Strømmforsyningen! ;D
Vedlegg
-
20.6 KB Visninger: 383
-
22.6 KB Visninger: 384
Njaa, ikke gjort i en håndvending.shaunv skrev:Ellers så er vel din forsterker konverterbar til 300b akkurat som at jeg kan konvertere til 2A3?JanR skrev:Syns jo strengt tatt de kunne laget noen 2A3 også
Jaja, får holde meg til TJ/Full music mesh plate's så lenge.
http://thetubestore.com/goldlionpx300b.html
/jan
Mildt sagt, ikke tak på prisene der i gården.cardas skrev:Tar men en titt på www.audionote.se og sjekker litt priser og hva som sitter oppi disse boksene skjønner man fort ut hvorfor man driver med AN kit og diy generelt.
Tittet litt på hva tilsvarende dac og pre som jeg har ville kostet ferdig bygget. SYYYKT DYYYRT!!!!!!!
Jeg ville også sjekket opp Kinesiske Shuguang, kjempebra 300B rør, men det er vel kanskje ingen av de to nevnte forhandlere som selger de.cardas skrev:ØivindJ skrev:Tusen takk for tips.
Har jo hørt at EH 300B skal være ok, men det var vel egentlig aldri helt aktuelt det heller.
Golden Lion høres veldig spennende ut!
Bare hyggelig!
EH er vel sikkert greit nok det. Bruker det i Kit1 ampen. Men det finnes nok mye som er mer spennende der
ute. Til prisen er EH veldig gode men det spørs om man ikke får igjen for å legge på noen kroner ekstra.
Mvh
Andreas
JanOlav skrev:Jeg ville også sjekket opp Kinesiske Shuguang, kjempebra 300B rør, men det er vel kanskje ingen av de to nevnte forhandlere som selger de.cardas skrev:ØivindJ skrev:Tusen takk for tips.
Har jo hørt at EH 300B skal være ok, men det var vel egentlig aldri helt aktuelt det heller.
Bare hyggelig!
EH er vel sikkert greit nok det. Bruker det i Kit1 ampen. Men det finnes nok mye som er mer spennende der
ute. Til prisen er EH veldig gode men det spørs om man ikke får igjen for å legge på noen kroner ekstra.
Mvh
Andreas
JEPP!!!!!!!! 8)cardas skrev:JanOlav skrev:Jeg ville også sjekket opp Kinesiske Shuguang, kjempebra 300B rør, men det er vel kanskje ingen av de to nevnte forhandlere som selger de.cardas skrev:ØivindJ skrev:Tusen takk for tips.
Bare hyggelig!
Mvh
Andreas
Anbefaler du Kina rør Jan Olav!!! ???
Mvh
Andreas
Korsfest! Korsfest!JanOlav skrev:JEPP!!!!!!!! 8)cardas skrev:JanOlav skrev:Jeg ville også sjekket opp Kinesiske Shuguang, kjempebra 300B rør, men det er vel kanskje ingen av de to nevnte forhandlere som selger de.cardas skrev:ØivindJ skrev:Tusen takk for tips.
Bare hyggelig!
Mvh
Andreas
Anbefaler du Kina rør Jan Olav!!! ???
Mvh
Andreas
Finn den testen og legg ut link her er du snill.HCS skrev:Henger meg på Jan Olav her...Hørt mye bra om de rørene han nevner...I tester har de tom. fått bedre score enn WE på enkeltparametre...
Audio Note rørene som stod i min gamle 300B amp er/var Shuguang rør. Kjemperør! Mye bedre enn EH gold og JJ.HCS skrev:Henger meg på Jan Olav her...Hørt mye bra om de rørene han nevner...I tester har de tom. fått bedre score enn WE på enkeltparametre...
I know!cardas skrev:Var ment som en spøk fra min side!
Mvh
Andreas
Var det ikke lassemann som nevnte at de rørene var jæ**ig bra tro. Mye for pengene osv.JanOlav skrev:Kjøpte meg 4 stk Shuguang EL 34 i min L4 blokk. Oppgradering fra EH var flere løft.
Er i grunnen glad jeg ikke vet bedre!
Jeg tror at det var snakk om KT 66 ShuguangJanR skrev:Var det ikke lassemann som nevnte at de rørene var jæ**ig bra tro. Mye for pengene osv.JanOlav skrev:Kjøpte meg 4 stk Shuguang EL 34 i min L4 blokk. Oppgradering fra EH var flere løft.
Han bruker jo bla EL34 i QS blokkene.
Så fortsett å ikke vit bedre ;D
/jan
FlisespikkeriJanOlav skrev:Jeg tror at det var snakk om KT 66 ShuguangJanR skrev:Var det ikke lassemann som nevnte at de rørene var jæ**ig bra tro. Mye for pengene osv.JanOlav skrev:Kjøpte meg 4 stk Shuguang EL 34 i min L4 blokk. Oppgradering fra EH var flere løft.
Han bruker jo bla EL34 i QS blokkene.
Så fortsett å ikke vit bedre ;D
/jan
;D ;D ;D ;DJanR skrev:Flisespikkeri
/jan
Selvfølgelig. Fins ikke bedre 300B.LMC skrev:WE300B er laget av og for folk med interesse for god lyd
ikke utseende!
og da er det WE som ruler!
mvh
Leif
De skal vel også være noe av det bedre en får tak i ?JanR skrev:Tror jeg må vurdere ett sånt, kanskje, etterhvert, muligens.
http://www.sophiaelectric.com/pages/se/300B2.5v.htm
Aner ikkeØivindJ skrev:De skal vel også være noe av det bedre en får tak i ?JanR skrev:Tror jeg må vurdere ett sånt, kanskje, etterhvert, muligens.
http://www.sophiaelectric.com/pages/se/300B2.5v.htm
Er det råd å få tak i WE rør da, nye ?rolfozzy skrev:Selvfølgelig. Fins ikke bedre 300B.LMC skrev:WE300B er laget av og for folk med interesse for god lyd
ikke utseende!
mvh
Leif
Glemte smiletryne lenger oppi her.
JanR skrev:Er det råd å få tak i WE rør da, nye ?rolfozzy skrev:Selvfølgelig. Fins ikke bedre 300B.LMC skrev:WE300B er laget av og for folk med interesse for god lyd
ikke utseende!
mvh
Leif
/jan
Jeg skal ikke ha, nøyer meg med 2A3 :-*cardas skrev:JanR skrev:Er det råd å få tak i WE rør da, nye ?rolfozzy skrev:Selvfølgelig. Fins ikke bedre 300B.LMC skrev:WE300B er laget av og for folk med interesse for god lyd
ikke utseende!
mvh
Leif
/jan
Alt er mulig Jan!
Gjør jeg også.cardas skrev:Kan godt hende de er litt vanskelig å få tak i siden det ikke er hylle vare hos forhandlerne men alt kan kjøpes for penger
Gleder meg til du får inn AN kondisene i 2A3 ampen din
Mvh
Andreas
Det er en fin måte å selge kabler til flere tusen kr meteren på i alle fall...cardas skrev:Det er så kult med eksterne delefinter til høyttalere. Dette har AN funnet ut av også
shaunv skrev:Det er en fin måte å selge kabler til flere tusen kr meteren på i alle fall...cardas skrev:Det er så kult med eksterne delefinter til høyttalere. Dette har AN funnet ut av også