Tja det trur eg kanskje eg hadde gjort - venta altså..Du ser utstyret under. Men veit ikkje om eg treng Antimode. Har berre hatt ein sub tidligare. Håper å kunne plassere Sub’ane på innsiden av høgtalarane. Får berre sjå kva som fungerer. Må nok tromme sammen lydlauget når dei er kommen i hus.(med munnbind sjølvsagt) Treng vel noko innspilling før finjustering. Kanskje eg skal vente med Antimode til eg har prøvd?
Med 4timer + er det vanskelig å få opp haken, helt ukalibrert kastet inn der den den forrige sto, kun tatt db øret trykksetter den rommet på en helt annen måte enn tidligere uten at det går på bekostning i hurtighet. Blir sinnsykt spennende når nr 2 kommer i hus og alt er innkjørt og kalibrert. Hadde nettopp naboen her og han sa trykket var veldig heftig. Vil uten tvil bli bedre enn hva jeg hadde tidligere, heftig bass selv uten å være innspilt, jævla morro!!Så mye bedre en S-3 lukket ?
Har ikke testet bookshelf, men hva 1723 kan gjøre med en god forsterker er helt rått. Ikke bare spiller de fantastisk, men gir du de nok strøm kan de skremme livet av de fleste="
Håkon_Rognlien"
Mye skryt av sub'ene fra Arendal, men hvorfor så lite skryt av høyttalerne?
Noen som har hørt hva 1723 Bookshelf kan gjøre i lag med en god klasse-D forsterker?
Mye bass... ? Does not compute Kommer an på om en har sub/subber som tar seg av bassen eller ikke1723 vs 1723s høyttalere i ei stue på ca 24m2 (6*4m)
Innbyggerne er glad i bass.
Kan det bli for mye med 1723 eller er det innafor?
Det blir et "subfritt miljø"Mye bass... ? Does not compute Kommer an på om en har sub/subber som tar seg av bassen eller ikke
Javel , spennende - hva blir tilskuddet hos deg da ?Da er SUB nr. 2 på vei. Blir det nok å koble den også opp i neste uke
En til SUB2v..... hører skranglingene i huset nå med kun en, tenkte å koble opp en til for å overdøve det :-DJavel , spennende - hva blir tilskuddet hos deg da ?
Hmm , det blir nok heftig jaEn til SUB2v..... hører skranglingene i huset nå med kun en, tenkte å koble opp en til for å overdøve det :-D
Nå tenker sikkert folk at du overdriver litt, men etter egen erfaring med andre AS subber du har hatt så tenker jeg mer : er det en plass man alltid skal være på vakt for at gulvet eller veggene kan kollapse så er det hos degEn til SUB2v..... hører skranglingene i huset nå med kun en, tenkte å koble opp en til for å overdøve det :-D
Det hjelper ikke med flere subber, da hører man bare ristinga bedre .... Hadde fem subber i kinoen min før .... Bare å avkoble med en gang ....En til SUB2v..... hører skranglingene i huset nå med kun en, tenkte å koble opp en til for å overdøve det :-D
Regner med at Kane skriver av erfaring siden han er vant til å ha både 2 og 3 hundehus stacket til taket.Det hjelper ikke med flere subber, da hører man bare ristinga bedre .... Hadde fem subber i kinoen min før .... Bare å avkoble med en gang ....
Det hjelper ikke med flere subber, da hører man bare ristinga bedre .... Hadde fem subber i kinoen min før .... Bare å avkoble med en gang ....
Hadde 3 stk SUB3 stacket til taket før ja, så skal ikke se bort fra det er der jeg ender opp med SUB2v også etterhvert......Regner med at Kane skriver av erfaring siden han er vant til å ha både 2 og 3 hundehus stacket til taket.
All-over opplevelsen er at de føles enda mer musikalske. Føler faktisk disse spiller i hvert fall like "tight" i portet modus som SUB3 gjorde i lukket modus. Å så har de ENORMT mye mer output i bunnen. Flatt hos meg til ca 10Hz, noe jeg ser går igjen med mange av de som tester dem / har kjøpt dem...Heftig
Hvordan opplever du de nye kontra de gamle da..?
Dette høres veldig lovende ut jaAll-over opplevelsen er at de føles enda mer musikalske. Føler faktisk disse spiller i hvert fall like "tight" i portet modus som SUB3 gjorde i lukket modus. Å så har de ENORMT mye mer output i bunnen. Flatt hos meg til ca 10Hz, noe jeg ser går igjen med mange av de som tester dem / har kjøpt dem...
Spennende løsning, blir basstårn på meg i stedet for flere kjøpesubber, men det er mest pga lommeboka og en amp i stedet for mange. Hva gjør du med ristinga/skramlinga?All-over opplevelsen er at de føles enda mer musikalske. Føler faktisk disse spiller i hvert fall like "tight" i portet modus som SUB3 gjorde i lukket modus. Å så har de ENORMT mye mer output i bunnen. Flatt hos meg til ca 10Hz, noe jeg ser går igjen med mange av de som tester dem / har kjøpt dem...
Lever med den for øyeblikket (har nok overdrevet hvor ille det egentlig er), men tror jeg må prøve å bruke flere fester (spiker/skruer) inn mot bjelkene i veggen. Hvis ikke blir det å lage hull i veggen (kan kommet til på baksiden under en trapp), å fylle på litt bygg-skum for å sette veggen litt mer i "press" for å se om det løser det.Spennende løsning, blir basstårn på meg i stedet for flere kjøpesubber, men det er mest pga lommeboka og en amp i stedet for mange. Hva gjør du med ristinga/skramlinga?
Håper du finner en løsning, skranglelyder er ikke noe gøy Hvor mange sub 3 hadde du? Har ikke testa mer enn fire 10" subber på musikk .... Hadde vel helt opp i 8 subber til film ei stund, men endte på fem meget kapable.Lever med den for øyeblikket (har nok overdrevet hvor ille det egentlig er), men tror jeg må prøve å bruke flere fester (spiker/skruer) inn mot bjelkene i veggen. Hvis ikke blir det å lage hull i veggen (kan kommet til på baksiden under en trapp), å fylle på litt bygg-skum for å sette veggen litt mer i "press" for å se om det løser det.
Tre stk. Så det så likt ut til bilde ett par poster over, bare at det sto en tredje på toppenHvor mange sub 3 hadde du?