Nei, det får holde med språkbarrieren, den mentale i tillegg blir for mye. Jeg er glad for at Duelund sekten har mistet fotfestet her inne og at litt mer oppegående dansker har sluppet til. Et par av dem er jo nesten trivelige.Jeg gleder meg stort til besøk av de andre Danskene. Duelud-danskene er videresendt til deres norske ledsager.
De beste krenkelsene er når de krenkete ikke skjønner at de har blitt krenket. Sikkert derfor mange drar krenkekortet bare for sikkerhets skyld, for man kan jo aldri vite 100% sikkert om man har blitt krenket eller ikke. Derfor noen lever etter mottoet 'krenk andre før de krenker deg' også.Det er vel ikke noen som helst tvil om at de som skriver "jeg er ikke krenket" er krenket, de vet det kanskje bare ikke.
Hadde vi gått en stykke tilbake i tid hadde det vært løst enkelt. Følte en seg krenket hadde man ikke trukket noen kort, bare kastet en hanske.De beste krenkelsene er når de krenkete ikke skjønner at de har blitt krenket.
Går vel fortsatt an å få lånt seg en boksering et sted og gå treminutters runder med hansker og tannbeskyttelse hvis noen skulle føle seg kallet. Så fikk det bli opp til den som utfordres om hen vil forsvare sin ære eller la være.Hadde vi gått en stykke tilbake i tid hadde det vært løst enkelt. Følte en seg krenket hadde man ikke trukket noen kort, bare kastet en hanske.
Vis vedlegget 837788
Er det så mange mannlige homofile her i landet?Hundre kroner på at de som har apekister er de samme som får apekopper.
Har selv en slags iboende greie i meg om at lukkede kabinetter er å foretrekke. Har snakket med Snickers-Is om dette noen ganger, innrømmer hans fremleggelse av riktig konstruert bassrefleks - hvorfor dette er bedre enn lukkede kabinetter - får meg til å tvile på meg selv.Har heldigvis ikke vært så gal at jeg har boret hull i mine![]()
I følge Netflix, ca 80%Er det så mange mannlige homofile her i landet?
Jeg tror det han prøver å si er at det bare er homoer som har apekistehøyttalere.Er det så mange mannlige homofile her i landet?
Er det bare å lete etter skapdøra, for kistene mine beholder jeg.Jeg tror det han prøver å si er at det bare er homoer som har apekistehøyttalere.
Føler ikke at du hadde vært typen til å sitte i et skap hvis det gjaldt deg.Er det bare å lete etter skapdøra, for kistene mine beholder jeg.
Spot on! Da hadde det vært Pride hver jævla dag i dette nabolaget!Føler ikke at du hadde vært typen til å sitte i et skap hvis det gjaldt deg.
Du mener sånne som gjerne kler seg i lær og har bart? Altså trøndere?Hundre kroner på at de som har apekister er de samme som får apekopper.
Neeei, tenkte ikke på noen spesielle, heller ikke på legning. Vet ikke hvor den kom ifra.Du mener sånne som gjerne kler seg i lær og har bart? Altså trøndere?
Husk dansk øl i grønne glassflakser er av samme kvalitet- & nytelsesfaktor som forsterkere med blått lysNei, det får holde med språkbarrieren, den mentale i tillegg blir for mye. Jeg er glad for at Duelund sekten har mistet fotfestet her inne og at litt mer oppegående dansker har sluppet til. Et par av dem er jo nesten trivelige.![]()
Det blir litt vanskelig om det insisteres på at kabler og -løftere må brukes på de nederste.Smaken er som baken, den er delt. Hva som skal pryde hjemmet ditt må jo enhver få bestemme, hva som låter best er individuelt. Selv om enkelte her inne er passe bastante på hva som spiller dritt så hadde jeg pent takket nei om noen ga meg gratis noen type høyttalere.
Har selv en slags iboende greie i meg om at lukkede kabinetter er å foretrekke. Har snakket med Snickers-Is om dette noen ganger, innrømmer hans fremleggelse av riktig konstruert bassrefleks - hvorfor dette er bedre enn lukkede kabinetter - får meg til å tvile på meg selv.
Amen![]()
Kabler ja,løftere nei.Det blir litt vanskelig om det insisteres på at kabler og -løflere må brukes på de nederste.
Så fine Orangotanger!
De blå ser du velSå fine Orangotanger!
Hva slags elementer bruker du?
Jeg liker spesielt godt de akustiske tiltakene i høyre bildekant.
Hva sier han ved 35/36s?Nå er det på tide med musikk.
I am a ding-dong gorilla?Hva sier han ved 35/36s?![]()