Hysj! Midt inne i King Arthur.JanR skrev:Og ???
/jan
JanOlav skrev:Hysj! Midt inne i King Arthur.JanR skrev:Og ???
/jan
Trodde det satt Mullard der allerede jeg da ?JanOlav skrev:
Nei, bare i pre. Ga litt mere uttelling der synes jeg, men blir ikke feil på riaa heller.JanR skrev:Trodde det satt Mullard der allerede jeg da ?JanOlav skrev:
/jan
Ja, noe slikt.JanR skrev:Ahhh sånn det var
Er nok noe i det du sier, mere å hente i pre enn i dac - riaa muligens. Bambadoo prøvde vel også i dac mener jeg å huske.
/jan
Ikke noe som er bedre enn detJanOlav skrev:Ja, noe slikt.JanR skrev:Ahhh sånn det var
Er nok noe i det du sier, mere å hente i pre enn i dac - riaa muligens. Bambadoo prøvde vel også i dac mener jeg å huske.
/jan
Men jeg synes absolutt det ble en endring til det positive ved å gå over til EZ81 i riaa også.
;D som å gå fra vinterdekk til sommerdekk ;DJanR skrev:Ikke noe som er bedre enn detJanOlav skrev:Ja, noe slikt.JanR skrev:Ahhh sånn det var
/jan
Men jeg synes absolutt det ble en endring til det positive ved å gå over til EZ81 i riaa også.
GE rørene, gjorde susen det au ?
/jan
Notert 8)Rune S skrev:Hehe,det rottereiret var det jeg som byggde engang ;D
Den har jeg ikke hørt før ;DJanOlav skrev:;D som å gå fra vinterdekk til sommerdekk ;DJanR skrev:Ikke noe som er bedre enn detJanOlav skrev:Ja, noe slikt.JanR skrev:Ahhh sånn det var
/jan
/jan
;DJanR skrev:Den har jeg ikke hørt før ;DJanOlav skrev:;D som å gå fra vinterdekk til sommerdekk ;DJanR skrev:Ikke noe som er bedre enn detJanOlav skrev:Ja, noe slikt.JanR skrev:Ahhh sånn det var
/jan
/jan
Grei beskrivelse foresten.
/jan
Rotete,men den låt fintJanR skrev:Notert 8)Rune S skrev:Hehe,det rottereiret var det jeg som byggde engang ;D
;D
/jan
Og det er tross alt det viktigsteRune S skrev:Rotete,men den låt fintJanR skrev:Notert 8)Rune S skrev:Hehe,det rottereiret var det jeg som byggde engang ;D
;D
/jan
Nja, siden du spør så pentbambadoo skrev:Men dere vil vel ha bilder dere.... ?
Den var innom meg en tur også. Den ga fra seg en hvit røyksky og en dam medbambadoo skrev:Et rottereir men forsterkeren funker. Noen kremkomponenter sto det i og det setter vi som kjent pris på.
Planen er:
En skikkelig opprydding. Bygge helt nytt inngangstrinn. Hardwire med 6463 i parallell som jeg har fått sansen for.
Utelate hele 6sn7 delen. Bruke forsterkeren som effekttrinn til monoblokkene er klare for bruk.. Og det mine herrer. Det tar laaaang tid.
Oppgradere komponenter i AN stil.
Har et par double c-core OPT'er liggende som skal testes. Blir spennende å se hvordan de oppfører seg i forhold til disse IE kjerne til AN.
Utrolig flott! , ser mye bedre ut nå !bambadoo skrev:Ok et par kunstverk skal bli. Ikke få tårer i øynene grunnet det ekstremt fine skue....
Hviler på VHS ;D
La oss håpe i en bit og bulkfriSerial skrev:Om ca.12 timer kommer tollpost med Vindikatoren. Lurer på hvilken tilstand
den kommer i denne gang.
Serial skrev:Jeg trodde Audio Notes venner handlet om folk som liker AN. Ikke at det dreier
seg om hvem AN liker..... :