motoren
Æresmedlem
Det var du som sa det, ikke jegCross, du har jo både kjerring og unger - hva er da problemet med snømåking? DELEGERING! Du sørger jo for musikken - da får de jamen ta seg av hus og utearealer! Bare rett og rimelig
mvh
Det var du som sa det, ikke jegCross, du har jo både kjerring og unger - hva er da problemet med snømåking? DELEGERING! Du sørger jo for musikken - da får de jamen ta seg av hus og utearealer! Bare rett og rimelig
Baby Reference stark rekomendation.Intressant. Skal läsa mig upp på TVC. Är som du, glad i pupper, lår och kropp.
Tack för tips Figge. Music First har jag bara hört som step up, men har förstått att det är god kvalitet med ypperliga trafoer. Kan du säga något om vad som gör den så bra hos dig?Baby Reference stark rekomendation.Intressant. Skal läsa mig upp på TVC. Är som du, glad i pupper, lår och kropp.
https://mfaudio.co.uk/preamplifiers/
Det gör jag gärna Leif, men det är fullt upp varje dag nu før jul. Sänder en melding skulle det dyka upp en ledig tid.du får rote deg ned til Drøbak en dag
hjemme imorgen og tirsdag, så er det jobb igjen
Över till något mer spännande, eller så är det bara grannhunden som tatt en nattlig luftetur.
Har dessa runt huset idag när jag stod opp. Räv? Hund? Gaupe vore ju spännande, men lite sannsynlig. Ca 7-8 cm. Lätt pusersnö så enkla att få syn på.
Vis vedlegget 520718 Vis vedlegget 520719
Chupacabra?Det avtrykket der tror jeg kommer fra et sjeldent rovdyr som bare holder til i Svartskogområdet; den s.k. slørhalete pungfestegnageren Lei å få i hus, OBS OBS.
Nu vet jag vad far i huset önskar sig till jul. Viltkamera!Över till något mer spännande, eller så är det bara grannhunden som tatt en nattlig luftetur.
Har dessa runt huset idag när jag stod opp. Räv? Hund? Gaupe vore ju spännande, men lite sannsynlig. Ca 7-8 cm. Lätt pusersnö så enkla att få syn på.
Vis vedlegget 520718 Vis vedlegget 520719
Jeg tror du har hatt en hund rundt huset.
Revespor er ikke så runde. Se også putenes forhold til hverandre.
Vis vedlegget 520884
Ikke så lett.
Hadde en ivrig kar i jaktklær på gården for noen år sida. Vi har skog rundt oss.
Han lå på kne, og lyste med lommelykt i snøen.
Jeg gikk ut og spurte hva han drev med.
Han hadde fulgt sporet til en ulv inn porten til tomta vår sa han.
Da gikk jeg og åpnet døra, og slapp ut våre to Newfoundlandshunder.
Det gikk fort, moro når en først skal selgeÖver till något annat. Om 15 minuter är jag förförstärkarlös. Kommer en karl och hämtar Mark Levinson.
Ja, det gick fort, men sant å säga så har allt jag lagt ut fram till nu gått mer eller mindre raskt. Vet att många säger det är dåliga tider å sälja på, men jag har faktiskt inte upplevt det ännu.Det gikk fort, moro når en først skal selgeÖver till något annat. Om 15 minuter är jag förförstärkarlös. Kommer en karl och hämtar Mark Levinson.
mvh
Rette produkter til rett pris, ja så selges det fortJa, det gick fort, men sant å säga så har allt jag lagt ut fram till nu gått mer eller mindre raskt. Vet att många säger det är dåliga tider å sälja på, men jag har faktiskt inte upplevt det ännu.Det gikk fort, moro når en først skal selgeÖver till något annat. Om 15 minuter är jag förförstärkarlös. Kommer en karl och hämtar Mark Levinson.
mvh
Låter toppen motoren! Ville ha RCA black plates, men Audiomix fant bara ett slikt, så fant han dessa WH som visuellt är identiska med RCA black plate men som sagt med WH-märking. Mullard är en favorit här i hus, så det låter bra det är där din jämförelse ligger.Jeg bruker Westinghouse nos rør i riaaen min og er kjempe fornøyd, føler de er fullt på høyde med Mullard Jeg fikk dem også fra Audiomix
Ha en fortsatt fin helg
mvh
Ja, det var gott å höra att den består. Kommer väl inom i snitt 2-3 gånger/år så alldeles krise hade det ju inte varit, men så fina butiker bör ha livets rätt. Bra med kunder i butiken på fredagen också.Godt og høre om Backbeat! - men det blir nok ikke TOS-tur på meg før langt utpå nyåret...