OB-BB
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 02.05.2012
- Antall liker
- 7.999
Jan;
Á propos skomakerens barn - du kjenner historia?
BB
Á propos skomakerens barn - du kjenner historia?
BB
Jeg sjekket, og ifm størrelse så er det just presis samme som den ene jeg linket til:Er det den fysiske størrelsen som er vanskelig å finne? Kan sjekke hva vi har på jobb i morgen, hvis du har noen mål ;-)
Har tatt litt tid med meg her, men disse sikringene https://www.elfadistrelec.no/no/radialsikring-25-fast-blow-370-tr5-littelfuse-37011250410/p/13306784 fungerer fint. Har stått og spillt ett par timer nå ihvertfallsi gjerne fra hva du finner ut, kunne vært greit å ha et knippe slike i bakhånd.
ElfaKan noen hjelpe meg med å linke til en rimelig og grei nettbrønn med av/på bryter som kan brukes til Anaview prosjektet mitt? Har forkastet tanken om av/på bryter på fronten og går for at ampen stort sett står på 24/7. Bruker dere varianter med nettfilter integrert i nettbrønn? Og så lurer jeg på om det kreves noen tiltak for å unngå popping i høyttalerne ved påslag? Eller er dette et ikke eksisterende problem med Anaview moduler?
Takker for info Oen! Hvordan kobler dere som har bygget med flere moduler strøm til bryteren? Skal jeg ha med faston kontakter og bruke kabelsko som dette for å kunne koble flere psu'er til samme kontakt?
Vis vedlegget 359817
Er det i så fall bare å skjøte på uten begrensninger? Som dere skjønner er jeg på dypt vann her..
gut_man;
I de neste kassene jeg får bygd/bygger - med fem moduler, kommer jeg til å bruke nødvendig antall av disse:
Nexa | WMR-1000 — för strömbrytare
- koblet til en fjernkontroll. Har brytere bak i dag og det er no' ordentlig herk.
Var det ikke disse vi tittet på, oen, da vi mekka mine luringer?
Dingsene kan også settes opp sekvensielt via mjukvara. Tror ikke at ampene drar mer startstrøm enn at det er uproblematisk å bruke klossene.
BB
jaHandler dere moduler på Profusion PLC?
Alt er mulig, men....
Skal du starte det derfra kan du bruke 12 volt releer i forsterkeren som kobler til strømen.
EDIT
Det er mulig plugg nr. 13 kan brukes.