rocknrolla
Hi-Fi entusiast
Overheating på ASR emitter II exclusive , er det å forvente ? Hadde kun dratt volumet til ca 66 en stund . låter jo bra da :-D
Gratulerer og flott at du holder liv i den butikken.Da er det vel på sin plass med den obligatoriske meldeplikten, i dag med en klinkende ny ASR Mini Basis MKIII fra Stereofil
Etter sigende har det kommet en ny RIAA-versjon som overgår Basis Exclusive med større dynamikk og mere liv. Noen som har opplysninger/bilder/lytteinntrykk? Stereofil har visst solgt et par stykker.
Etter sigende har det kommet en ny RIAA-versjon som overgår Basis Exclusive med større dynamikk og mere liv. Noen som har opplysninger/bilder/lytteinntrykk? Stereofil har visst solgt et par stykker.
Blir nok ikke så mye bedre enn dette, kos degDeilig å få tilbake min gamle ASR. Skjønner ikke hvorfor jeg solgte den sist.
Vis vedlegget 409751
Har ikke fått satt den i rack enda. Er for opptatt av å høre på musikk.
Flott bilde. Høyttalerne gir meg "hjemlengsel".Melder meg inn her med min 13 mod.emitter 2
Vis vedlegget 412385
Soffan måste suga en del bas i höger kanalen?Flott bilde. Høyttalerne gir meg "hjemlengsel".Melder meg inn her med min 13 mod.emitter 2
Vis vedlegget 412385
Hender det at du drar dem litt lenger vekk fra bakvegg? Altoene jeg hadde, slapp ganske mye lyd bakover.
Det kan ha vært megVet ikke om jeg blander deg med en annen audiofil men har du gitt opp plater og DIY?Tenker da på Norges heftigste platespiller underlag.
1 m på 100 dager er da ikke så ille. De er tunge, ja. Jeg ødela omtrent ryggen da jeg bar en slik en for noen år siden. Havnet hos kiropraktor.Har ikke prøvd så mye enda med plasering da jeg bare har hatt dem en uke.Spiller bra der di står med ca.0,5 mt. til bakvegg og 1mt til sofaen.Om di skal lenger ut må di nok flyttes 1cm om dagen
Det er ikke pga tyngde men noen må ikke merke at di flytter seg1 m på 100 dager er da ikke så ille. De er tunge, ja. Jeg ødela omtrent ryggen da jeg bar en slik en for noen år siden. Havnet hos kiropraktor.Har ikke prøvd så mye enda med plasering da jeg bare har hatt dem en uke.Spiller bra der di står med ca.0,5 mt. til bakvegg og 1mt til sofaen.Om di skal lenger ut må di nok flyttes 1cm om dagen
Uff da. Beklager. Glemte at du hadde bikkje.Det er ikke pga tyngde men noen må ikke merke at di flytter seg1 m på 100 dager er da ikke så ille. De er tunge, ja. Jeg ødela omtrent ryggen da jeg bar en slik en for noen år siden. Havnet hos kiropraktor.Har ikke prøvd så mye enda med plasering da jeg bare har hatt dem en uke.Spiller bra der di står med ca.0,5 mt. til bakvegg og 1mt til sofaen.Om di skal lenger ut må di nok flyttes 1cm om dagen