Tøffeste garderobeskap jeg har sett på lenge !Da skal all pusing være over, tror jeg.
Kan jo hende det dukker opp noe etter første strøk.
Men slik er det jo. Maling blir det ikke tid til før etter 17 mai.
Vis vedlegget 817319
En hylle til hver hatt jeg har.Tøffeste garderobeskap jeg har sett på lenge !
Svarte faen, nå må jeg få driverene mine, ellers så taper jeg på målstreken Godt jobbaEtt strøk på en side. Endelig hverdagen igjen.
MDF suger noe forferdelig.
Håper å få pusset lett over i kveld og lagt ett nytt strøk.
Vis vedlegget 818150
Vis vedlegget 818151
Gulvmaling.Hvilke maling bruker du da? Jeg brukte noe jotun kvist og sperregrunn, brukte ikke spesielt mye ....
Får finne ett småbruk i Langesund med en bra låve.Vi to trenger en god og romslig snekkerbod.
Nå må du få ut fingeren unge mann.Svarte faen, nå må jeg få driverene mine, ellers så taper jeg på målstreken Godt jobba
Fingeren min er ute. Står ikke på meg…Nå må du få ut fingeren unge mann.
Har du noen begreper om når drivere dukker opp?Fingeren min er ute. Står ikke på meg…
Skal dukke opp denne mnd…Har du noen begreper om når drivere dukker opp?
De store subba mine er i finer, corian og mdf, de sugde ikke noe spesielt. Samme med platene i racket mitt, fin dekkevne etter ett strøk med grunning .... Furuplatene er vokset med osmo dekorvoks med hardvoks på toppen.Gulvmaling.
flyter bra og god dekkevne.
Men du har vel brukt furu møbelplater. Det suger ikke som MDF.
Lite kvist i det
Vis vedlegget 818156
Osmo er topp, brugte det på gulvene på hytta, hvit med et toppstrøk med klar.De store subba mine er i finer, corian og mdf, de sugde ikke noe spesielt. Samme med platene i racket mitt, fin dekkevne etter ett strøk med grunning .... Furuplatene er vokset med osmo dekorvoks med hardvoks på toppen.
Jeg taper, men står i det Spennende å følge medKun en side igjen.
Da kan de bæres ned på lørdag, drivere kan monteres inn. @Sevald du kan fortsatt hente meg igjen med å få lyd først.
Vis vedlegget 818530
Du er ferdig med kasser, venter jo bare på drivere.Jeg taper, men står i det Spennende å følge med
Da sier vi detEr ikke noe som heter overkapasitet. Akkurat passe heter det.
Da måtte jeg sprøytet. Det blir ikke aktuelt.Appelsinhud heter den finishen der ... Slipe godt ned og flere strøk mister !!!!
Bruker rulle for glatte flater, men ja er jo mulig og vanne malingen litt ut.Du bruker bare for grov rulle.... og på siste strøk tynner du lakken bittelitt ... 10%
Det viktigste er ikke å spille høyt, men å få det riktig.Det skal vel spilles så malinga preller av kassene uansett, da har nok ikke appelsinhud noe å si ....
Prøv liten rulle, med kortes bust... anbefaler faktisk ikke skummrulle.Bruker rulle for glatte flater, men ja er jo mulig og vanne malingen litt ut.
Kalder du 10% litt. Men du er jo gammel i faget etter hva jeg veit.
Så da går det jo ann å prøve på det.
Men gikk ned i kjelleren å så på subbene, er jo ikke synlig før man legger tryne helt bort til kassa.
Men hadde jo hvert morro å prøve.
Har brukt stor rulle med fint hår. Ser om jeg har en liten en liggende.Prøv liten rulle, med kortes bust... anbefaler faktisk ikke skummrulle.
Finishen blir da meget bra, så sant man ikke velger lakkering på proff sted.. Dette holder i massevis.
Skal se hva jeg har, har jeg ikke blir det som det er :=)Kort bust !!!!! Eller så blir det for mye maling som ligger igjen , og da blir det appelsinhud
There's no replacement for displacement!Det viktigste er ikke å spille høyt, men å få det riktig.
Noe som er umulig med lite membranareal.
De som påstår det får bare tro det.
Tro og virkelighet er to forskjelige grener.:>}