så orginalt ut det røret, din L2 ser ganske ulik ut min, masse snakcs oppi der tenker jegrolfozzy skrev:Og inni ser den sånn ut.
jeg har jo to 12au7 i min, hva har du?
så orginalt ut det røret, din L2 ser ganske ulik ut min, masse snakcs oppi der tenker jegrolfozzy skrev:Og inni ser den sånn ut.
Mye for pengene, uten tvil. Låter greit også, ikke så sterile som mange kanskje trorMilenko skrev:Så at det var ganske grei pris på Jan phillips røra, kan hende jeg går for et par av disse i første omgang.
Ser at de fikk et best buy på nettet.
rolfozzy skrev:Jeg er meeget fornøyd med den. Har hatt en M2 også her tidligere. Denne spiller mye bedre.
Er ikke tvil om at den jeg har nå er bedre enn M2 som jeg hadde. Mer oppløst og bedre på alle de parametre som kan trekkes fram.JanR skrev:rolfozzy skrev:Jeg er meeget fornøyd med den. Har hatt en M2 også her tidligere. Denne spiller mye bedre.
/jan
Skal skrike ut her i trådenMilenko skrev:Send en liten 'test' når du har prøvd Jan phillips om du ville vært så snill.
jan phillps = sylvania produsert ikke sant?rolfozzy skrev:Det er et 5687. Når bildet ble tatt var det ente RCA eller GE. GE er bra, RCA er ikke så bra. Nå bruker jeg Jan Philips, som jeg syns låter veldig bra.
Er vel litt annerledes enn L2 Straight. Denne har BHO montert sammen, så det er vel bare kassa og deler av strømforsyninga som er originalt.
Jeg er meeget fornøyd med den. Har hatt en M2 også her tidligere. Denne spiller mye bedre.
Selvsagt er den det. AA ampen din var jo helt hysterisk til audiomix fikk ordnet litt og du fikk slengt inn ett par tantaler. Greit å få med det 8)rolfozzy skrev:Er ikke tvil om at den jeg har nå er bedre enn M2 som jeg hadde. Mer oppløst og bedre på alle de parametre som kan trekkes fram.JanR skrev:rolfozzy skrev:Jeg er meeget fornøyd med den. Har hatt en M2 også her tidligere. Denne spiller mye bedre.
/jan
Utgangsrør 5687. Hovland kondensatorer, og sølvkabling.
Det er et sant virvar det der med hvem som har produsert hva når det gjelder 5687.jokris skrev:jan phillps = sylvania produsert ikke sant?rolfozzy skrev:Det er et 5687. Når bildet ble tatt var det ente RCA eller GE. GE er bra, RCA er ikke så bra. Nå bruker jeg Jan Philips, som jeg syns låter veldig bra.
Er vel litt annerledes enn L2 Straight. Denne har BHO montert sammen, så det er vel bare kassa og deler av strømforsyninga som er originalt.
Jeg er meeget fornøyd med den. Har hatt en M2 også her tidligere. Denne spiller mye bedre.
Vet ikke om hysterisk er det rette ordet her. ;DJanR skrev:Selvsagt er den det. AA ampen din var jo helt hysterisk til audiomix fikk ordnet litt og du fikk slengt inn ett par tantaler. Greit å få med det 8)rolfozzy skrev:Er ikke tvil om at den jeg har nå er bedre enn M2 som jeg hadde. Mer oppløst og bedre på alle de parametre som kan trekkes fram.JanR skrev:rolfozzy skrev:Jeg er meeget fornøyd med den. Har hatt en M2 også her tidligere. Denne spiller mye bedre.
/jan
Utgangsrør 5687. Hovland kondensatorer, og sølvkabling.
Bortsett fra den lille detaljen, javist spiller AN/BirgerProdukt pre'n bra
/jan
rolfozzy skrev:jokris skrev:mente det var slik at når de heter jan phillips istedenfor bare phillips , så er de produsert til militærbruk av sylvaniarolfozzy skrev:Sylvania og Jan Philips låter ikke likt. Sylvania låter som GE. RCA tror jeg er produsert av Tungsol.
BHO er mer inni dette enn jeg er.
Best at BHO svarer på dette. Jeg har ikke peiling.shaunv skrev:Pent linjekort BHO har fikset for deg ROFL! 8) Var det slik at det kun var ment for trafoløse pre'er? Eller har han noe opp ærmet som gjør at små forrandringer gjør den klar for det også?
Riktig det ;DJanR skrev:Mannfolk bruker ikke trafoer i pre'ene sine ! Basta.
;D
/jan
Tenkte meg det. Derfor jeg føler meg så mandig når jeg hører på musikk.BHO skrev:Riktig det ;DJanR skrev:Mannfolk bruker ikke trafoer i pre'ene sine ! Basta.
;D
/jan
rolfozzy skrev:Tenkte meg det. Derfor jeg føler meg så mandig når jeg hører på musikk.BHO skrev:Riktig det ;DJanR skrev:Mannfolk bruker ikke trafoer i pre'ene sine ! Basta.
;D
/jan
Du må komme med noe langt verre enn det før jeg blir fornærma. ;Dshaunv skrev:Unnskyld for at jeg klarte å skrive navnet ditt som ROFL (med store bokstaver) og ikke Rolf. Tydeligvis noe automatikk som henger igjen! Hehe.
rolfozzy skrev:Og inni ser den sånn ut.
Aner ikke.ØivindJ skrev:Hvor kommer de fra, de kabelstrømpene dere bruker?
Var ikke så ulik min den Rolf, skal se om jeg får tatt noen bilder en dag.rolfozzy skrev:Og inni ser den sånn ut.
Nå er det engang bilder av preamper du ser på.HCS skrev:RS kabler det der som brukes i dac'ene til Jan R og Rolf vil jeg tro...
Kjøpte sølvkabler og strømper fra SvalanderØivindJ skrev:Hvor kommer de fra, de kabelstrømpene dere bruker?
Ja nå liker jeg Jan Philips bedre, jeg syns de virker mer oppløst enn GE. Men på stemmer er GE uslåelige.JanOlav skrev:Var ikke så ulik min den Rolf, skal se om jeg får tatt noen bilder en dag.rolfozzy skrev:Og inni ser den sånn ut.
Så du liker Jan Philips bedre enn GE Rolf? Mer oppløst??
Takker. Jaggu priset hyggelig også.rolfozzy skrev:Kjøpte sølvkabler og strømper fra SvalanderØivindJ skrev:Hvor kommer de fra, de kabelstrømpene dere bruker?
Vivanco er best til utvortes bruk.JanR skrev:Nå er det engang bilder av preamper du ser på.HCS skrev:RS kabler det der som brukes i dac'ene til Jan R og Rolf vil jeg tro...
Og nei.
/jan
Godt det fungerer hos deg og.. Tungsram ECL82 skal visstnok absolutt være på høyde..rolfozzy skrev:Bruker Telefunken ECL 82 jeg også. Er det beste jeg har brukt av de. Har brukt Siemens og Mullard, og dritten fra Svetlana. Men Telefunken er desidert det beste av de jeg har prøvd.
Har lurt litt på Tungsram jeg også.Borgenvik skrev:Godt det fungerer hos deg og.. Tungsram ECL82 skal visstnok absolutt være på høyde..rolfozzy skrev:Bruker Telefunken ECL 82 jeg også. Er det beste jeg har brukt av de. Har brukt Siemens og Mullard, og dritten fra Svetlana. Men Telefunken er desidert det beste av de jeg har prøvd.
Skal teste det neste gang..
Sløvt av meg å ikke se nøyere etter.. . Men takk for tips ang innvendig kabling..rolfozzy skrev:Vivanco er best til utvortes bruk.JanR skrev:Nå er det engang bilder av preamper du ser på.HCS skrev:RS kabler det der som brukes i dac'ene til Jan R og Rolf vil jeg tro...
Og nei.
/jan