Chrome top.ØivindJ skrev:I guess. Finner ut når de kommer frem. Hele toppen skulle være blank, slik som på bildet.JanR skrev:
Crown-top? Crom-top? ..et eller annet.. ;D
Var jaggu lei den der ;D
/jan
Chrome top.ØivindJ skrev:I guess. Finner ut når de kommer frem. Hele toppen skulle være blank, slik som på bildet.JanR skrev:
Crown-top? Crom-top? ..et eller annet.. ;D
ansepe74 skrev:Ja, fikk pruta litt på prisen på den og den virker i og for seg spennende.
tror ikke det vil bli en nedgradering i forhold til eksisiterende
shaun sin?ansepe74 skrev:Fått tilslag på en Audio Note 3.1 sign
Brukt riktignok.
Rune S skrev:Forstår det slik at Upgrade Audio også stiller med 2 rom
jokris skrev:ser veldig bra ut den der hvilket 6x5 rør bruker du i den?
Gul skrift. Made in USAcardas skrev:jokris skrev:ser veldig bra ut den der hvilket 6x5 rør bruker du i den?
Tusen takk!
Det husker jeg desverre ikke i farta ???
Mvh
Andreas
JanOlav skrev:Gul skrift. Made in USAcardas skrev:jokris skrev:ser veldig bra ut den der hvilket 6x5 rør bruker du i den?
Tusen takk!
Mvh
Andreas
det funker det kan kanskje være rca og? sylvania bruker ihvertfall mye grønn skriftcardas skrev:JanOlav skrev:Gul skrift. Made in USAcardas skrev:jokris skrev:ser veldig bra ut den der hvilket 6x5 rør bruker du i den?
Tusen takk!
Mvh
Andreas
Sikkert bare noe gammle Sylvania greier
Mvh
Andreas
Nei, ikke RCA og heller ikke GE (grønn skrift). Er nok Sylvania.jokris skrev:det funker det kan kanskje være rca og? sylvania bruker ihvertfall mye grønn skriftcardas skrev:JanOlav skrev:Gul skrift. Made in USAcardas skrev:jokris skrev:ser veldig bra ut den der hvilket 6x5 rør bruker du i den?
Tusen takk!
Mvh
Andreas
Sikkert bare noe gammle Sylvania greier
Mvh
Andreas
Kan jo ikke annet enn å være enig med degØivindJ skrev:For noen tider det er på HFS. Ikke lov å mene noenting, med mindre det er snakk om en flat strek.
Er så glad for at jeg tilfeldigvis fikk med meg sjokk testen av AN-dac(gruppe testen) i Fidelity for endel år siden, og ble nysgjerrig på slike.
Det TROR jeg på!Ludo skrev:Joda, her kan du mene akkurat hva du vil så lenge det stemmer overens med resten ;D
Forøvrig skal jeg test AN L4 opp mot Mi9 på mandag - DET blir spennende!
Vi er vel ikke kranglete, for helvete !!HCS skrev:Ja Audio Note er fine ting...AN = Analog glede... ,,, Noen som vil krangle om det kanskje ? ;D
den er jeg sykt spent på, her vant jo som kjent mc2102 en seier om noe knepen gikk rett og slett på preferanserLudo skrev:Joda, her kan du mene akkurat hva du vil så lenge det stemmer overens med resten ;D
Det vil jo alltid være preferansene som avgjør.jokris skrev:den er jeg sykt spent på, her vant jo som kjent mc2102 en seier om noe knepen gikk rett og slett på preferanserLudo skrev:Joda, her kan du mene akkurat hva du vil så lenge det stemmer overens med resten ;D
Det er jeg veldig nysgjerrig på. L4 er en amp som står blant de øverste på listen over de jeg ønsker å prøve.Ludo skrev:Joda, her kan du mene akkurat hva du vil så lenge det stemmer overens med resten ;D
Ja dessverre!LMC skrev:Audio Notes venner eller ikke; de(høyttalerne/oppsettene) låt pissedårlig !
ren skjær lidelse!
Omega med kit one var greit nok
mvh
Leif
Du har rett i begge deler.LMC skrev:Audio Notes venner eller ikke; de(høyttalerne/oppsettene) låt pissedårlig !
ren skjær lidelse!
Omega med kit one var greit nok
mvh
Leif
Tror på det.Borgenvik skrev:Ja dessverre!LMC skrev:Audio Notes venner eller ikke; de(høyttalerne/oppsettene) låt pissedårlig !
ren skjær lidelse!