Og søndagen går med til å tenke på en forsterkers anbefalte headroom og til å skifte fjær på min datters Nissan Note. Gikk ikke igjennom EU grunnet fjærbrudd. Verksted skal ha 1/3 av bilens verdi for å skifte, så da gjør jeg heller det. ![Smilende fjes med smilende øyne :blush: 😊](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f60a.png)
![Smilende fjes med smilende øyne :blush: 😊](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f60a.png)
Javel, så det blir vel bare rør med pakken din?Venter også ny forsterker med posten.. og det er jo fan ikke bare bare for tiden.. utrolig hvor nedprioritert postgangen er nordover.
Sendte en pakke mer eller mindre nøyaktig samtidig som en sørpå gjorde til meg.. 3 dager ned.. 8 dager opp...
Har en nødforsterker til nødforsterkeren din om nøden er tilstrekkelig. Du finner meg på øya. Da er du samtidig beskyttet mot laserhavari på pioneren din, ikke at det kommer til å skje.Ostepop, drittvær og drittforsterker. Krim på tv med kona.
Det skulle vært fridans, hårete gitarriff, whisky og primale skrik. Håper Posten er fornøyd med seg sjøl!
Så lenge posten er involvert så kan man vel si det blir rør av altJavel, så det blir vel bare rør med pakken din?![]()
Sier seg selv, det går mye raskere nedover en opover... Merker slikt personlig bare op og ned fra en sofa.Sendte en pakke mer eller mindre nøyaktig samtidig som en sørpå gjorde til meg.. 3 dager ned.. 8 dager opp...
Tusen takk for tilbudet, men jeg overlever noen dager til forsterekeren dukker opp.Har en nødforsterker til nødforsterkeren din om nøden er tilstrekkelig. Du finner meg på øya. Da er du samtidig beskyttet mot laserhavari på pioneren din, ikke at det kommer til å skje.
Da får du og indikasjon på om 25 velkonstruerte watt blir pjusk eller win.
Fysikkens lover ja.. men i statlige instanser er jo loven å gjøre minst mulig på mest mulig tid for mest mulig pengerSier seg selv, det går mye raskere nedover en opover... Merker slikt personlig bare op og ned fra en sofa.
Nei, det er en eldre 340i som lå ute på Finn for en rimelig penge. Forsterkerdelen er bra, men den innebygde DAC'en tror jeg lett kan overgås med en nyere, ekstern DAC.Gratulere! Er det en 250?
Gratulere med fin forsterker.månelyst i Tromsø mens det ble en rørende aften i Narvik
Månemenn begge to. selv synes eg din "Bestemåne" skinner finest
Ja, blir mye det og Moonlight shadow, Moon over Bourbon street og sist, men ikke minst, Moon is a harsh mistress.
Godt mulig det, mener at han som kjøpte ASR hadde en slik stående. Den har sikkert vært noen runder rundt.Gratulere med fin forsterker.
Mistenke eg har prøvd denne, lånte en sommer av han du solgte ASR forsterker til.
Fjernkontroll kan også kontrolere Cambridge produkta
Tenk å gjøre sånn! Forsterkeren kostet meg flere tusen kroner!Ikke for å jinxe, men...
![]()
Ganske så bra film i Transformers serien..Ikke glem den mørke siden av månen.