lars_erik
Rubinmedlem
Høne kan bli tørr og seig...BT skrev:De fleste menn velger høne framfor laks...
Høne kan bli tørr og seig...BT skrev:De fleste menn velger høne framfor laks...
Hmm, snakker av erfaring du også ja ? ? ;D ;D 8)lars_erik skrev:Høne kan bli tørr og seig...BT skrev:De fleste menn velger høne framfor laks...
ALT koker ned til tilberedelsesmåten, det er mao kokken det kommer an på ;Dlars_erik skrev:Høne kan bli tørr og seig...BT skrev:De fleste menn velger høne framfor laks...
hvilken stand i Horten var det jeg så han der på i fjor? :sinep skrev:Fant også bilde av en arrogant skeptiker
Og selvbedrag er forts. et festlig konsept, hydr, hydr ;D 8)XLNT skrev:Klukk, klukk, jeg legger bare gullegg, strutser aldri ;DDoMentor skrev:Vel, hender at du strutser av og til du og, kjære høna mi ;D 8)XLNT skrev:Egg har jeg, men jeg benekter på det sterkeste at jeg er en struts! 8)Mr-T skrev:Det er vel strutser som legger de største egga også... hehe.
:-* :-*
XLNT skrev:ALT koker ned til tilberedelsesmåten, det er mao kokken det kommer an på ;Dlars_erik skrev:Høne kan bli tørr og seig...BT skrev:De fleste menn velger høne framfor laks...
Minner litt om han bærumssnobben som stod og pusha Usher høyttalereLMC skrev:hvilken stand i Horten var det jeg så han der på i fjor? :
mvh
Leif
Steinar_Lund skrev:;DXLNT skrev:ALT koker ned til tilberedelsesmåten, det er mao kokken det kommer an på ;Dlars_erik skrev:Høne kan bli tørr og seig...BT skrev:De fleste menn velger høne framfor laks...
Med stavmikseren sin!
Da er det bare å håpe på null problemer med strømtilførselen, slik at det blir spenningsfall og motorstopp. Kanskje kabler er avgjørende, når alt kommer til alt? ???Steinar_Lund skrev:XLNT skrev:ALT koker ned til tilberedelsesmåten, det er mao kokken det kommer an på ;Dlars_erik skrev:Høne kan bli tørr og seig...BT skrev:De fleste menn velger høne framfor laks...
Med stavmikseren sin!
Er det selvsensur eller målbinding vi her ser? 8)lars_erik skrev:Steinar_Lund skrev:;DXLNT skrev:ALT koker ned til tilberedelsesmåten, det er mao kokken det kommer an på ;Dlars_erik skrev:Høne kan bli tørr og seig...BT skrev:De fleste menn velger høne framfor laks...
Med stavmikseren sin!
Jeg har gått i god læreDoMentor skrev:Og selvbedrag er forts. et festlig konsept, hydr, hydr ;D 8)XLNT skrev:Klukk, klukk, jeg legger bare gullegg, strutser aldri ;DDoMentor skrev:Vel, hender at du strutser av og til du og, kjære høna mi ;D 8)XLNT skrev:Egg har jeg, men jeg benekter på det sterkeste at jeg er en struts! 8)Mr-T skrev:Det er vel strutser som legger de største egga også... hehe.
Hehe. Ja kortslutning kan føre til ymse overraskelser i slike situasjoner.XLNT skrev:Da er det bare å håpe på null problemer med strømtilførselen, slik at det blir spenningsfall og motorstopp. Kanskje kabler er avgjørende, når alt kommer til alt? ???Steinar_Lund skrev:XLNT skrev:ALT koker ned til tilberedelsesmåten, det er mao kokken det kommer an på ;Dlars_erik skrev:Høne kan bli tørr og seig...BT skrev:De fleste menn velger høne framfor laks...
Med stavmikseren sin!
?XLNT skrev:Er det selvsensur eller målbinding vi her ser? 8)lars_erik skrev:Steinar_Lund skrev:;DXLNT skrev:ALT koker ned til tilberedelsesmåten, det er mao kokken det kommer an på ;Dlars_erik skrev:Høne kan bli tørr og seig...BT skrev:De fleste menn velger høne framfor laks...
Med stavmikseren sin!
Har du/dere lært deg et nytt ord?XLNT skrev:Er det selvsensur eller målbinding vi her ser? 8)lars_erik skrev:Steinar_Lund skrev:;DXLNT skrev:ALT koker ned til tilberedelsesmåten, det er mao kokken det kommer an på ;Dlars_erik skrev:Høne kan bli tørr og seig...BT skrev:De fleste menn velger høne framfor laks...
Med stavmikseren sin!
Jeg bare lurte, siden lars_erik postet et tomt innleggSteinar_Lund skrev:?XLNT skrev:Er det selvsensur eller målbinding vi her ser? 8)lars_erik skrev:Steinar_Lund skrev:;DXLNT skrev:ALT koker ned til tilberedelsesmåten, det er mao kokken det kommer an på ;Dlars_erik skrev:Høne kan bli tørr og seig...BT skrev:De fleste menn velger høne framfor laks...
Med stavmikseren sin!
Nei. Jeg kjenner mange som kan mange fine ord, uten at de praktiserer det, noe jeg har inntrykk av at du forsøker å hinte om her, men det kan jo være jeg tar fullstendig feil.Anonym skrev:Har du/dere lært deg et nytt ord?XLNT skrev:Er det selvsensur eller målbinding vi her ser? 8)lars_erik skrev:Steinar_Lund skrev:;DXLNT skrev:ALT koker ned til tilberedelsesmåten, det er mao kokken det kommer an på ;Dlars_erik skrev:Høne kan bli tørr og seig...BT skrev:De fleste menn velger høne framfor laks...
Med stavmikseren sin!
Jeg tror han bare slang på en smileyXLNT skrev:Jeg bare lurte, siden lars_erik postet et tomt innleggSteinar_Lund skrev:?XLNT skrev:Er det selvsensur eller målbinding vi her ser? 8)lars_erik skrev:Steinar_Lund skrev:;DXLNT skrev:ALT koker ned til tilberedelsesmåten, det er mao kokken det kommer an på ;Dlars_erik skrev:Høne kan bli tørr og seig...BT skrev:De fleste menn velger høne framfor laks...
Med stavmikseren sin!
Jeg har sett et sted at dette kan rettes på, men jeg har selvfølgelig glemt hva det var.XLNT skrev:Aha, jeg skjønner jeg neppe er den eneste som plages med en markør som slett ikke vil gå til bunnen av innlegget man svarer på, men lever sitt eget liv i det man siterer
;Dlars_erik skrev:Steinar_Lund skrev:XLNT skrev:ALT koker ned til tilberedelsesmåten, det er mao kokken det kommer an på ;Dlars_erik skrev:Høne kan bli tørr og seig...BT skrev:De fleste menn velger høne framfor laks...
Med stavmikseren sin!
Hehe. Det var XLNT som reagerte, ikke jeg.lars_erik skrev:;Dlars_erik skrev:Steinar_Lund skrev:XLNT skrev:ALT koker ned til tilberedelsesmåten, det er mao kokken det kommer an på ;Dlars_erik skrev:Høne kan bli tørr og seig...BT skrev:De fleste menn velger høne framfor laks...
Med stavmikseren sin!
;D
Bedre?
Det er det som er toppen av hifi-arroganse!???!!!??!?!?Steinar_Lund skrev:Jeg tror han bare slang på en smileyXLNT skrev:Jeg bare lurte, siden lars_erik postet et tomt innlegg
Har forstått det slik at det kan påkalle stor vrede, ja... 8)cybervision_ skrev:Det er det som er toppen av hifi-arroganse!???!!!??!?!?Steinar_Lund skrev:Jeg tror han bare slang på en smileyXLNT skrev:Jeg bare lurte, siden lars_erik postet et tomt innlegg
Fy søren, deilig ute i sola i dag! Må bare passe på å holde væskeinntaket oppe!
He, he. En fiskehistorie blir jo bare bedre og bedre ettersom tiden går. Sikker på at du husker riktig? ;D ???lovemusikk skrev:Nå som jeg var i Flekkeelva med proff utstyr og to fluestenger, er jeg da en kamoflert amatør?
Ja! Fikk jeg fisk? Nei, men nesten. En stor en (7-10kg) og hadde den inne ved land tre ganger før det sa fjong og fluesnøret lå i skogeen bak meg.. jaja..
Fines det lignende episoder med hifi?
Det fins ikke noe verre enn å miste en storlaks. Ingenting!lovemusikk skrev:Nå som jeg var i Flekkeelva med proff utstyr og to fluestenger, er jeg da en kamoflert amatør?
Ja! Fikk jeg fisk? Nei, men nesten. En stor en (7-10kg) og hadde den inne ved land tre ganger før det sa fjong og fluesnøret lå i skogeen bak meg.. jaja..
Fines det lignende episoder med hifi?
Nåja, er ikke så sikker på at det er skeptikerne som er de mest hissige i kabeltråder.....BT skrev:;D
Høres rimelig ut. Strutser er jo kjent for å være hissige...
En makrell blir ikke større en 3,5kg.lovemusikk skrev:Jeg tar det som en skeptiker... dei ville vel tenkt..er ikke noe forskjell på en stor Laks og en makrell ;D
Er dette da et bilde av de som ikke er skeptikere da ?sinep skrev:Har alltid lurt på hva slags dyrerase disse skeptikerne tilhører.
Et kjapt søk på google ga meg svaret!
Nei, men den er like god. Synes mange. Eller mye vondere. Synes mange. Og atter andre mener det ikke er forskjell på fisk. Disse leirene blir aldri enige. Akkurat som den jævla endeløse kabelkrangelen her inne.Anonym skrev:En makrell blir ikke større en 3,5kg.lovemusikk skrev:Jeg tar det som en skeptiker... dei ville vel tenkt..er ikke noe forskjell på en stor Laks og en makrell ;D
Sikkert noen som mener de kan måle smak.Steinar_Lund skrev:Nei, men den er like god. Synes mange. Eller mye vondere. Synes mange. Og atter andre mener det ikke er forskjell på fisk. Disse leirene blir aldri enige. Akkurat som den jævla endeløse kabelkrangelen her inne.Anonym skrev:En makrell blir ikke større en 3,5kg.lovemusikk skrev:Jeg tar det som en skeptiker... dei ville vel tenkt..er ikke noe forskjell på en stor Laks og en makrell ;D
Du har sikkert ikke dratt mange torsk på >40 kg eller kveiter på >100kg selv om de kan bli så store....cybervision_ skrev:Makrell på 3.5 kg?? De har ikke jeg dratt opp mange av.
Hehe - fisk er fisk, og kjøtt er mat. Sier min gane.Steinar_Lund skrev:Nei, men den er like god. Synes mange. Eller mye vondere. Synes mange. Og atter andre mener det ikke er forskjell på fisk. Disse leirene blir aldri enige. Akkurat som den jævla endeløse kabelkrangelen her inne.Anonym skrev:En makrell blir ikke større en 3,5kg.lovemusikk skrev:Jeg tar det som en skeptiker... dei ville vel tenkt..er ikke noe forskjell på en stor Laks og en makrell ;D
Hehe. Interessant scenario: "Våre målinger av smaken på denne makrellen er svake. Du liker derfor ikke makrell, selv om du synes det er godt". Placebo på høyt nivå 8)lars_erik skrev:Sikkert noen som mener de kan måle smak.Steinar_Lund skrev:Nei, men den er like god. Synes mange. Eller mye vondere. Synes mange. Og atter andre mener det ikke er forskjell på fisk. Disse leirene blir aldri enige. Akkurat som den jævla endeløse kabelkrangelen her inne.Anonym skrev:En makrell blir ikke større en 3,5kg.lovemusikk skrev:Jeg tar det som en skeptiker... dei ville vel tenkt..er ikke noe forskjell på en stor Laks og en makrell ;D
På samme måte som man hevder å kunne måle klangnyanser.
Ja. Det ligger på omtrent samme nivå som at man hele tiden blir fortalt at det ikke fins målbare forskjeller på kabler.Steinar_Lund skrev:Hehe. Interessant scenario: "Våre målinger av smaken på denne makrellen er svake. Du liker derfor ikke makrell, selv om du synes det er godt". Placebo på høyt nivå 8)lars_erik skrev:Sikkert noen som mener de kan måle smak.Steinar_Lund skrev:Nei, men den er like god. Synes mange. Eller mye vondere. Synes mange. Og atter andre mener det ikke er forskjell på fisk. Disse leirene blir aldri enige. Akkurat som den jævla endeløse kabelkrangelen her inne.Anonym skrev:En makrell blir ikke større en 3,5kg.lovemusikk skrev:Jeg tar det som en skeptiker... dei ville vel tenkt..er ikke noe forskjell på en stor Laks og en makrell ;D
På samme måte som man hevder å kunne måle klangnyanser.