noe spenstig du driver å koker opp for tiden.Gratulerer med flotte resultater. Når du først har kidnappet "universal-nerden", kan du leie han ut?
Kommer gjerne innom en uværsdag.
Måtte jo slippe han fri etter så god jobb som dette:=)Gratulerer med flotte resultater. Når du først har kidnappet "universal-nerden", kan du leie han ut?
Kommer gjerne innom en uværsdag.