Det er MYE mer interessant å diskutere hvorfor dem velger å ikke gjøre. Akkurat som det er mer interessant å diskutere hvorfor et produkt låter som det gjør.Kan lage like gode motorer i dag,ja,men gjør de det?
-BB-
Det er MYE mer interessant å diskutere hvorfor dem velger å ikke gjøre. Akkurat som det er mer interessant å diskutere hvorfor et produkt låter som det gjør.Kan lage like gode motorer i dag,ja,men gjør de det?
Bra! På motorer har jeg nemlig en del dypere kunnskaper enn på hifi.Det er helt greit for meg og jeg har innsett at jeg ikke vil få svar i denne vennetråden. Siden vi nå er enige om å være uenige så kan vi jo diskutere motorer... det finnes en rekke eksempler på motorer som går minst like langt som eldre MB motorer. Det er ikke vanskelig å lage en motor som går langt og nesten enhver idiot klarer det. Hemmeligheten er lav utnyttelsegrad og overdimensjonering.Tenker det er greit om vi aksepterer at den enes tro er omlag like mye verdt som den andre. Det finnes som gjentatt til det kjedsommelige en del objektive sannheter innen hifi, derimot hersker det ikke en unison enighet blant de mest kunnskapsrike om dine enkle konklusjoner. Noen med inngående kunnskap mener det er såpass greit som du legger det fram, andre med like inngående kunnskaper er uenige på rent saklig grunnlag.
-BB-
Konklusjon på hva?Hva er din konklusjon da Rune S?Beetlebug,
så basert på Pro-Ject specifies the Pre Box RS2 Digital’s total harmonic distortion (THD) plus noise as 0.006% in solid-state mode, 0.017% in tubed mode. så har du den fulle konklusjonen klar ?
-BB-
Da er vi to.Bra! På motorer har jeg nemlig en del dypere kunnskaper enn på hifi.
Enig!Og det er viktig at noen faktisk gidder å ivareta kulturarven. Men jeg skal IKKE fortsette denne diskusjonen i Audio Note-tråden, altså, bare for å ha det klart. Her hører det ikke hjemme.
Det er så definitivt mulig. AN har jo spart inn mest på strømforsyning når det gjelder de rimeligere modellene, så her tror jeg du har en del potensiale, faktisk.Glemte å si at jeg har en Border Patrol strømforsyning stående. Jeg vet at mange har brukt disse på AN-utstye med hell. Kan den kobles til min dac? Min har jo ikke rør-likeretting fra før...
Så en på side 47 i denne tråden som koblet en BP til en 2.1.
Jeg har ikke hatt en BP psu,men det vil jeg tro den kan.Kan BP'en justere spenning ut?Glemte å si at jeg har en Border Patrol strømforsyning stående. Jeg vet at mange har brukt disse på AN-utstye med hell. Kan den kobles til min dac? Min har jo ikke rør-likeretting fra før...
Så en på side 47 i denne tråden som koblet en BP til en 2.1.
Du kan så si,Kjell
Hmm, tror jeg ville tatt denne informasjonen med en solid dose salt. Ca. 3:50 ut i denne videoen påstår han at det er "two settings" når man kobler høyttalerkablene inn (single wire) og at det er forskjell på om man kobler kablene på HF eller LF siden. Dette er altså single wire med bridge'en på plass mellom HF og LF. Det var så langt jeg gadd å se.Hei. Her er noen klipp med informasjon fra en AN-E høyttaler eier. Der er det mye betraktninger og noen tips som kan være verdt å ta med seg. Mvh Kjell
Ikke sett dette enda, men det høres fullstendig usannsynlig ut at han mener noe sånt, vel? Det er ikke bare det at han mener "two positions", men bare ordlegger seg litt klønete?Hmm, tror jeg ville tatt denne informasjonen med en solid dose salt. Ca. 3:50 ut i denne videoen påstår han at det er "two settings" når man kobler høyttalerkablene inn (single wire) og at det er forskjell på om man kobler kablene på HF eller LF siden. Dette er altså single wire med bridge'en på plass mellom HF og LF. Det var så langt jeg gadd å se.Hei. Her er noen klipp med informasjon fra en AN-E høyttaler eier. Der er det mye betraktninger og noen tips som kan være verdt å ta med seg. Mvh Kjell