Sevald
Avviker.
Får vi ikke se anlegget i aksjon?
Holder det ikke med å se kongen:=)Får vi ikke se anlegget i aksjon?
Har jo brukt alt på hifi. Joda men det var jo ikke fredag enda:=)Har du ikke råd til barbermaskin lenger?
Nei gud forby, pantsatte kona jeg:=)Har du ikke råd til barbermaskin lenger?
Spøk til side, famtastisk hva som går an uten at man må pantsette huset
Synes de waterfall kurvene smaker fugl
jeg mener fase er superviktig, mange driter i det men jeg er ikke enig der !Nei gud forby, pantsatte kona jeg:=)
Ang waterfall, ja det blir fugl når alt dette stemmer. Men må jo ha dette og bra frekvensgang/impuls og fase da er veldig mye gjort.
Den er for deg og fruen den. Passer fint til dere.
Ja det er ikke så galt. Men det må inn 8 stk mellombasser AE TD15M må vel til:=)Fantastisk omtale da
Men så låter det jo «Stein»bra hos deg også da.
Gratulerer
Hjelm og tannbeskytter, sistnevnte for att ikke plombene skal hoppe ut.Ja.....og skuddsikker vest
Lynx er bare som dac. Pre delen er jo i Jriver.Gøy å lese og se filmen! Thohaug er er superdyktig. Bruker du en forforsterker etter Lynx Aurora 16?
Har du ikke kommet over dynamikken i "mellombassen" til The Shy ennå?Ja det er ikke så galt. Men det må inn 8 stk mellombasser AE TD15M må vel til:=)
De fra Kristiansand er raringer, nesten like gale som BergensereHadde en innom fra Kristiansand i dag.
Satt med et smil om munnen hele tiden han.
Artig å treffe nye mennesker med samme interesse.
En dårlig ting med han, han drakk ikke kaffe.
Men så lenge han var fornøyd med det han hørte, får han være tilgitt:>}
Kjører du analogt (platespiller) med ADC og gjennom jriver?Lynx er bare som dac. Pre delen er jo i Jriver.
Filosofien er jo minst mulig påvirkning av elektronikken/komponenter i kjeden.
Eneste elektronikken i kjeden er jo dac og amp.
Jepp, men driver å bygger om til batteridrift for tiden.Kjører du analogt (platespiller) med ADC og gjennom jriver?
Tenker på mange rare ting for tiden. Men mer smekk skal det bli.Har du ikke kommet over dynamikken i "mellombassen" til The Shy ennå?
Skal jo ikke mye til for å drikke merDe fra Kristiansand er raringer, nesten like gale som Bergensere
Jeg drikker også mye mere kaffe enn hva han gjør
Dette er ikke en fleip ... men rare ting kan ofte være bra tror jegTenker på mange rare ting for tiden. Men mer smekk skal det bli.
På en eller anden måte
Nei har ikke opplevet det.Dette er ikke en fleip ... men rare ting kan ofte være bra tror jeg
Men er vel en utfordring å få det til å låte helhetlig hvis det er ganske forskjellige elementer og veldig mye drivere
Sånn er det med de som er selvstendig næringsdrivende, er jo helt fantastisk nå. Temperaturen har steget litt, ca -5 nå.Måtte være hjemme denne helgen, men fikk litt dreis på lyden igjen da. Drar opp på tirsdag og blir der en uke tenker jeg.
For ordens skyld, den i blå anorakk er min kone. Den brune er datteren til den lyse brune;=)