Får prøve å holde litt liv i tråden, er ikke blitt gjort noe mer i kinoen den siste uka dessverre, men får holde litt liv i tråden allikevel
Var på Union Scene i Drammen på fredag, for å få med meg Magma sin konsert. En bra kveld, men må si det var det første forbandet som imponerte mest, Mats/Morgan Duo. For meg ukjente, men etter litt googling i dag ser jeg at de har holdt på en stund og Morgan Ågren har blant annet spilt med Kaipa. De har vel også spilt med Frank Zappa. Ble med en LP hjem som jeg ikke har fått hørt på enda.
I tillegg var vi innom Strømsø Platebar, ble kun en utgivelse derifra på meg - Magna Carta - Lord of the ages. I tillegg hadde en kompis med to plater til meg, i form av mitt gamle band Koldbrann - Vertigo samt Nettlecarrier - Black Coffin Rites. Begge disse har jeg hørt mye på fra før av, men koldbrann hadde jeg "bare" i rødvinyl mens denne er svart. Nettlecarrier rakk jeg aldri å skaffe før den ble utsolgt. Fine tilskudd til samlinga
Vi får se hvordan jeg gjør det etterhvert, når kino er "ferdig" om jeg beholder denne tråden til det mer byggetekniske og fortsetter i min gamle tråd (Mitt anlegg...) med plateprat og utstyrsdrømming.