Its hard to be a nissemann....julehøytid, ikke hjulehøytid
Nå jävlar !!!
er det en filtrert strømpadde? ok?Denne :
LUDIC HEIMDALL Filtered Power Distributor 8 Sockets Aluminum Black - Audiophonics
The Ludic Heimdall filtered power distributor effectively eliminates any unwanted interference from the power grid or other connected devices. It thus allows your devices to deliver their full potential for high quality listening.www.audiophonics.fr
Noe sånnt, praktisk å skru av 4 amper med en knapp.er det en filtrert strømpadde? ok?
Da må du ha ét lydkort i tillegg...Har tenkt mye på den toppingen men jeg trenger minst en analog inngang.
ÆsjEn liten justering på Rockeloftet...
Midbasser skiftet ut med JBL 2227....
Icepower på sub er blitt erstattet av en del kanaler Crown
Fått allt på en plass
Vis vedlegget 873191 Vis vedlegget 873193
Bare vent... Når skal det snart blir rabalder hos deg og
Vurderte å prøve den i stua men det blir for mye ball og bokser... 802 har inntatt stua...Ja nettopp. Og det har jeg jo
Men blir interessant å høre hvordan den toppingen er i forhold til nyeste generasjon RME.
Om det ikke er klar, veldig klar gevinst er det ikke noen gevinst for meg.
Skal prøve Microsoft sin surface dial, så får video se om den kan måle seg....Ja det er nettopp der RME scorer høyt. All i one med beste volumknott ever
Ja begge er MED cal fil... Det er det som gjør det rart...Merkelig store avvik.
...og du er sikker på du har brukt kalibrerings fil på begge micer?
Om det ikke låt som det skulleMen reagerte på at det ikke låt som det skulle....
Feil måling gir feil lyd ja.... Traua har grei output til ca 350...Om det ikke låt som det skulle
...ville jeg trodd at umik er den som viser riktig måling.
..eller er det heller feil måling av umik som også gir feil korreksjon kanskje.
Stoler mer på Earthworks enn Umic.... Så hvis jeg beholder Topping så må der et lite lydkort i tillegg....Begge mikrofonene er nok rett kalibrert fra fabrikk. Det er bare et avvik hos deg for begge. Null stress. Ikke stol på noen av de.
Selvsagt stoler jeg på mikrofoner. Derimot så er rimelig tøvete å stole på fabrikksat målefil hjemme hos seg selv. Forstår det er vanskelig å fatte, men siden følsomheten ikke er flat gjennom hele frekvensområdet så er de ikke til å stole på i den grad man ønsker.Så du stoler ikke på mikrofoner generelt med andre ord...
Too much time on my handsData nisse
hvorfor det?Og bedre skal det bli
Flatbankeren som er på vei vil være enda bedre støymessig og kunne tilpasse belastning på pu. De mulighetene er låst på mic inngang.hvorfor det?
Roodial er super så lenge man kun bruker Roon. Med en gang man har flere kilder starter morroa. Joda, det er teknisk mulig å få inn eksterne kilder i Roon, med ekstrem lang forsinkelse via radiokanaler og de ulemper det medfører. Som om man benytter flatbankeren så vil kan måtte manuelt skifte filter for strømmen i dsp.Projekt alternativ volum kontroll fullført.
Microsoft Dial / Apple Watch styrer nå Roon volum via egen Raspberry Pi4 med software fra rooextend...
Glimrende for de som ikke har fjernstyring av volum på lydkortet de bruker. Topping DM 7 har ir kontroll som er grei men dette er behagelig da ir kontrollen er rimelig retningsbestemt..
Enig i dette, på loftet har jeg kun Roon så det er her Dial &co brukes, så på løsningen som rooextend har for vinyl og Airplay men det er for tungvint.Roodial er super så lenge man kun bruker Roon. Med en gang man har flere kilder starter morroa. Joda, det er teknisk mulig å få inn eksterne kilder i Roon, med ekstrem lang forsinkelse via radiokanaler og de ulemper det medfører. Som om man benytter flatbankeren så vil kan måtte manuelt skifte filter for strømmen i dsp.
Alt i alt. Dersom man kun benytter seg av Roon og ingen planer om å endre på noe så fungerer roodial perfekt og er et glitrende produkt til nesten ingen penger.