lars_erik skrev:Sting har veldig mye bra. Tror vel egentlig de fleste mener det.
For ikke å snakke om Kari
Æsj.
lars_erik skrev:Sting har veldig mye bra. Tror vel egentlig de fleste mener det.
Som sagt; dette tegner til å bli en stafett kun for lenkegjengen, slik den utvikler seg.rolfozzy skrev:lars_erik skrev:Sting har veldig mye bra. Tror vel egentlig de fleste mener det.
Æsj.
Det vil alltid være denne motsetningen mellom vanlige folk og kjennere.lars_erik skrev:Hardbaggarna og oss Fløtepuser.
Sting har veldig mye bra. Tror vel egentlig de fleste mener det.
rolfozzy skrev:Du liker jo god musikk Roda. Du har bare et problem med og finne den.RoDa skrev:Overlever. Kanskje.65finger skrev:Et makkverk! 0 av 10
Jeg liker deg RoDa og håper du ikke tar det personlig
Slakt er det kuleste, og veldig enkelt.
Jeg har sluttet å nominere plater jeg liker veldig godt, for å kunne minimere antall arr på sjelen.
Nyter min Bonamassa i enerom, for å si det sånn.
Liker noe av det Sting gjør jeg. Denne husker jeg ikke hvorfor jeg kjøpte, men den er som sagt en vinter/juleplate for meg.
Nothing like the sun liker jeg. Ten summoners tales også.
Problemet er mye dårlige låter og fyllstoff innimellom de låtene jeg liker.
PS: Kommer nok ikke til å akseptere den venneforespørselen med det første.....
;D ;D ;D ;D ;D
R
KomigjenRoda. Tarøm.RoDa skrev:Det har du helt rett i, bare vent til jeg sier mitt om dette nøytrale melkehotellet...... :-X
Vi heier på du 8)RoDa skrev:Det har du helt rett i, bare vent til jeg sier mitt om dette nøytrale melkehotellet...... :-X
Kan du prøve å definere "kjennere" i denne sammenheng?RoDa skrev:Det vil alltid være denne motsetningen mellom vanlige folk og kjennere.
Karma skrev:Kan du prøve å definere "kjennere" i denne sammenheng?RoDa skrev:Det vil alltid være denne motsetningen mellom vanlige folk og kjennere.
Er det en som tror han er kul når han digger f.eks. et garasjeband fra Birmingham, og spytter på giganter som f.eks. Yes og King Crimson?
Det virker for meg som om noen sliter med å finne essensen bak musikkopplevelser her..
Du har bra selvinnsikt til og være en enkel sjel med en enkel smak Roda.RoDa skrev:Karma skrev:Kan du prøve å definere "kjennere" i denne sammenheng?RoDa skrev:Det vil alltid være denne motsetningen mellom vanlige folk og kjennere.
Er det en som tror han er kul når han digger f.eks. et garasjeband fra Birmingham, og spytter på giganter som f.eks. Yes og King Crimson?
Det virker for meg som om noen sliter med å finne essensen bak musikkopplevelser her..
Det er de som har mer peiling på musikk enn du og meg, Karma.
De som kan fnyse av deg når du tror du hører på eksperimentell musikk, for DE har eksperimentell musikk de.
De som ler høyt når jeg synes Pink Floyd kan lage musikk etter at både RW og Syd ble borte....
De er de opphøyde som kan se ned på oss vanlige uvitende mennesker som lar oss glede av de (alt for) enkle ting.
Sånn i full fart fra toppen av hodet. Mer kommer som et lite vedlegg til min omtale av platen jeg har fått tildelt.
R
Hva mener du med dette?Karma skrev:Kan du prøve å definere "kjennere" i denne sammenheng?RoDa skrev:Det vil alltid være denne motsetningen mellom vanlige folk og kjennere.
Nå må du ikke ødelegge den gode julestemningen her fingern, med sånne ekle spørsmål.65finger skrev:Hva mener du med dette?Karma skrev:Kan du prøve å definere "kjennere" i denne sammenheng?RoDa skrev:Det vil alltid være denne motsetningen mellom vanlige folk og kjennere.
Et fåtall av platene blir slaktet i stafettene. Dette er min første. Burde jukset under trekningen :-\ Dumt å trekke en Stingplate til meg. Det er ren hersketeknikk lars_erik når du prøver å dele deltagerene opp i "oss og dem"lars_erik skrev:Som sagt; dette tegner til å bli en stafett kun for lenkegjengen, slik den utvikler seg.rolfozzy skrev:lars_erik skrev:Sting har veldig mye bra. Tror vel egentlig de fleste mener det.
Æsj.
Nå er nok humøret mitt LITT farget av at Fingern har vært så elskverdig og gi influensaen videre til meg, stakkars :'(
Som sagt, jeg har influensa :'(65finger skrev:Et fåtall av platene blir slaktet i stafettene. Dette er min første. Burde jukset under trekningen :-\ Dumt å trekke en Stingplate til meg. Det er ren hersketeknikk lars_erik når du prøver å dele deltagerene opp i "oss og dem"lars_erik skrev:Som sagt; dette tegner til å bli en stafett kun for lenkegjengen, slik den utvikler seg.rolfozzy skrev:lars_erik skrev:Sting har veldig mye bra. Tror vel egentlig de fleste mener det.
Æsj.
Nå er nok humøret mitt LITT farget av at Fingern har vært så elskverdig og gi influensaen videre til meg, stakkars :'(
burde sendt deg noen amerikanske influensapiller jeg har liggende slik at du ikke surner heltlars_erik skrev:Som sagt, jeg har influensa :'(65finger skrev:Et fåtall av platene blir slaktet i stafettene. Dette er min første. Burde jukset under trekningen :-\ Dumt å trekke en Stingplate til meg. Det er ren hersketeknikk lars_erik når du prøver å dele deltagerene opp i "oss og dem"lars_erik skrev:Som sagt; dette tegner til å bli en stafett kun for lenkegjengen, slik den utvikler seg.rolfozzy skrev:lars_erik skrev:Sting har veldig mye bra. Tror vel egentlig de fleste mener det.
Æsj.
Slakt er det kuleste, sånn er det bare. Var vel mer slakting i forrige runde enn tidligere?65finger skrev:Et fåtall av platene blir slaktet i stafettene. Dette er min første. Burde jukset under trekningen :-\ Dumt å trekke en Stingplate til meg. Det er ren hersketeknikk lars_erik når du prøver å dele deltagerene opp i "oss og dem"
rolfozzy skrev:Du har bra selvinnsikt til og være en enkel sjel med en enkel smak Roda.RoDa skrev:Karma skrev:Kan du prøve å definere "kjennere" i denne sammenheng?RoDa skrev:Det vil alltid være denne motsetningen mellom vanlige folk og kjennere.
Det er de som har mer peiling på musikk enn du og meg, Karma.
De som kan fnyse av deg når du tror du hører på eksperimentell musikk, for DE har eksperimentell musikk de.
De som ler høyt når jeg synes Pink Floyd kan lage musikk etter at både RW og Syd ble borte....
De er de opphøyde som kan se ned på oss vanlige uvitende mennesker som lar oss glede av de (alt for) enkle ting.
Sånn i full fart fra toppen av hodet. Mer kommer som et lite vedlegg til min omtale av platen jeg har fått tildelt.
R
Den slakten kom fra hjertet RoDa, tro ikke noe annet. Syntes ikke det er kult å slakte plater mye bedre å rose de opp i skyene.RoDa skrev:Slakt er det kuleste, sånn er det bare. Var vel mer slakting i forrige runde enn tidligere?65finger skrev:Et fåtall av platene blir slaktet i stafettene. Dette er min første. Burde jukset under trekningen :-\ Dumt å trekke en Stingplate til meg. Det er ren hersketeknikk lars_erik når du prøver å dele deltagerene opp i "oss og dem"
Men uansett kommer det noen plater på blokka som man hører igjennom og noen kan være perler som funker for DEG og dermed har stafettene livets rett.
Jeg fremmer påstanden om at slakt er den enkle veien ut, det du kan gjøre om du ikke gidder å jobbe med platen du har fått tildelt.
Klart du kan slakte Sting, du har jo bare hørt på din egen tillærte oppfatning av gubben.
Nå sier jeg ikke at plata er så god, hører da også lite på den selv. Men poenget er å jobbe med det man får tildelt og forsøke å se det med andre øyne, eller høre med andre ører om du vil. Gi plata en ærlig sjanse.
Men nå er det vel et par karer du må piske litt, 65finger? Tre bidrag skal komme i dag men ingen er på plass...?
R
Tror på at du slaktet med hjertet, var ikke så direkte linket til deg det innlegget som det kunne virke som.65finger skrev:Det var viktig for meg å være kul fra 1977 og ut 80tallet. Nå driter jeg i det
Er dette en gjengs praksis? Det å nominere musikk som man ikke virkelig liker mener jeg?RoDa skrev:Jeg hadde jo uansett gardert med å nominere en plate jeg ikke elsker.
Burde manipulert den trekningen, er ikke noe poeng å anmelde plater som det er stor sjanse for blir slaktetRoDa skrev:Tror på at du slaktet med hjertet, var ikke så direkte linket til deg det innlegget som det kunne virke som.65finger skrev:Det var viktig for meg å være kul fra 1977 og ut 80tallet. Nå driter jeg i det
Jeg hadde jo uansett gardert med å nominere en plate jeg ikke elsker.
...og i tillegg var det vel du som skulle ha denne jule-runden med skiver? ;D
Du driter i å være kul? Se på nicket ditt mann! Det er du og 50cent.... ;D
R
Leser du litt videre så håper jeg du forstår spøken.H.R skrev:Er dette en gjengs praksis? Det å nominere musikk som man ikke virkelig liker mener jeg?RoDa skrev:Jeg hadde jo uansett gardert med å nominere en plate jeg ikke elsker.
I så måte ser jeg lite poeng i å nominere noen ting - det eneste man oppnår er jo å påføre andre middelmådige skiver fremfor å by på det beste/kuleste man har for tiden...
+1. All we have is the past...Gjestemedlem skrev:Denne platen, eller rettere sagt sangene på denne platen var viktig for meg som barn på 70-tallet. Platen var Images_19661967, en samler med mye av de samme låtene, og fascinerende illustrasjoner på coveret. Litt av den nostalgien sitter i ennå når jeg hører platen, litt som med jul. Jul var stor stas når man var barn.
Da blir jo neste naturlige spørsmål: Hvordan definerer du det å "ha peiling på musikk" i denne sammenheng?RoDa skrev:Karma skrev:Kan du prøve å definere "kjennere" i denne sammenheng?RoDa skrev:Det vil alltid være denne motsetningen mellom vanlige folk og kjennere.
Det er de som har mer peiling på musikk enn du og meg, Karma
Denne holdningen skjønner eg ikkje. Ikkje tar eg det om det er ein spøk heller.RoDa skrev:Leser du litt videre så håper jeg du forstår spøken.H.R skrev:Er dette en gjengs praksis? Det å nominere musikk som man ikke virkelig liker mener jeg?RoDa skrev:Jeg hadde jo uansett gardert med å nominere en plate jeg ikke elsker.
I så måte ser jeg lite poeng i å nominere noen ting - det eneste man oppnår er jo å påføre andre middelmådige skiver fremfor å by på det beste/kuleste man har for tiden...
Det kan gi store, stygge arr på sjelen dersom noen slakter favorittmusikken. Så det er best å gardere seg..... ;D
Vel du begrunnet ditt valg på en god måte.RoDa skrev:Leser du litt videre så håper jeg du forstår spøken.
Det kan gi store, stygge arr på sjelen dersom noen slakter favorittmusikken. Så det er best å gardere seg..... ;D
Jeg mener kun å sette litt fokus på det som jeg oppfatter som svakheter ved dette opplegg. Når deltagere ser seg nødt til å gardere seg, både ved sin nominering og også hvordan de selv føler de må kommentere slakt av sin egen nominerte plate.65finger skrev:Hva mener du med dette?Karma skrev:Kan du prøve å definere "kjennere" i denne sammenheng?RoDa skrev:Det vil alltid være denne motsetningen mellom vanlige folk og kjennere.
Ikke mer enn når du skriver "Sting er en kødd".. ;Drolfozzy skrev:Nå må du ikke ødelegge den gode julestemningen her fingern, med sånne ekle spørsmål.65finger skrev:Hva mener du med dette?Karma skrev:Kan du prøve å definere "kjennere" i denne sammenheng?RoDa skrev:Det vil alltid være denne motsetningen mellom vanlige folk og kjennere.
Karma er bare ute for og provosere.
Kan jo hende du blir overrasket.Brasse skrev:Denne holdningen skjønner eg ikkje. Ikkje tar eg det om det er ein spøk heller.RoDa skrev:Leser du litt videre så håper jeg du forstår spøken.H.R skrev:Er dette en gjengs praksis? Det å nominere musikk som man ikke virkelig liker mener jeg?RoDa skrev:Jeg hadde jo uansett gardert med å nominere en plate jeg ikke elsker.
Her i denne tråden kjem snart eit slakt av ei plate eg set som ein av dei beste eg har høyrt.
Du har allerede "trua" med at «Ja ja, sei kva de vil, men skal nå ta igjen snart». Og det kjem ikkje til å plage vesletåa mi om du gjer det. Den er ikkje for alle. Eg er kjempeglad for at Aeroplane går såpass under huden min, den er i mi meining råsterk.
Synd at dette skal bli så keikete.
Nei det skulle tatt seg ut.RoDa skrev:Brasse skrev:Denne holdningen skjønner eg ikkje. Ikkje tar eg det om det er ein spøk heller.RoDa skrev:Leser du litt videre så håper jeg du forstår spøken.H.R skrev:Er dette en gjengs praksis? Det å nominere musikk som man ikke virkelig liker mener jeg?RoDa skrev:Jeg hadde jo uansett gardert med å nominere en plate jeg ikke elsker.
Her i denne tråden kjem snart eit slakt av ei plate eg set som ein av dei beste eg har høyrt.
Du har allerede "trua" med at «Ja ja, sei kva de vil, men skal nå ta igjen snart». Og det kjem ikkje til å plage vesletåa mi om du gjer det. Den er ikkje for alle. Eg er kjempeglad for at Aeroplane går såpass under huden min, den er i mi meining råsterk.
Synd at dette skal bli så keikete.
Jeg er ikke veldig alvorlig når jeg skriver på HFS for å si det sånn.
R
Jeg og 50cent!! enig jeg er kul ;D trenger noen feite gullkjeder, et snes damer og noen fete biler. og og...........RoDa skrev:Tror på at du slaktet med hjertet, var ikke så direkte linket til deg det innlegget som det kunne virke som.65finger skrev:Det var viktig for meg å være kul fra 1977 og ut 80tallet. Nå driter jeg i det
R
Blåbæret... 8)65finger skrev:Jeg og 50cent!! enig jeg er kul ;D trenger noen feite gullkjeder, et snes damer og noen fete biler. og og...........RoDa skrev:Tror på at du slaktet med hjertet, var ikke så direkte linket til deg det innlegget som det kunne virke som.65finger skrev:Det var viktig for meg å være kul fra 1977 og ut 80tallet. Nå driter jeg i det
R
;D ;D ;Dlars_erik skrev:65finger skrev:Jeg og 50cent!! enig jeg er kul ;D trenger noen feite gullkjeder, et snes damer og noen fete biler. og og...........RoDa skrev:Tror på at du slaktet med hjertet, var ikke så direkte linket til deg det innlegget som det kunne virke som.65finger skrev:Det var viktig for meg å være kul fra 1977 og ut 80tallet. Nå driter jeg i det
R
Blåbæret... 8)