Trodde det skulle holde med en yamaha rx 1060 til mitt bruk, men så feil kan man altså ta. Jeg har en stund tenkt at det ville vært gøy å se hva som skjedde dersom jeg fikk matet inn noe mer krefter i oppsettet, så da et annet forummedlem som befinner seg i nabolaget (
@Ivaols ) la ut en t.amp Quadro 500 DSP for salg tenkte jeg at jeg fikk prøve meg. Det angrer jeg ikke på et sekund, frontene våknet skikkelig til liv med en gang. Knallgøy.
Så nå er det god stemning i kjelleren for å si det sånn.Koser meg med det jeg har, men venter samtidig på litt mer tid så jeg kan begynne med nye målinger og tiltak i rommet. Veggen bak lerret kan jeg ikke få gjort stort med da den er fullstendig dekket med spaceslab
men resten av rommet er veldig nakent.
Det er begrenset hvor mye mer jeg får lov til å stu inn, men i første omgang vil jeg prøve å få lagt inn noen kasser i taket og noen tynnere på vegg nærmest lytteposisjon.
På sikt også på langvegg lengst unna. Hører nemlig at lyden er litt skarp når jeg klapper. Ting tar tid, men er jo viktig å kose seg litt underveis også