Korleis ein an dac låter,kommer veldig an på komponentvalg.
Stikkord etter min erfaring,er minst mulig deler,ut med mundorflytter 47+47uf på linjedel,ingen bypasskondiser på m2, an tantal 2w på linjekort(skal også ut med shinko,og inn med an tantal på utgang digitalkort.
Audio note kobber 0,22uf på digitalkort(jitter),og samme kondis på digitalinngang.
Siste tweak var å fjerne 4stk beyshlag 1k motstander på linjekort,og inn med Audio note 2w tantal,meir kropp i lyden.
Bruker ei Deep purple Live som testplate,og den plata har knappt vert spillbar,unntatt 2-3låter tidligere,og no er den heilt ok på alle låter,og temmelig bra på dei 2-3beste låtene,vokalen til ian gillian er råbra.
Skal også prøve andre kondiser enn mundorf på m2 kortet,47uf+evnt dei på 20uf.
Har montert inn v-cap teflon igjen på linjekort,etter ein periode med auricap,V- cap er glattere/varmere og litt meir oppløst i lyden,den blir til eg finner noen bedre.
Forskjellene på kondsiene var lettere i registrere no,siden eg har fjernet 47+47uf lyttene på linjekort.
Så resultat med "rette" tweak er mørkere lyd,uten tap av oppløsning,tvert imot spesiellt i vokalområdet.
Mvh.