Her er mange gode forslag johnnygrandis, men vi må nok justere minimumsprisen for et anlegg til minst en halv mill. Det er jo ikke rare lyden man får ut av billigere anlegg.johnnygrandis skrev:Jeg er i utgangspunktet positiv til forslaget bare ikke prisen for inngangskoden blir for lav..- hører jeg 20K, vi kan ikke risikere å måtte sortere ut etter at vi er blitt fullt mannskap inne. Til det blir jobben for stor. Syntes også vi bør ha en absolutt minimumsgrense for hvor billige anlegg vi slipper inn. Hører jeg 200K ? Om vi skulle være så heldig og dra inn dette iland syntes jeg vi skal åpne mulighetene for en støtteordning som gjør at vi kan fungere som faddere for nye positive medlemmer med pengeboken full av gryn. Dette for å spe på felleskassen så vi kan kjøre luksusturer på messer med Suite på Grand. Ser også for meg at inngangsbilleten blir høyere jo mer ekslusive vi blir.mag skrev:Vel, det jeg savner på HS er muliget for et eget underforum hvor de med
de beste anlegg kan komme inn med en egen kode el. Jeg er selvsagt villig til å betale litt for en slik tjeneste. Dette for å slippe mye syting og klaging fra de med budsjett og DIY-anlegg.
Håper på litt posivitet rundt dette gode forslaget.
mag
Håper på positive tilbakemeldinger...
20k for en egen ekslusiv avdeling er ingen upris.
Resten av dine forslag er glimrende! Her ser jeg for meg et nytt liv i HIGH END-miljøet
hvor vi bemidlede kan få den respekt vi fortjener blandt hifièns allmue.
Et eget sted hvor vi i fred og ro kan nyte hverandres siste investeringer
uten kritikk fra de som trøster seg med målinger og allverdens "oppgraderinger".
Å kunne diskutere kabelkjøp til noen 100k uten og bli fordømt som idiot.
Dette blir bra!
mag