Er den relestyrt??Borgenvik skrev:I min pre sitter det to Tung-Sol 5687 Black plate og et ECL82 rør fra Telefunken som hos meg fungerer utmerket..
Synes jeg ser ett liknende oppsett som i min pre?
Er den relestyrt??Borgenvik skrev:I min pre sitter det to Tung-Sol 5687 Black plate og et ECL82 rør fra Telefunken som hos meg fungerer utmerket..
Farlig å tipse om kabler, ikke fått med deg det ?HCS skrev:Sløvt av meg å ikke se nøyere etter.. . Men takk for tips ang innvendig kabling..rolfozzy skrev:Vivanco er best til utvortes bruk.JanR skrev:Nå er det engang bilder av preamper du ser på.HCS skrev:RS kabler det der som brukes i dac'ene til Jan R og Rolf vil jeg tro...
Og nei.
/jan
Nei, min er en passiv tentlab design som jeg enda ikke har fått fiksa kabinett til.Borgenvik skrev:Det er riktig!
Deilig å styre med fjernkontroll.
Har du bilde av din liggende?
Mvh. Ole
Nå skal det sies at Vivancoen visstnok gjør en utmerket jobb som innvendig kabling i Audion RIAA.HCS skrev:Sløvt av meg å ikke se nøyere etter.. . Men takk for tips ang innvendig kabling..rolfozzy skrev:Vivanco er best til utvortes bruk.JanR skrev:Nå er det engang bilder av preamper du ser på.HCS skrev:RS kabler det der som brukes i dac'ene til Jan R og Rolf vil jeg tro...
Og nei.
/jan
Ja det ble utvilsomt en oppgradering!rolfozzy skrev:Another BP Product. Ser veldig fint ut JanOlav. Kan godt tenke meg den spiller bra.
Slæsken går bare hjemme og driver dank så ja, vil tro han bor bor foran anlegget ;DLudo skrev:Se her ja, så flott det ble - grattis JanOlav - regner med det blir endel timer foran horna nå
Driver dank? Og jeg som trodde JanOlav nærmest var arbeidsnarkoman.JanR skrev:Slæsken går bare hjemme og driver dank så ja, vil tro han bor bor foran anlegget ;DLudo skrev:Se her ja, så flott det ble - grattis JanOlav - regner med det blir endel timer foran horna nå
/jan
Ludo skrev:Se her ja, så flott det ble - grattis JanOlav - regner med det blir endel timer foran horna nå
JanR skrev:Slæsken går bare hjemme og driver dank så ja, vil tro han bor bor foran anlegget ;DLudo skrev:Se her ja, så flott det ble - grattis JanOlav - regner med det blir endel timer foran horna nå
/jan
Jo takk! Den er helt grei. Det er jo mange muligheter med tanke på oppgradering, men jeg har det ikke travelt.bambadoo skrev:Ser veldig fin ut den JanOlav..
3dje skive? Hva har du på den? Jeg skal snart spise litt frokost, regner med det blir salami eller no sånt no ;DJanOlav skrev:Hehehe! ;D Blir absolutt mange timer ja, holder på med min 3dje skive i dag.......................................................... 8)
Det ble skinke på den 3dje skiven også ;DLudo skrev:3dje skive? Hva har du på den? Jeg skal snart spise litt frokost, regner med det blir salami eller no sånt no ;DJanOlav skrev:Hehehe! ;D Blir absolutt mange timer ja, holder på med min 3dje skive i dag.......................................................... 8)
Må nesten innrømme det, jeg er lat. ;DJanR skrev:Lat ?
En annen tar det som en trim, ikke det at jeg skrur mye på volum. Er mere av og på
/jan
Han Jan må vi bare jatte med, Johnny!Ludo skrev:Hehehe, om det er all trimmen man får så er det vel ikke så farlig om man anskaffer seg fjernkontroll ;D
ansepe74 skrev:Fått tilslag på en Audio Note 3.1 sign
Brukt riktignok.
Gratulerer så masse med ny bruktdac!ansepe74 skrev:Ja, fikk pruta litt på prisen på den og den virker i og for seg spennende.
tror ikke det vil bli en nedgradering i forhold til eksisiterende
Helt sikkert en bra dac det, la oss håpe den får en eier som vet å sette pris på den.ansepe74 skrev:Ja går ifra en oppgradert one.1x som jeg har lagt ut på brukten...
Finfin dac det som jeg vil savne litt..
Gratulerer så myeansepe74 skrev:Fått tilslag på en Audio Note 3.1 sign
Brukt riktignok.
Det hele er vel igrunnen litt kaotisk ,med byggesett soset sammen med ferdigbygde,med nesten samme betegnelser,gamle og nye modeller,moddet/ikke moddet osv.HCS skrev:Finnes det noen oversikt over forskjeller på de ulike modellene grenerellt sett ? Vet at folk bygger de om så en slik sammenligning kan være vanskelig. Iflg en jeg har stor tro på er feks 3.0 den dårligste de har lagd. Samt at AU7 er bedre egnet enn 6922 sier han. For oss som har AN og er glad i disse produktene er dette forvirrende... Tørr ikke tenke tanken på hva nye medlemmer av klubben vil synes... Bottomline er at kvaliteten synes ikke å stige nødvendigvis opp til 3.1 virker det som...Noen gode innspill ?
I guess. Finner ut når de kommer frem. Hele toppen skulle være blank, slik som på bildet.JanR skrev: