Leikis Lyd
Hi-Fi freak
Koster vel mere i porto i norge denne enn pris inkl frakt fra Kina
sant det, tenkte ikke over det i fartenKoster vel mere i porto i norge denne enn pris inkl frakt fra Kina
Bestill et 100K potmeter så kan du justere lysstyrken, eller for å finne ca rett motstands verdiDa har Terje B forklart meg at nr 16 gir 14 volt. Minus på gnd. (Sjekk med multimeter først for sikkerhets skyld)
Sikring med lav Ampere settes før lysdioden samt motstand. Hvilke verdier?
mener du led i (rund) latching switch for frontpanelet?Da har Terje B forklart meg at nr 16 gir 14 volt. Minus på gnd. (Sjekk med multimeter først for sikkerhets skyld)
Sikring med lav Ampere settes før lysdioden samt motstand. Hvilke verdier?
du får helsort med rød ring på ebay. du kan også ha sølv rundt osv. søk på latching switch eller momentary switch på ebay, så får du mange treff.Gjerne ring med rød LED rundt knappen ja. Forslag til hvor jeg kjøper?
Latching? Hva er det?
Skal også ha bryter til Hypex UCD2K sin 3000 watt psu. Går en del strøm. Kan samme brytern brukes?
Må jeg samtidig ha en bryter på IEC kontakten bak?
Du mangler tekst til bilde, hva er det vi ser ! Er vel ikke hemmelig dette ?Da er vi igang:
8 kanals: 6x25 og 2x170 watt i 8 ohm.Du mangler tekst til bilde, hva er det vi ser ! Er vel ikke hemmelig dette ?Da er vi igang:
Kan AMS1000 monteres flatt nedpå chassis!
Er det greit med tre 3 mm muttere for å lage klaring på AMS0100, dvs 7 mm?
Takkjepp og jepp. har i allefall funka i et drøyt år hos meg.