40 varme er for meg dårlig vær.....helt uutholdeligdiyAudio skrev:Da er du på feil sted til feil tid...KW skrev:Jeg er faktisk litt enig med deg jeg.Nikko03 skrev:Ingen burde kaste inn håndkle pga noen surrehuer. De kan stappe hue opp der sola aldri skinner.
Det er mange her inne som suger til seg informasjon og setter pris på ett hvert positivt bidrag.
Og som er villig til å lytte og lære. det er jeg sikker på
Det er så mange forskjellige grupper/undertråder her inne nå at de fleste kan finne noe som er interessant for de.
Likevel er det nok litt agurktid og mange strømmer til denne tråden (så den må jo fenge på et eller annet vis) irriterer den så bar ignorer den, det har jeg i stor grad gjort (inntil nå) skrivemessig, men kikket innom og lest har jeg gjort.
Tulletråd javel, som....fenger........? mye tyder på det sett antall innlegg svar, så hvorfor i det hele tatt ergre seg :-\
Den er ikke nødvendig for annet enn tidsfordriv for de som ikke har bedre å foreta seg eller komme med.
I stedet for å klage på denne tulletråden, kan en starte noe annet, la være å skrive eller i det hele tatt å lese..............verre er det vel ikke imo.
Det er nok dødtid her inne for tiden og kanskje for mye dårlig vær ;D
Blir nok bedre igjen etter sommeren.
Mvh.KW
Her er det 40 varme ;D ;D
mvh.KW