Kos i bua
Vis vedlegget 763317
Neste helg skal jeg opp ditt selvGrattis, nå er det bare å sende Konemor på hytta og innta stuebordet
Ikke faan Roald:=)Gratulerer med elementer, men etter dette bilde og dømme blir det nok for trangt mellom høyttalerne, så etter du har bygd kasser og testet kan du selge de billig til meg siden jeg aldri blir ferdig med eget bygg…..
Regner ned fra ca 60-70 og opp mot 500-700Hvilke frekvenser skal du bruke 15" ene på?
De skal spille alene i nevnte område. Mener og tror att det er det beste. Av det jeg har hørt er det lurest.Må lage deg en skikkelig byggetråd også Er det til påfyll i område 60-700hz eller skal du dele kildene dine ved 700hz?
Alt av bygging kommer til å være i denne trådene.Må lage deg en skikkelig byggetråd også Er det til påfyll i område 60-700hz eller skal du dele kildene dine ved 700hz?
Jepp jeg burde det og nå er jeg innesperret med korona og har startet innspurten, først ferdigIkke faan Roald:=)
Disse får bli.
Du må se å få fart på deg.
Blir ca 270 cm eller mer senter senter hvis de står på innsiden.Jepp jeg burde det og nå er jeg innesperret med korona og har startet innspurten, først ferdig
Men litt seriøst så ser det litt smalt ut hvordan tenker du dette oppstilt?
Biltema hadde slikt før. Må bestille fra Gustavsen.Dessverre, kun 6stk M6
Da venter jeg litt med å bestille. Takk så langt.Det kan hende, men må sjekke i garasjen og jeg er i karantene to dager til
Det er helt korrekt unge mann. Har du noen å avse?Slike du har lyst på....
. Vis vedlegget 786199
Brenner ikke noen steder. Venter til stormen har lagt segDet kan ordnes, jeg har levert koronastafetten videre til min samboer, men kan sikkert organisere en smittefri overlevering
Mye bedre
Da måtte jeg lagt en firkant til på innsiden, men jo det hadde gått helt fint.Med fare for at tårna hadde blitt litt mer vaklete hadde det jo vært fint med hjulene akkurat på innsiden så nederste profilramme hadde "svevd" noen mm over gulvet.
Da må jeg lage helt ny front på mellomtonen. Er usikker på om det er plass...............kan gå med ett nødskrik. Diskanten er 195 mm lang.Av ren nysgjerrighet, hvorfor ikke ha tweeteren i mellomtone tårna?