Ja, moro med så gode rør for så lite penger! 8)ansepe74 skrev:Ah.. Hatt 2 sett med de El34..
God pris og god kvalitet.
Bruker for tiden Electro Harmonix og JJ..
Men, frister mest med Mullard som jeg sånn generelt sett har hatt best resultat med
På den rette plassen kan Mullard spille ganske så sidrompa syns jeg.JanOlav skrev:Ja, moro med så gode rør for så lite penger! 8)ansepe74 skrev:Ah.. Hatt 2 sett med de El34..
God pris og god kvalitet.
Bruker for tiden Electro Harmonix og JJ..
Men, frister mest med Mullard som jeg sånn generelt sett har hatt best resultat med
Det var mer enn bare en oppgradering fra EH, var som å få ny amp. ;D
Spørs jo til hva du skal bruke Mullard, jeg synes ikke at Mullard alltid er første valget.
ansepe74 skrev:Nja.. Her kan det variere stort.
Mine låt sammen med RCA special red 5693 riktig godt...
Men så har jeg heller ikke noen Audio Note forsterker
Enig i det Rolf sier.ansepe74 skrev:Nja.. Her kan det variere stort.
Mine låt sammen med RCA special red 5693 riktig godt...
Men så har jeg heller ikke noen Audio Note forsterker
helt riktig, er jo utrolig hvor tiden flyr om kveldenJanOlav skrev:Sliter sikkert med å komme seg i seng tenker jeg. :ansepe74 skrev:hvorfor det da?
Du må jobbe litt med smiley'ene dine. Ett tips, SPACEjokris skrev:helt riktig, er jo utrolig hvor tiden flyr om kveldenJanOlav skrev:Sliter sikkert med å komme seg i seng tenker jeg. :ansepe74 skrev:hvorfor det da?
Smileys er for pingler. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;DJanR skrev:Du må jobbe litt med smiley'ene dine. Ett tips, SPACEjokris skrev:helt riktig, er jo utrolig hvor tiden flyr om kveldenJanOlav skrev:Sliter sikkert med å komme seg i seng tenker jeg. :ansepe74 skrev:hvorfor det da?
/jan
rolfozzy skrev:Smileys er for pingler. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;DJanR skrev:Du må jobbe litt med smiley'ene dine. Ett tips, SPACEjokris skrev:helt riktig, er jo utrolig hvor tiden flyr om kveldenJanOlav skrev:Sliter sikkert med å komme seg i seng tenker jeg. :ansepe74 skrev:hvorfor det da?
/jan
Blir ikke noe musisering i dag iallefall.samlanes skrev:Spiller musikk vel.
Grattis både Ansepe og Milenko.
Hadde vert kjekt med bilder,innvendig og utvendig.
Mvh.
Kronerulling? ;DLudo skrev:Uh, jeg har et problem her som jeg trenger deres hjelp til å løse...
Jeg har fått låne en AudioNote L4 poweramp av Olof/Upgrade Audio. Amp'en er helt suveren, den gjør ingenting feil og bare spiller musikk og musikk og musikk - time etter time. Problemer ligger forsåvidt ikke der, greia er at det blir supersent hver eneste kveld!! Jeg får jo ikke lagt meg!!
Me want one
ansepe74 skrev:Kronerulling? ;DLudo skrev:Me want one
Hvis du ikke må ta det til høyere hold?Ludo skrev:ansepe74 skrev:Kronerulling? ;DLudo skrev:Me want one
Hahaha, ukas beste forslag ;D
Men den ankommer nok i løpet av høsten/vinteren...
:-*bambadoo skrev:Har rullet en krone for deg
..og jeg høyner med en 10'er ;Dbambadoo skrev:Har rullet en krone for deg
L4 koster i utgangspunktet 17K i standard utgave. Den jeg har her ligger vel på omtrent 25k med litt ekstra godsaker i samt Gold Lion KT77 rør og den låter MEGET bra! Den vant lett over Mi9, en 2x60 watt transitoramp til 30k. Mye har nok med matching å gjøre, det skal sies. Men likevel så er jo L4 et kupp!!!ansepe74 skrev:..og jeg høyner med en 10'er ;Dbambadoo skrev:Har rullet en krone for deg
On-topic: Hvor mye koster L4?
Kan jeg friste med et lite inspirasjonsbilde?Ludo skrev:L4 koster i utgangspunktet 17K i standard utgave. Den jeg har her ligger vel på omtrent 25k med litt ekstra godsaker i samt Gold Lion KT77 rør og den låter MEGET bra! Den vant lett over Mi9, en 2x60 watt transitoramp til 30k. Mye har nok med matching å gjøre, det skal sies. Men likevel så er jo L4 et kupp!!!ansepe74 skrev:..og jeg høyner med en 10'er ;Dbambadoo skrev:Har rullet en krone for deg
On-topic: Hvor mye koster L4?
Hehe, såpass ja.. Må vel da isåfall bli heftigere trafoer, men de er jo heller ikke utviklet enda.. Han får vel en av de beste ampene som finnes han da.. Iallefall den beste Push-pull ampen..Ludo skrev:Hehehe, ja - jeg har en nabo borti gata (noen KM riktignok) som skal ha sølv i olje hele veien samt Bybee's - blir fort over 40k da... Men det finnes lite som topper den da vil jeg anta!
Ja, de er nok ikke så langt unna hverandre. Jeg legger dog merke til noen kondiser på innsiden av fronten på den som spiller nå. Vet ikke hva det har å si for lyden da...Borgenvik skrev:PS: Din blir vel ganske lik som den jeg har Johnny?
Mvh. Ole
Så braØivindJ skrev:Sylvania Chrome top 6sn7 i hus.
Har fått strøm i 10min. Trenger disse noe innspilling i det hele tatt?!!! ???!!! ;D
Edit: Gjør vel det. Kan kanskje "åpne seg" litt mer, selv om nærvær absolutt er et stikkord allerede. Vanskelig å forklare.
Fornøyd så langt? Ja
Håper du blir like godt fornøyd med den som det jeg varbjarnetv skrev:hva har vi her da?
en entusiastisk liten boks har visst sneket seg inn i heimen.
kanskje ikke noen ungfole, men allikevel den desidert yngste komponenten i anlegget ;D
har ikke lyd i den enda, men skal se om jeg får kommet meg en tur til elfa for å kjøpe litt coax i løpet av helgen.
skal brukes med toslink til coax adapter fra en airport express.