slowmotion skrev:
VilhelmW skrev:
De "gutta" der, elsker jo H & H ( horn & Harley).... ;D
Du burde dra på et MC treff og fremsi dine teorier om det der ... ;D
Bah, det har jeg da gjort gjentatte ganger med variabel grad av hell.... Men jeg har ikke møtt SÅ veldig mange som ikler seg s & m-kostymer, kamuflert som mc-klær. Derimot har jeg møtt et par med homoseksuell legning som kjører Harley...og enda fler som kjører Honda - uten at jeg skal stigmatisere noen av den grunn..
For å være heilt ærlig, er det ikke så artig å dra på treff som det var på '70-tallet. Flatfyll og mc-prat heile døgnet, blir jeg fort lei av. Men jeg pleier vanligvis å få med meg et par pr. sesong. I år blir det andre prioriteringer, men jeg skulle gjerne deltatt på Norgestreffet som var på Steinkjær for noen uker siden.
Fantastisk historie, "Sluket"!! Jeg lo så tårene trilla! Skulle gjerne overvært den settingen der, ja. Det minner meg på en historie som en perifer kjenning fra Lofoten fortalte meg; som førstereisgutt, 17 år gammel, kom han til New Orleans. Sammen med en anna, like fersk byssegutt, troppa de opp i en av kneipene - og oppdaget til sin store forskrekkelse at sjappa var fylt av grov-voksne mannfolk av afroamerikansk opphav. Lofotingen var ikke så stødig i engelsk, så det eneste han kom på å si i forbifarta, der han sto henslengt med bardisken, var "Hello nigger's". Han hevder bestemt at det var ei guds lykke at de berga livet - men meir systematisk rundjuling hadde verken han eller byssegutten noensinne vært i nærheten av!