ArneM
Dsp er et must !
Det blir i OB som er tiltenkt, men diss kan og brukes i horn så.....Hva skal du teste 18s med?
Åpen planke?
Kasse?
Hønn?
Rævsprekk?
Det blir i OB som er tiltenkt, men diss kan og brukes i horn så.....Hva skal du teste 18s med?
Åpen planke?
Kasse?
Hønn?
Rævsprekk?
He he nei , er litt å lære seg i en fei ,Takk Arne
Hadde ikke fått dette til uten din support og hjelp med å få dette satt opp.
Audiolense er fantastisk
Snart din turRått !!
Kan tenke meg at dette trykker litt, ja
Må bli søndag evt. Har mulighet i helga hvis det passer å sette opp AudiolenseJepp
Har fått Crown DCi 4 i hus nå.
Blir antagelig koblet opp ila helgen, så er jeg vel egentlig klar for å teste AL.
Skal du til Horten neste helg, forresten ?
Tar med en snake med xlr.... No problemo..Jeg må kanskje skaffe noen andre kontakter ?
Går bare i XLR her nå.
Skulle gjerne ha gjort det med kjører uten forhåndsinnstilinger... Vet ikke om jeg orker å kople opp iTech ampen... Kun Audiolense herArne-gutten, du som har både målemikk og originale M2 til stede, kunne du gjort moi en aldri så liten tjeneste?
Måle hver driver for seg med originale M2-innstillinger i nærfelt, 2 cm foran senter bassdriver og 2 cm fra diskanten samt 1 meter fra diskant begge samtidig og sendt meg målingene? Ingen med original M2 har orket å ta målinger som jeg enkelt kan kopiere og mine målinger med Crown presets stemte aldri helt som forventet, sannsynligvis pga det passive filteret som gjorde rare utslag.
Bare nyfiken hva som gjorde det og hvordan det egentlig skulle sett ut. Avstanden fra drivere blir jo da essensielt for å kunne replikere skjiten.
Hvis du ikke gidder så forstår jeg det
Hadde vært veldig interessant om du kunne gjort det, hjelp nå vår kamerat med hjemmespikka kloner Vært moro å høre din vurdering av org Jbl kontra Audiolense også!Skulle gjerne ha gjort det med kjører uten forhåndsinnstilinger... Vet ikke om jeg orker å kople opp iTech ampen... Kun Audiolense her