ErosLoveking
Æresmedlem
Leste innlegget på mobilen da det ble postet inatt, og skjønte lite for å si det mildt. Må bero på misforståelse, hvis ikke bringer det sentralen til et nytt nivå.
Jeg oppfattet dette som en karakteristikk av meg og at jeg ville ta på oppgaven med lettvinthet iom. jeg helst ønsket å anmelde noe jeg ikke hadde hørt tidligere. Jeg har jo anmeldt Hot Rats, en skive jeg har lyttet til like mange 100 ganger som Highway 61 og det var ingen "harelabb-anmeldelse". Hver anmeldelse tar jeg kjempeseriøst, ellers ville det jo ikke være noen mening i dette.Hva? Innlegget til Townes var vel ikke noe du på noen måte kan oppfatte som negativt? Spoiler-varselet betyr jo bar at innlegget kan avsløre noe om anmeldsen hans. Ganske standard kotyme, det, vel?Tenkt noen timer og kommet til konklusjonen at jeg ikke blir med videre. Å skrive "Potential Spoiler" synes jeg driter. At Townes, av alle, kan/kunne skrive noe slikt, er for meg merkelig.Det var da voldsomt!*POTENTIAL SPOILER* * POTENTIAL SPOILER* *POTENTIAL SPOILER* * POTENTIAL SPOILER* *POTENTIAL SPOILER* * POTENTIAL SPOILER*Alt i orden for meg, det hadde bare vært litt mer utfordrende med noe mer ukjent. Skal jo lytte igjennom alle albumene uansett. Så da legger vi den byttingen død.Trukket er trukket, eller trekt er trekt.
Forbanna tull med den byttinga. Er ikke hele greia at det skal trekkes og ingen vet hva man får?
Hmmm
Er faktisk litt uenig der. Syns dette blir jævli utfordrende. Dylan skiva var den eg absolutt håpet på å dodge. For meg er det lettere å slagge og slakte enn å lire av meg panegyriske ord og vendinger, og uten å røpe så alt for meget så er det vel ingen hemmelighet at eg nok vil lande på øvre halvdel på begge mine tildelte...
*POTENTIAL SPOILER* * POTENTIAL SPOILER* *POTENTIAL SPOILER* * POTENTIAL SPOILER* *POTENTIAL SPOILER* * POTENTIAL SPOILER*
Tar utfordringen så det holder, jeg. Og kommer ikke til å lire av meg en selvfølgelig og forventet lekse. Be sure.
Jeg prøvde meg med et vennlig hint om at utgivelser man aldri hadde hørt om, ville være mer utfordrende enn innbarkete saker. Falt ikke akkurat i god jord.
Uansettt, lykke til!
Å trekke seg dagen etter trekningen er ganske merkelig, synes jeg, og jeg håper du vil revurdere. Skjønner ikke helt hva som motiverte deg til det, og håper det kommer av en misforståelse. Å stokke om på trekningen nå er ikke å lett, så det eneste mulige er å beholde platene dine i stafetten likevel og håpe noen andre gidder å ta dine anmeldelser, men det blir ikke særlig motiverende å anmelde plater påmeldt av en som ikke gidder mer.
Jeg håper dette skyldes at du misforsto uttrykket "spoiler", og at du ombestemmer deg når det er oppklart. "Spoiler" er altså ikke deg, men det townes skrev i innlegget med "spoiler alert", så her håper og tror jeg at du misforstår og overreagerer. ...veldig.
Spoiler (media) - Wikipedia, the free encyclopedia
Jeg synes i alle fall ikke at Townes skal ha på seg at han er ufin her.
He-He. Bare et lite oppoverspark fra en beskjeden fiskerlandsby på vestkysten – man er da bevisst sin plass i hierarkiet…Javel er en gullende god kommentar dèt. Men aner vi en liten undertone av geografiske mindreverdighetskomplekser her?
Det er vi alle; innlegget mitt var faktisk et oppoverspark.He-He. Bare et lite oppoverspark fra en beskjeden fiskerlandsby på vestkysten – man er da bevisst sin plass i hierarkiet…Javel er en gullende god kommentar dèt. Men aner vi en liten undertone av geografiske mindreverdighetskomplekser her?
(e)
Hm. Okei då – lar tvilen komme de tiltalte til gode og stryker hipster, men fikk likevel inntrykk av at bandet hadde base i hovedstaden (fra myspace: Sted - Oslo, NO). Dette kvalifiserer allerede i utgangspunktet til hangaroundstatus, noe – altså, hangaround – man svært sjelden er uten ambisjoner om fullt medlemsskap.Angående Osloretrohipsterflinkis-kommentaren, gutta kommer fra Eide på Nordmøre, og er så langt fra hipster som det er mulig og komme