HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Min oppfattning også etter å ha hørt noen varianter over temaetbambadoo skrev:Ja 12au7 kretsen spiller med "frodig og levende" enn 6922 varianten IMO.
Min oppfattning også etter å ha hørt noen varianter over temaetbambadoo skrev:Ja 12au7 kretsen spiller med "frodig og levende" enn 6922 varianten IMO.
godt vi er fler:= nå har ikke jeg erfaring med 6922 men 12au7 har jeg blitt glad" iHCS skrev:Min oppfattning også etter å ha hørt noen varianter over temaetbambadoo skrev:Ja 12au7 kretsen spiller med "frodig og levende" enn 6922 varianten IMO.
Med 100db+ følsomhet på høyttalerene, og disse delt på 130hz mot subwoofer, så tror jeg på det.LMC skrev:8 watt 300B rocker seriøst!
ikke noe problem!
mvh
Leif
ser ut som en spennende forsterker, men skal du drive quadene med den?james skrev:Bildekvaliteten er så som så (som vanlig fra denne kanten). Men en ide får dere likevel.
En forsterker med 4 EL84 rør i utgangen. Yter i følge merkelapp 15W. Olof mente at det var 18W. Den billigste versjonen kommer uten kanalvelger og en inngang. Frontplaten mangler foreløpig. Fysiske mål er 25 x 30 x 10 cm.
Hørtes ulovlig ut!ØivindJ skrev:AN Lolita porr ;D
Skulle den ikke det ?james skrev:Og den spiller faktisk bass!
JanR skrev:Skulle den ikke det ?james skrev:Og den spiller faktisk bass!
Alltid likt EL84 røret. Men du svarte aldri på bamba's spørsmål, hva er det som driver EL84 rørene ? ecc83 ?
Edit: jeg er blind, ecf 84 svarte du ja.
/jan
Kul er kult )shaunv skrev:El84 har vel gjerne en ekstra liten kul der nede har den ikke?
Er det en PP forsterker egentlig?
ECF80JanR skrev:Kul er kult )shaunv skrev:El84 har vel gjerne en ekstra liten kul der nede har den ikke?
ECF 84, ikke hørt om. Hva er det for ett rør ?
PP er det helt sikkert J-V.
/jan
Har du fått noen antydning om hva prisen vil bli ?james skrev:Den billigste versjonen kommer uten kanalvelger og en inngang.
Det var bedrejames skrev:ECF80JanR skrev:Kul er kult )shaunv skrev:El84 har vel gjerne en ekstra liten kul der nede har den ikke?
ECF 84, ikke hørt om. Hva er det for ett rør ?
PP er det helt sikkert J-V.
/jan
Bra pris, spennende ampjames skrev:Beklager Jan. Regner med at du kjenner ECF80 bedre ;D
Pris tror jeg ligger på vel 8000,- Ikke helt sikker.
Bør nok være over 92/93 dB for å få skikkelig gang på det.samlanes skrev:Spennende forsterker James,kanskje Rogers høgt er knallmatch til 15 el84 watt?
Snell/Audio note eller Totem høgt kanskje? Totem er muligens for tung last?
Mvh.
10 stk?jokris skrev:har kjøpt meg 10 stk av samme røret og har bare godord om det ;D