Takker for tilbudet - Rommet ditt er noe jeg har veldig lyst til å oppleve. Kanskje noen muligheter i begynnelsen av Desember?Er jo ikke veldig langt unna du bor. Du kunne jo også tatt turen oppover hit. Er jo slett ikke sikkert du liker et så kontrollert rom.Takker igjen for hjelpen, setter stor pris på det Og er du på disse trakter må du bare komme innom på kaffe & musikk.
Jepp, jeg henger meg gjerne på hvis mulig. Er fleksibel på lørdager og søndagerTitter på de senere...
Starten av desember tror jeg vil fungere greit. Er det en søndag du tenker på? Er greit å ha litt tid når du (dere) kommer.. Mfufu (tror jeg det var) har lysst å haike oppover.
Begge deler passer her12-13 desember? Både søndag og lørdag passer for meg, men kanskje best søndag.
Jeg er med til thohaug ogsåDa satser vi på den søndagen så sant Retep får fri. Besøk hos thohaug er vel også interessant hvis tiden strekkjer til?
blir artig
@Bare hyggelig å komme med tips. Vet også at flere bruker å justere EQ under 3-400hz stereo og så tar man oppover hver for seg.
Takk for det og gratulerer selv Kjører foreløpig kun med 1 sub, har bygget selv, tapped horn. Finner noen bilder ett par sider tilbake Er inspirert av Nikko sin tråd under DIY forumet.Ble ganske så bra dette dedikerte lytte rommet ditt antonsen , hvilken subwoofer bruker du og er det 1 eller 2 og gratulerer med ny sub , har selv kommet meg i eget lytterom nå og det er så befriende at man selv velger lyd nivå osv osv , tenkte jeg skulle få tatt en måling selv i dag av frontene og di nye svs rør subbene mine , men er ikke sikkert jeg rekker det må jo ta min del av våres sønn som er bare 3 uker gammel
Imagine
Helt enig med du... Ikkje så gale med litt godt i kaffen heller...Det smakte med en god øl i dag hvertfall
Ser vi er enig om at det trengs en godterihylle, til og med type hylle. Men type godteri derimotI tillegg skrudde vi opp en viktig detalj igår - alle kinoer med respekt for seg selv må jo ha ei godterihylle
Vis vedlegget 350512