Som alle andre har skrevet her er rew , umik-1 , Dsp for sub etc etc kommet langt allerede kombinert med optimal plassering av høyttalere og subbene , så har jeg villet gradvis bygt rundt dette da finner du fort ut ,vor du trenger minst akustisk hjelp og plasser det er mer utfordrende akustisk sett. Ta meg jeg har anlegget , i en felles stue og har mer utfordringer enn mange andre , men med skikkelig tålmodighet på plasseringen og programmet rew har reddet meg. Jeg fikk inn også en liten Dsp for subwwofere , og du verden det ble mye bedre når det kommer til film biten , her var jeg redd det ville ligge langt bak musikk siden. Men her har jeg vert heldig og likt begge deler. Sitter heller hjem og ser en film enn og gå på kino , for lyden etter mine ører har jeg bedre lyd hjemme og man får kjenne det litt på kroppen , 2.0 stereo musikk har jeg ingenting og utsette på det spiller bra nok , men med gradvis å bygge seg opp vokser lyden mer og mer og det liker jeg. Man lærer også mye av det , gleder meg selv til jeg får opp lytterom , det skal jeg bruke mye arbeid på akustikken for da vil jeg oppnå lyd nirvana. Uansett dette vil du få til , med alle som har kunnskap om dette på hfs , så vil du nok sitte med frysninger i kroppen av lyden , det gjør jeg etter di rådene jeg har fått på hfs.
Imagine