Albumstafetten 12

U

utgatt60135

Gjest
Bent skrev:
Jeg følger alltid med på albumstafettene, hører platene på Spotify og et og annet kjøp i ettertid har det også blitt, så jeg håper virkelig stafettene fortsetter. Enkelte her skriver jo vel så gode anmeldser som man leser i tidsskrifter.
De fortsetter :). Fordelen her kontra aviser er at man kan skrive personlig og være mer kreativ.

Lytter til Black Dub :).

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.156
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Bent skrev:
Jeg følger alltid med på albumstafettene, hører platene på Spotify og et og annet kjøp i ettertid har det også blitt, så jeg håper virkelig stafettene fortsetter. Enkelte her skriver jo vel så gode anmeldser som man leser i tidsskrifter.
Ofte klart bedre enn de fleste anmeldelser i magasiner etc.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
rolfozzy skrev:

Black Dub 2010

Om dette er et permanent band eller et prosjekt fra Danie Lanois, aner jeg ikke.

Daniel Lanois for meg er mest kjent som produsent. Han har gitt ut 3-4 soloplater, men de har jeg ikke hørt.

Han er vel en av de mest markerte produsentene, som har produsert for Dylan, Emmylou Harris og U2 bl.a.

Personlig har jeg aldri hatt den store sansen for ham som produsent. For mye dilldall og effekter som framhever produksjonen mer enn artisten.

Så var det dette Black Dub prosjektet da.

Åpner litt kjedelig syns jeg, og fortsetter noen låter innover som noe Eurytmics kunne gitt ut i sine glansdager.

Fra og med låt fire tar det seg opp og begynner og ligne noe. Låt fem Surely er en veldig bra soulballade hvor vokalist Trixie Whitley får vist hva hun kan. Og hun kan. Datter av den alt for tidlig avdøde gitaristen Chris Whitley forøvrig. De fire siste låtene er også meget hørbare.

Det som ellers utmerker seg på plata er rytmeseksjonen. Daryl Johnson, bass og Brian Blade, trommer.

Men den største beholdningen er nok Trixie Whitley. Kommer nok til og høre mer fra henne vil jeg tro.

Black DUB.

Dub er egentlig noe jamaicagreier som Lee Perry var en av de første som introduserte. Jeg er ikke så godt bevandra i termene og metodene ang. dette. Men det blir litt sånn reggaebass og rytmer av det.

Er denne bra? Halvparten er ihvertfall bra. Jeg gir den 6/10 p.g.a. de som er bra, og som jeg liker.
veldig bra skrevet anmeldelse av rolfozzy. Den gjorde meg nyskjerrig. jeg liker soloskivene til lanois

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Antall liker
10.643
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Ja, fozzy leverer varene.
Det gjør vel Black Dub også, til en viss grad. Er enig i det fozzy skriver ut fra den lille spilletiden eg har viet denne.
Hører ho dama kan synge i alle fall.

united

Æresmedlem
Ble medlem
23.07.2009
Antall liker
34.688
Sted
Indre Østfold
Torget vurderinger
2
God anmeldelse ja, vi mangler vel en?
Har hørt ganske mye på denne plata. Liker den nok litt mer enn dere andre her. En spennende mix, veldig god rytmeseksjon i bånn og utmerket vokalist.
8 hos meg.
Syns også soloplatene til Lanois er gode, for meg er han bedre artist enn produsent.

U

utgatt60135

Gjest
Eros ??? Hvor er du?

Jeg var på farten til å kommentere plata med en lit nonchalant 5´er. Småbra, småkjedelig. Men hadde ikke hørt mye på plata og tenke jeg heller kunne vente på LoveKing og spille plata en runde til. Og du verden som den har vokst. Den har rullet og rullet og har bare likt den bedre å bedre. Kul plate. Det bor mer i den enn først antatt. Bra spilt og den har en viss sjarm synes jeg. Enig med Rolf i at den tar seg opp utover. Takk for en bra anmeldelse. LIker plata litt bedre enn deg og ender kanskje på 8? I allefall en god 7. Ja vi sier 7.

C

Cyber

Gjest
Har ikke hatt tid til å skrive anmeldelse så det får bli noen korte ord - dagene flyr for tiden og da blir det ting som dette som lider:

The Dirtbombs - Ultraglide in black (2001)

Wikipedia slår til igjen og forteller at jeg har med et "American garage rock band" fra USA. Innflytelse fra punk og soul.

Musikken preges av "grungy" lyd og livefeel. Det høres ut som det er spilt inn i en garasje og er ingen flinkis-skive med fokus på god lyd. Det låter gammelt og det "groover noe veldig" uten at jeg helt klarer å la meg engasjere.

Jeg har ikke fått lyttet all verdens til skiven, men har hatt noen gjennomkjøringer og jeg kan ikke si jeg kunne tenke meg å lytte mer til den enn jeg har i perioden. Jeg ser at den har mye god omtale rundt om, men dette er "ikke mer enn det må være" for min del.

Jeg får komme sterkere tilbake når jeg får tid til å lytte og skrive litt lengre på en senere stafett.

Karakter: 4 av 10

U

utgatt60135

Gjest
Det virker som det er mange som er travelt opptatt for tiden. Jeg lytter til Dirtbombs og kommenterer i morgen kveld.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.918
Sted
Oslo
Black Dub - "Black Dub"
Jive Records (2010)

Flink mann, flinkt band, flink musikk

De fleste passe interesserte i populærmusikk de siste 25 år burde vite hvem Daniel Lanois er, som produsent i det minste, med en ganske pen merittiste. En liste som hos undertegnede dessverre gir utslag i enkelte allergener, og dermed har Lanois "alltid" unngått den aller største interesse fra min side.

Synd for meg.

Musikk kan ofte være nært knyttet til assosiasjoner eller minner til deler, rettere sagt epoker av livet. Navnet "Black Dub" ga meg nesten et håp om jamaicainnspirert dub. Tankene går tilbake til Londons 90-tall og uttallige mixkassetter kjøpt på markedene på Notting Hill, Camden og SoHo.

Det starter lovende med "Love Lives" og "I Belive In You" (min favoritt, hvor fxx har jeg hørt den før?). Joda, her er det smågroovy dubs å spore. Med et blir jeg revet tilbake til virkeligheten og minner meg selv på at det er en veldig flink produsent vi har med å gjøre. For flink?

Black Dub består av fire dyktige musikere, det er det ingen tvil om. I tillegg er det gjennomprodusert så det holder, luftig og storslagent. Tar meg noen ganger i høre på instrumentene, ikke låter eller melodi. Noe har blitt lagt på Black Dub´s alter til offer, er det "nerve"?

Tja, vokalist Trixie presterer så det holder på enkelte låter, med et stemmemessig modent bunndrag langt vanligere å høre fra damer mørkere i huden, not bad for a white chick, huh!? Resten av bandet spiller med i temmelig tradisjonell, bluesaktig rock, veldig stødig.

Noen låter begeistrer, mens andre irriterer, ikke minst tredjekuttet "Ring The Alarm", meningsløs lang fremvisning i hva vet jeg?, og "Nomad" i grenselandet til å være ååååå så voksent, svulstig filmmusikk i mine ører.

Forvirret? Jepp, som dere skjønner er jeg på grensa til det schizofrene. Jeg liker mye av det jeg hører, men langt i fra alt.

Hederlig 7/10 fra denne kanten

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.918
Sted
Oslo
Charles Bradley er bare godknall, og min favoritt denne vinteren/våren. Nesten daglig innom platesnurra siden jeg kjøpte albumet i februar. Deep Soul av meget høy klasse, og et bevis på at det aldri er for sent.

Gjett hvem som hoppet høyt i stolen, dro frem plastkort og bestilte flybillett+++ når dette kom for dagen. 8)
http://www.barbican.org.uk/music/event-detail.asp?ID=11986

Det kaller jeg sommerens doublebill. :D

BurntIsland

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.02.2006
Antall liker
12.821
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
2
Takker for anmeldelser av Black Dub. De ble bedre enn jeg ventet. En av grunnene til at jeg ventet meg hva som helst er at du her og der på plata lett hører Lanois hånd i tidligere produksjoner, og de er det jo ikke alle som liker. Ellers opplever jeg denne plata som litt annerledes enn de platene Lanois har gitt ut under eget navn. Dette er et band, og fortjener ett eget navn.
Jeg leste meg nysgjerrig på plata og den var bedre enn jeg ventet. Trixie bidrar positivt. Jeg har ikke så lett for å like litt bluesete kvinnelige vokalister, synes ofte at nerven og det evt. "levde livet" blir litt stengt inne i formen, men her liker jeg det jeg hører. Ellers er produksjonen nokså variabel med låter som er spilt inn live i studio på første tagning og andre hvor miksepulten må regnes som et instrument.
Hos meg er dette en plate som vokser og jeg tror jeg er på 8 akkurat nå.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
ErosLoveking skrev:
Charles Bradley er bare godknall, og min favoritt denne vinteren/våren. Nesten daglig innom platesnurra siden jeg kjøpte albumet i februar. Deep Soul av meget høy klasse, og et bevis på at det aldri er for sent.

Gjett hvem som hoppet høyt i stolen, dro frem plastkort og bestilte flybillett+++ når dette kom for dagen. 8)
http://www.barbican.org.uk/music/event-detail.asp?ID=11986

Det kaller jeg sommerens doublebill. :D
Den konserten vil jeg på. Har ikke råd. er på sparebluss til høste :'( Bra anmeldelse som vanlig

united

Æresmedlem
Ble medlem
23.07.2009
Antall liker
34.688
Sted
Indre Østfold
Torget vurderinger
2
God anmeldelse, Eros.
HELT enig i kutt nummer 3, skjønner det ikke, er så dårlig at jeg har lyst til å slette det fra harddiskene (noe jeg aldri gjør).
Ellers syns jeg det er vidunderlig bass på den plata, rørene mine bare koser seg med å frambringe den.

Så forresten Sharon Jones m/Dap Kings i høst på Rockefeller. SÅ forrykende at selv James Brown kunne vært misunnelig (?).
Og med Bradley også: misunnelig ja ???

gjedde

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.05.2009
Antall liker
0
The Dirtbombs-Ultraglide in black

Endelig, tenkte Gjedde, har jeg trukket et album med litt trøkk og baller. The Dirtbombs var ukjent for meg, og førsteinntrykket var godt :) Ansiktsmusklene beveget seg oppover, og høyrebeinet rykket fornøyd.
Den litt snodige lapskausen av garasje, soul og pønk funker fint. En stund... For etterhvert blir det litt som en overkokt lapskaus. Låtene er såpass like at de går litt over i hverandre. Det er ikke ofte et proghue (jada ;))synes et album på 44 minutter er for langt, men her kunne man godt ha barbert vekk litt.
Det jeg har fått med meg av tekst virker også litt lettvint og banalt, men sånn skal det vel forsåvidt være når det er pønk?
Men misforstå meg rett, jeg synes fortsatt at musikken svinger men ser vel på dette albumet som en partyplate. Fin å trekke fram litt utpå kvelden og spille noen låter, og det kommer jeg helt sikkert til å gjøre :)

Karakter 6/10 tenker jeg passer

gjedde

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.05.2009
Antall liker
0
Ser at folk synes det er for lite tilbakemeldinger på anmeldelsene, og jeg erklærer meg skyldig i å ha nedprioritert stafetten. Hus og hage har fått sitt (ellers får man jo smake kjevla ;)) og sykkelen stjeler mye fritid så lenge sola skinner. Burde kanskje ikke ha meldt meg på når det er sånn, men det gjorde jeg altså..
Må komme med forsinket tilbakemelding på Morphineanmeldelsene. Begge to var svært gode, men Townes sin må vel være en av de beste jeg har sett? :D Setter stor pris på det albumet selv, og det er jo hyggelig at andre også liker det :)

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.156
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Når en selverklært masochist mener at noe er for smertefullt så blir jeg litt redd... :-\

united

Æresmedlem
Ble medlem
23.07.2009
Antall liker
34.688
Sted
Indre Østfold
Torget vurderinger
2
baluba skrev:
Når en selverklært masochist mener at noe er for smertefullt så blir jeg litt redd... :-\
Så lettskremt, baluba?

Mht Dirtbombs, syns jeg anmelderne har "catchet" også mitt inntrykk.
Bra produksjon og mye driv, det kan vi like, men dette kan det ikke spilles mye av (av meg) uten en stor dose alkohol, før og under.
Bra i 10 minutter, men for mye "noise".
Har nok vært for edruelig i det siste. :-\

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.918
Sted
Oslo
Dirtbombs rocker, om noe ujevnt. "Ultraglide" er deres beste, og alle fans av Jack White / White Stripes vet selvsagt at frontmann Mick Collins er en av de største helter.
Jeg liker selvfølgelig skiva, mottakelig for bra "skrammel" som jeg er. Mick Collins er en legende, ikke minst pg.a bandet "The Gories", et av mine virkelig store hjerteband gjennom tidene. Hail hail!

Forøvrig er to trommesett/trommiser blodtøft i livesammenheng......

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.918
Sted
Oslo
united59 skrev:
Så forresten Sharon Jones m/Dap Kings i høst på Rockefeller. S forrykende at selv James Brown kunne vært misunnelig (?).
Sharon Jones på Rockefeller var bra, men enda bedre i London noen måneder før ;) . Forøvrig samme dag som Island gikk i lufta og man ble askefast i 5 dager.

Jepp, dette blir en av sommerens virkelig høydepunkter. :D

united

Æresmedlem
Ble medlem
23.07.2009
Antall liker
34.688
Sted
Indre Østfold
Torget vurderinger
2
ErosLoveking skrev:
united59 skrev:
Så forresten Sharon Jones m/Dap Kings i høst på Rockefeller. S forrykende at selv James Brown kunne vært misunnelig (?).
Sharon Jones på Rockefeller var bra, men enda bedre i London noen måneder før ;) . Forøvrig samme dag som Island gikk i lufta og man ble askefast i 5 dager.

Jepp, dette blir en av sommerens virkelig høydepunkter. :D
Fare for at Island ikke helt har synkronisert kalenderen sin med din reise denne gangen.
Hvis da de ikke bare trener litt ....

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.156
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
united59 skrev:
baluba skrev:
Så lettskremt, baluba?

Mht Dirtbombs, syns jeg anmelderne har "catchet" også mitt inntrykk.
Bra produksjon og mye driv, det kan vi like, men dette kan det ikke spilles mye av (av meg) uten en stor dose alkohol, før og under.
Bra i 10 minutter, men for mye "noise".
Har nok vært for edruelig i det siste. :-\
Veldig lettskremt og lett påvirkelig så sent på kvelden, ser du. ::)
Må nok likevel lese hva andre skriver før jeg tisser på meg av skrekk.
Mulig det ikke er så skremmende selv om en masochist fikk nok.
Jeg er av den oppfatning at det er ikke alt som er så ondt at det er godt. ;)

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Antall liker
10.643
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Bra om Dirtbombs!

Har fulgt Collins siden The Gories (There but For Grace of God Go I har vært obligatorisk på alle vorspiel i heimen så lenge eg kan huske), og eg har virkelig sansen dor Dirtbombs, spesielt plata som er anmeldt her. Uten tvil deira beste i mi bok. Versjonen av JJ Barnes' Chains of Love er verdt plata aleine. Ode to a black man coveren funker greit den også. Dessuten er det knusetøfft cover på Ultraglide in black.

Noe av Dirbtombs sitt materiale kan bli litt slitsomt grunnet en heller "spe" produksjon, eks. deler av Horndog fest

Vanskelig å holde beina i ro her:

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Antall liker
9
Der nailet du spikeren midt i smørøyet, Townes.
Coveret er knusetøft og Chains of Love er ein tiar-låt!

U

utgatt60135

Gjest
Jeg synes det er vanskelig å gjøre meg opp en mening om Dirtbombs fordi jeg for jeg både liker den og ikke liker den. Jeg tror ikke jeg prøver mere og gir den en midt på treet karakter.

Takk til Gjedde for en bra anmeldelse. Lite forklaring på hvorfor Cybervision ikke likte plata noe særlig, men forstår at du fikk lite tid til den. Takk til deg også :). Du får flere muligheter til grundigere lytting.

U

utgatt60135

Gjest
Hva skjer her da?? Dazed og anonym!!! Fleet Foxes........

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.278
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Lyngen skrev:
Hva skjer her da?? Dazed og anonym!!! Fleet Foxes........
Ai, ai! Sorry, sorry, sorry! Har glemt meg bort og trodde det var i morgen. Gi meg bittelitt mer tid. :-[

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.278
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Fleet Foxes – Helplessness Blues

Fleet Foxes er et folk-band fra Seattle, startet av Robin Pecknold og Skyler Skjelset, som ble kompiser på grunn av at de begge var blodfans av Bob Dylan og Neil Young. Det høres lovende ut for meg som var 15-16 da grungen tok av i Seattle, og dessuten også liker både Neil og Bob (Flere enn meg som tenkte på «Ford Fairlane, Rock'n'Roll Detective» nå?) ;) I tillegg utgis de på Sub Pop! Dette har jo forutsetninger til å bli bra, det. ...På papiret, i alle fall.

"Helplessness Blues" er et rooolig album med en steming som får meg til å tenke på folkevognbusser, batikkskjorter, jesus-sandaler, langt hår med pannebånd, og en gjeng blomsterbarn som sitter i en blomstereng og synger. For mange høres kanskje det fint ut, men jeg vet nå ikke helt...

Musikken er som sagt rolig, stemningsfull, med fine melodier og harmonier. Det er liten tvil om at gutta er gode musikere, som trakterer flere uvanlige instrumenter. Dette er folk (men ikke folkrock) med et slags middelalder-preg. Ser liksom for meg en skald med lutten sin som synger slike sanger. Det er ikke dårlig. Langt ifra. Det er bare så veldig, veldig lite engasjerende! Holdt på å si "kjedelig", men jeg får holde meg til "uengasjerende". Jeg blir liksom ikke sittende og lytte til dette, men holder helt plutselig på med noe annet enn å lytte til musikken, og må starte sporet (eller det forrige sporet,) på nytt og prøve igjen. Jeg liker at det er i alle fall litt trøkk i musikken. Fleet Foxes blir alt for slapt for min personlige smak.

Det som er rart, er at bandet klarer kunststykket å stable sammen et album med storslagne, "riktige" låter med kompliserte arrangementer, flotte harmonier og avansert spill på sære instrumenter, (Marxofon? Fretless Sitar? Hvor har de funnet disse greiene?) ;) uten at det blir rotete og uryddig, som jo burde låte svært interessant, men likevel ikke klarer å gripe oppmerksomheten min særlig lenge av gangen. Det er objektivt sett veldig bra, dette, og jeg kan forstå de supre kritikkene plata fikk da den kom ut tidligere i år. For meg blir det bare for slapt og for kjedelig. (Oops! Der sa jeg det visst likevel.) ...Og når de først spriter det opp litt, er det med avantgarde/frijazz-blåserimprovisasjoner. Jeg er fristet til å trekke et poeng bare for det stuntet. ;)

I alle fall: For fans av denne sjangeren, er denne plata sannsynligvis et fantastisk mesterverk, men fra meg, kan den nok ikke få mer enn en midt på treet-karakter, og da lar jeg de åpenbare ferdighetene jeg objektivt sett kan se hos bandet trekke opp minst ett poeng.

Jeg gir den fem poeng av ti mulige.

5/10

(Beklager så mye for sen anmeldelse!)

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.278
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Sånn! Var ikke mer enn 71 minutter og 14 sekunder etter fristen. Håper jeg slipper unna med den. ;)

Ellers beklager jeg forsinkelsen, Lyngen. Både til deg som stafettsjef og som album-nominator.

C

Cyber

Gjest
Lyngen skrev:
Jeg synes det er vanskelig å gjøre meg opp en mening om Dirtbombs fordi jeg for jeg både liker den og ikke liker den. Jeg tror ikke jeg prøver mere og gir den en midt på treet karakter.

Takk til Gjedde for en bra anmeldelse. Lite forklaring på hvorfor Cybervision ikke likte plata noe særlig, men forstår at du fikk lite tid til den. Takk til deg også :). Du får flere muligheter til grundigere lytting.
Det er nok ikke min type musikk og det blir litt rotete og langdrygt for mine ører - noe i den duren - litt vanskelig å sette ord for jeg hører jo at de kan spille, men det blir jo en personlig vurdering.

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Antall liker
10.643
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Dazed!

Super melding av Drit Foxes. Den mest edruelige og korrekte meldinga eg har lest av denne plata til no. Tenker Lyngen er 100% enig ;D
Er veldig enig i dine observasjoner av plata, og eg hadde nok landa på samme karakter.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
6.578
Torget vurderinger
2
Townes skrev:
Dazed!

Super melding av Drit Foxes. Den mest edruelige og korrekte meldinga eg har lest av denne plata til no. Tenker Lyngen er 100% enig ;D
Er veldig enig i dine observasjoner av plata, og eg hadde nok landa på samme karakter.
Og jeg gir min tilslutning til det.

Meget bra av Dazed.

united

Æresmedlem
Ble medlem
23.07.2009
Antall liker
34.688
Sted
Indre Østfold
Torget vurderinger
2
God anmeldelse, Dazed,
synd du og de andre her ikke setter pris på det vakre dere får servert, men vurderinger/konklusjoner er jo basert på smak og behag.

Fasiten( :)) er at dette er og blir et av år 2011s beste album.
Det skal også godt gjøres å vippe Fleet Foxes ned fra tronen mht kategorien "årets låt". Sporet "Helplessness Blues" holder til 10 og vel så det, og albumet er en god åtter.

U

utgatt60135

Gjest
Fin anmeldelse, Dazed ;). Jeg er som du sikkert har skjønt ikke enig, men det hadde vært kjedelig at alle hadde det likt det samme (klisje, hehe). Jeg har blitt littegrann mindre begeistret begeistret av plata i forhold til begynnelsen, men den er fortsatt en meget flott plate. Jeg la merke til at jeg likte den bedre med øreplugger enn via anlegget (har ofte vært begeistret på vei til jobb med dem i øregangene). Jeg tror det er pga klangen på vokalen og jeg tror det er en grunn til at noen ikke får tak på plata. Normalt sett liker jeg ikke en slik klangeffekt man har syntes at det kler dem godt men er på grensen.

Ikke alle plater trenger å være rocka i min bok. Jeg synes Helplessness Blues er en vakker, varm og delikat plate på nyansert dempet måte. De tar sjelden av, men holder seg nedpå uten å noen gang bli kjedelige. Til det er den for intrikat og følsom. Flotte harmonier, vakker vokal og gode låter hele veien. Men jeg synes at siste halvdel er den beste og favorittlåten er den lange The Shrine/ An Argument. Den er bare en dritgod låt! Den avsluttende delen med løssluppen frijazz er bare herlig overraskende. Låta beskriver fire peioder av et brudd: Betrakning, sinne, frustrasjon og ensomhet. Det er en fin reportasje om Fleet Foxes i Uncut hvor de også gir kommentarer til alle låtene. Vakkert er det mest passende ordet om plata. Men den trenger mye oppmerksomhet. Man må leve seg inn i melodiene og vokalen. Det er ingen typisk bakgrunnsmusikk. Sjelden har man sett så samstemt kritikker rundt omkring. Har ikke sett én eneste middels karakter, kun høye. Min blir en sterk 8. Kanskje hadde den fortjent 9.

Så håper jeg Anonym til slutt våkner :-\.

U

utgatt60135

Gjest
Nei, det er skuffende interesse for stafetten :(. Og Anonym leverer ikke :mad:.

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.278
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Jeg spilte fleet foxes natt til i går, på ørepropper da jeg skulle legge meg. I en sånn setting var den ganske fin. :)

U

utgatt60135

Gjest
united59 skrev:
Lyngen skrev:
Nei, det er skuffende interesse for stafetten :(. Og Anonym leverer ikke :mad:.
Ja vi mangler vel tre bidrag siste døgn, dumt..
Ja, hverken RoDa eller Gjestemedlem har gitt lyd fra seg i dag heller. Dette er bare ikke bra nok :(. Og altfor slapp kommentering fra de andre deltagerne. Skerpings!!

BurntIsland

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.02.2006
Antall liker
12.821
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
2
kommenteringene mine er ikke slappe; de er bare mine egne; uavhengig av andre grunner så er de mine og de kommer når de kommer.
@slyngen: spar meningene dine til de betyr noe ;)

C

Cyber

Gjest
Helt enig med deg, Lyngen. Det kan jo være legitime årsaker, men jeg hadde heller ikke tid til å få lyttet eller skrevet, men har man meldt seg på så får man følge opp etter min mening om ikke noe spesielt har kommet i veien.

Topp Bunn