Moi :pengesluk skrev:Jan!
Du må ikke erte Espen, hører du!!! - han har byttesyken ille nok som det er!!!! ;D ;D ;D
Det er jo ikke noe å skryte avrolfozzy skrev:Meishuen, en amp til 60000,- som ihvertfall spiller like bra som en til 10000,-
;D ;D ;Drolfozzy skrev:Meishuen, en amp til 60000,- som ihvertfall spiller like bra som en til 10000,-
For ordens skyld, kostet 70k den som står hjemme + oppdateringene som er gjort på'n 8)Brasse skrev:Ikke for å stikke sylen i siden på noen, men jeg tror ikke lytterommet i Sarps yter Meishu-navnet rettferdighet. Etter hva jeg skjønner er det noe "annet" å høre Meishu i lytterommet til 'Companiet.
Bildet du tenker på er tatt i leiligheten. M2'n sto der kun for sammenligne størrelseimpulse skrev:Jan, da jeg hadde Meishu i hus (og joda, den spilte fantastisk bra!) var den uhyre kilen på ventilasjon. Jeg ser du ikke akkurat gir den optimalt med luft, for å si det forsiktig. Basert på mine erfaringer ville jeg vært litt forsiktig med den plasseringen der!
At den spiller meget bra på AN/E er det ikke tvil om. Kun hørt på Horten messa.Brasse skrev:Min synsing ender da i to konklusjoner:
- Ikke alle Audio Note modifikasjoner er til det bedre, tross snadderdeler.
- Meishu spiller bedre med Audio Note høyttalere enn Khorn.
65finger skrev:Jeg stiller meg bak impulse og tror den trenger mere innspilling. lyttet til Meishu på Hortenmessen og det var bra
Eier skal være med, lar de "krangle" om Meishu'nBrasse skrev:Spørs om Shaunv vil gi den videre?
Skulle akkurat til å skrive +1, men det er vel nesten ikke tillatt her på forumet? ;DBrasse skrev:Spørs om Shaunv vil gi den videre?
Vel, kanskje om han får hørt 30 watteren ;D
De som kun har brukt 9-10 watt på sine AN-E anbefales å koble til noe med litt mer power. Om så bare for en kveld.
Ganske mye råskap som bor i de "kæssene" til Peter.
Eller hva, Borgenvik?
Hva er the solution til dette ? Ja, det er loddet på et dobbeltsidig print. Og printpunktene er godt over og relodda. Virker rett og slett om klemmene nede i sokkelen ikke holder røret godt nok på plass...bambadoo skrev:Kan være litt "fuzz" dersom sokkelen er loddet i et print.
Takk og bukker... Skal ta kontakt med de og høre om de har noen gode forslag... En får iallefall følelsen av en levende hobby når ikke alt er like smooth hele tiden ;Dbambadoo skrev:Nytt print eller en god "avloddingsløsning". Upgrade kan garantert hjelpe. De har sikkert utstyr til slikt. Vil tro at avloddingslisse eller en slik "trykknapp avsuger" ikke holder i lengden. Da er kanskje en loddestasjon med "støvsuger" løsning bra.
Meishu , som jan sier er slett ikke noe overpriset ræl , det er en glimrende musikkformidler , og ser man litt på komponentvalg( silver ) så overgår denne ampen mange andre forsterkere til rundt samme prisen.JanR skrev:At den spiller meget bra på AN/E er det ikke tvil om. Kun hørt på Horten messa.Brasse skrev:Min synsing ender da i to konklusjoner:
- Ikke alle Audio Note modifikasjoner er til det bedre, tross snadderdeler.
- Meishu spiller bedre med Audio Note høyttalere enn Khorn.
Jeg syns den spilte bedre enn P4 blokkene på AN/E høytalerne.
Vil tro (synse litt) at den vil bare bli bedre og bedre mere man spiller på den. Husk at det er gjort mye med den, tenker da på kondiser/kabling spesielt.
Ikke fått så ille mange timer hos meg men hører at den har blitt bedre og bedre.
Når dere var på besøk så slet jeg også med lav spenning, 202-205V. Virket på meg som den ikke trivdes med så lav spenning 8) Ble bedre når Fortum fikk jobbet med trafostasjonen og skrudd opp volten til 222-225V.
Igjen, ikke ta det her opp som "Meishu er noe overpriset ræl..."
Jeg liker ampen men ser også på lyd pr krone.
Vet at eier er meget fornøyd med ampen og han sitter på AN høytalere
/jan
Hmmm.... Hva ligger noe sånt på i pris her på berget da?ssm skrev:Jinro integrert.....211.....sikle sikle.... ;D