Gjør det litt til for galleriet! men for EN lyd!!!
Er tøft dette ja. men ein flott scania på fri eksos er ikke å forakte det heller syns jegGjør det litt til for galleriet! men for EN lyd!!!
Det er jeg helt enig i!Er tøft dette ja. men ein flott scania på fri eksos er ikke å forakte det heller syns jeg
Altså det vært en Nissan Leaf eller noe i den gata hadde den nok bare blitt borte ville jeg tro
Tenk å kjøre helt opp i ræva på en dustebilist med denne... og så dra i snora til trykklufta som mater verdens største og groveste to-tone horn....
Jeg MÅ ha en sånn vintage Freightliner cabover ....... SINNSYKT bøs!!!!
Vis vedlegget 785409
To-takts diesel er noe for seg selv altså!
Kun noen partier der som gjorde vondt For det meste var det helt greitBytter du ut gøy med ondt, så tror jeg deg.
JaEr svære de kassene til ae td15m ass
Quick oppsett mener jeg skal bruke målemic. Skal se om jeg får lyd i dag. Turte ikke i går kveld da alle i huset sov! Blir litt skremt av de hornaSett den opp og les brukermanualen i første omgang.
Se at du får lyd i alle kanaler.
Så må du begynne med måling.
Få måleoppsettet til å fungere.
Jeg må få strekt nettverks kabel til "hula". Skal prøve å få lyd i kveld, men venter på måle mic. Tenkte å begynne å dele på 1000hz. Hvor mye overlapp burde jeg ha mon troVis vedlegget 787302 Vis vedlegget 787303 Vis vedlegget 787304 Vis vedlegget 787305 Vis vedlegget 787306 Vis vedlegget 787307
dette er ikke en fasit. Kun en illustrering av hvordan det kan gjøres uten å bruke autoeq
så må du som oks spiser måle responsen i ditt rom
Hva mener du med å få måleoppsettet til å fungere? Jeg har riktignok venu360, men autoeq er bare tull hos meg .... Peq er det eneste som har funka for min del ....Sett den opp og les brukermanualen i første omgang.
Se at du får lyd i alle kanaler.
Så må du begynne med måling.
Få måleoppsettet til å fungere.
Blir mye gjetting uten å måle responsen i rew. Som du ser av bildene deler jeg bassen ved 700 og hornet ned til 600. Det fine med dbx er at det er raskt å prøve. Sett det opp etter øra og kontrollmål når mic er i hus. Så kan du finpusse med litt eq til sluttJeg må få strekt nettverks kabel til "hula". Skal prøve å få lyd i kveld, men venter på måle mic. Tenkte å begynne å dele på 1000hz. Hvor mye overlapp burde jeg ha mon tro
En oppsjon er og :Hmmm, her bør du være ytterst forsiktig. Det er flere som har forsøkt seg med Kone 2.0. Og etter en stund opplever de samme eller andre problemer som med Kone 1.0
Enkelte har hatt god effekt med en Extra Service på Kone 1.0...
Jeg har også hørt om skrekk eksempler der kone 1.0 og 2.0 har smeltet sammen å blitt konusskrekkus 3.0. Ikke til å spøke med neiHmmm, her bør du være ytterst forsiktig. Det er flere som har forsøkt seg med Kone 2.0. Og etter en stund opplever de samme eller andre problemer som med Kone 1.0
Enkelte har hatt god effekt med en Extra Service på Kone 1.0...